Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1530
Hei, for en liten stund siden sluttet spotify å virke på macen til ei venninne og hun lurte på om jeg kunne fikse det for henne. Har forsåvidt ikke vært borti en mac/apple produkter tidligere, men ga det et forsøk likevel, dog uten hell.

Har prøvd å google feilmeldingen og lignende, men til lite hjelp. Derfor spør jeg om kanskje noen av dere kunne hjelpe?

Hjelper heller ikke å reinstallere programmet, og finner ingen eldre versjoner av spotify som jeg kunne ha prøvd. Venninna mi sier at det skjedde etter hun koblet til ipoden sin og gjorde et eller annet (aner ikke hva) men dette er ikke nødvendigvis årsaken?

Se vedlagt bilde for feilmelding.
På forhånd takk!
wat... ok, dette er en feil som vanligvis oppstår på Linux maskiner: [Linux Preview,0.4.8.306] Error in template application : Invalid opacity og Cant load "What's new" in Spotify for Linux .

Fila som venninda di har en feil i, er "intro_message.xml".

Jeg har lagt ved denne fila i en .zip fil i denne posten.
Prøv å bytte den ut med den defekte fila ved å gå til:
Programmer -->
Spotify -->
*Høyreklikk på spotify* -->
velg "vis pakkeinnhold" eller hva enn "Show Package Contents" er på norsk -->
Contents -->
Resources -->
views -->
*bytt ut defekt intro_message.xml fil med intro_message.xml lagt ved i denne posten...

For morro skyld, her er xml-filen's innhold:

Kode

<%

content = {
  html_message = {
  	title = function() %>Spotify<% end, 
	  content = function() %>
        <html url="${data.html.url}" height="${data.html.height}" width="${data.html.width}" careAboutNativeVisibility="0"/>
	  <% end
 }
}
%>

<document>
  <style>
  </style>

  <% include("views/generic_lightbox.xml") %>
</document>
Trådstarter
22 4
Hei! Tusen takk! Har ikke tilgang på Macen hennes før på mandag, så får prøve ut da.
Ser ut til å være riktig hvertfall.

Takk igjen!
Peace.