Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 828
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har opplevd dette en gang før også, får ordentlig blodsvar så ingen «bom» i den forstand tror jeg, arma blir glovarm og begynner å klø så hovner hele underarma, neven og fingrene opp. Dolcontin er det jeg skyter, noen som veit hva dette kommer av, fikk det på begge armene i dag. hevelsene går ned etter 1.5 timer
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skjedd med meg å. Det skjedde med trynet mitt, glovarm og rød. Det skjer ved store doser. Det tar på kroppen å skyte dol man, hva f tror du? X)
Hores ut som naar man treffer arterie og ikke en vene.
En naturlig reaksjon på fremmedlegemer i kroppen det der. Kanskje du bør løse opp og filtrere pillene dine bedre?
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ja tror faktisk du kan være inne på det relevant, rett og slett for dårlig løst opp og filtrert, sist det skjedde var en doll smell blanda med rohypnol for dårlig kokt vil jeg tro når jeg tenker tilbake på settingen.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette har skjedd meg ved store doser, eller hvis det er lenge siden sist å jeg filtrerer godt!
Anonym bruker
"Ivrig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dette er ikke en slik reaksjon «misunnelig ekorn»
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
dette er ikke en slik reaksjon «misunnelig ekorn»
Vis hele sitatet...
Ansiktet mitt hovnet opp og ble rødt, jeg var glovarm. Har sett flere reagere sånn, til og med etter dobbel filtrering. Så hva er annerledes?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brennende smerte som sprer seg nedover mot fingrene fra stikkstedet? Da har du truffet en arterie, ikke en vene. Virkestoffet må da gjennom kapilærnettverket i den ekstremiteten du setter skuddet i før det blir med venøst blod tilbake og videre gjennom hjertet og lungekretsløpet før det sprer seg til hele kroppen.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ansiktet mitt hovnet opp og ble rødt, jeg var glovarm. Har sett flere reagere sånn, til og med etter dobbel filtrering. Så hva er annerledes?
Vis hele sitatet...
Det du beskriver her er en typisk reaksjon på å injisere Dolcontin. Det har ingenting med dårlig filtrering og gjøre. Jeg og alle jeg kjente fikk dette ved injisering av Dolcontin, I tillegg til intens kløe over hele kroppen. Dette var en kjent måte å reagere på som jeg ble advart om første gang jeg injiserte. Veldig ubehagelig og ekkelt

leste en plass at dette er en allergisk reaksjon på et stoff som er i pillen,men som går over etter noen minutter.