Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1090
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg tok 7 rivotril på mandagnatt, og jeg føler meg fortsatt helt shitfaced




hjelp
Ja, det er ikke så rart.
Du tok 7 stk Rivotril natt til mandag.

God bedring.
Husk det til neste gang da brosjan.
tror vi skal vente litt med å be TS huske noe..
Gratulerer du har tatt rivotril uten å vite hvor lenge de funker. Kjempelurt :=)
Ring inn syk over alt
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, man er påvirka i ca 3 dager. Ikke finn på å drikk noe alkohol før minst 5 dager etter.

Ikke noe annet du kan gjøre enn å la rusen gå ut av seg selv, men ring inn syk og unngå å snakke med eller møte familie eller andre streitinger. Å holde deg hjemme med Netflix og foodora burger eller henge hos skev kompis som ikke bryr seg er greia nå.
Ryktet går med en gang hvis du taper ansikt på rivv. Kan ha fatale sosiale konsekvenser.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"huske" jeg skulle gå hjem fra fest etter 13 rivo og en del hjemmebrent en gang. Det er det nærmeste jeg har vært å dødd. Balansen var helt føkka og jeg klarte bare gå mot venstre.
Endte opp neddi gjørma på et byggefelt. Stort sett det jeg husker er kampen for ikke å drukne i gjørma på byggeplassen. Det var så sykt nært at jeg ikke klarte å karre meg opp på "land".

Vær forsiktig!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"huske" jeg skulle gå hjem fra fest etter 13 rivo og en del hjemmebrent en gang. Det er det nærmeste jeg har vært å dødd. Balansen var helt føkka og jeg klarte bare gå mot venstre.
Endte opp neddi gjørma på et byggefelt. Stort sett det jeg husker er kampen for ikke å drukne i gjørma på byggeplassen. Det var så sykt nært at jeg ikke klarte å karre meg opp på "land".

Vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
ja alkohol er heller ikke bra..
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
ja alkohol er heller ikke bra..
Vis hele sitatet...
True story. Combo alkohol og benzo er farlig greier.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
«Hjelp» haha.
Stygt å le, men hva forventer du etter 7rivotril.
Hva ønsket du å oppnå, siden det tydeligvis ikke var å bli shitfaced.
Øl hjelper mot formen du opplever nå (:
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trudde jeg var edru på mandag, men på tirsdag innser jeg at jeg kanskje var litt fucka da også, og idag innser jeg at jeg kanskje var litt high igår og
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Husker jeg tok 2, og følte meg fin, også bare tok jeg flere
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Øl hjelper mot formen du opplever nå (:
Vis hele sitatet...
du er stygg ass, gå å dropp litt syre å få orden på huet ditt man :P
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Øl hjelper mot formen du opplever nå (:
Vis hele sitatet...
Kutt ut a. Alkohol vil bare gjøre han atten ganger mer shitfaced. Han blir kanskje mer glad i noen timer men ikke når han har gått i boxern og trua dama på kiwi til å selge han mer alkohol som han nettopp prøvde å bøffe helt åpenlyst sammen med alt mulig av kjeks og random varer man ellers aldri vil ha engang, og krangla med snuten om at bilen han nettopp knuste ruta på var han egen og sverga på Odin om at han skal drepe hele familien til de snutsa som dro han inn på glattcella.
evn i bestefall klarer han å holde seg inne i leiligheten men har sendt piss til alle på Facebook han ikke har snakka med på 7 år og skjønner ikke en dritt av hva han selv har skrevet om noen dager, pissa på teppet i stua fordi det føltes ut som en naturlig dass, starta nesten-brann fordi han glemte at han stekte seg pizza og sovna i dusjen.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg tok 2, og følte meg fin, også bare tok jeg flere
Vis hele sitatet...
Classic den der.
Man må rett og slett ikke ha tilgang på mer enn 2 rivotril ellers ender man fort med å ete alle man har samme hvor mange det er.