Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1542
Hei! Jeg har aldri prøvd shrooms eller noen andre rusmidler bortsett fra hasj.

Det jeg lurer på er om jeg kjøper en gram shrooms, fleinsopp hvordan fungerer det om jeg bare spiser 3-5 stykker? Jeg vil prøve det ut, men bare får å se hvordan kroppen min reagerer. Ikke noe stort, ikke medium men sånn liten dose ish. Noen som vet hva virkningene kan være og en liten dose? En liten dose nok til meg som vil bare prøve det ut før jeg tar en normal dose?
Lurer også på om det går ann å ta en liten dose alene, hadde det gått fint eller er det lurt med en tripp sitter og noen som gjør det sammen med meg?
Takker for alle svar jeg får <3
Du vil ikke merke noe nevneverdig. Kanskje føler du synet blir litt klarere, men jeg tviler.
Eufori
Trådstarter
3 1
takk for svar og ålreit! synes du jeg burde starte 0,1 g eller svak 0,25 og litt høyere den første trippen?
Det går helt fint. Er en såkalt mikrodose med 3-5 stk og nesten ikke merkbart. 0,25 vil du kanskje få en ørliten chill feeling
Sist endret av Bearass; 14. august 2020 kl. 19:16.
Ta 0.5 g, det er en fin nybegynner dose ��
Er det fleinsopp eller cubensis du skal kjøpe? Det er forskjell på doseringen, flein er en del sterkere. Dersom det er cubensis anbefaler jeg 1,5-2g som førstegangsdose.
Jeg opplever en følelse som en slags cannabisaktig rus på lave doser flein. Det jeg liker best er å bare gå ute og filosofere, blir mer åpen, gjenkjenner følelser jeg sist kunne huske å ha kjent som et barn som nå kommer tilbake til meg og liknende. Man trenger absolutt ikke å ture kjempehardt for å få en koselig opplevelse med sopp.
New generation
colakork's Avatar
En liten dose på 8 sopp gir klart syn, ordentlig HD-syn. Trær virker mer levende, utsikter blir mer "dude, woow" også får du en jææææævlig fin bodyhigh hvis du røyker på en joint. Du sliter nok med å fullføre jointen hvis du ikke er innrøykt fra før av.

Vil fra personlig erfaring anbefale å hive innpå minst 20 (25 hvis du går inn for det, gjør det og stol på meg) for å få effekten til et respektabelt nivå. Du vil få rare tanker, ting flytter på seg når de egentlig står i ro og du får en skummelt ny tankegang på normale, hverdagslige ting.
R.i.p 23.04.2021
Spørs hva du er ute etter? Skal du bare ha en liten buzz? Eller vil du trippe og se ting? 0.1-1g for buzz 2-3g for og se ting.
Eufori
Trådstarter
3 1
tusen takk for svar alle sammen! jeg tenker å kjøpe flein å bare en liten buzz.
R.i.p 23.04.2021
Personlig synes jeg det er helt bortkastet og ta psykedelika, sopp el lsd bare for og få en liten buzz.dette er stoffer man gjerne vil gå all inn på for og få en livsforandring eller åpenbaring på. Og bare ta littegrann av disse ødelegger på en måte hele greia. Men alle er forskjellige! Lykke til.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
Personlig synes jeg det er helt bortkastet og ta psykedelika, sopp el lsd bare for og få en liten buzz.dette er stoffer man gjerne vil gå all inn på for og få en livsforandring eller åpenbaring på. Og bare ta littegrann av disse ødelegger på en måte hele greia. Men alle er forskjellige! Lykke til.
Vis hele sitatet...
Kan være veldig ok å få en feeling av hva man kan forvente. En smakebit.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Personlig synes jeg det er helt bortkastet og ta psykedelika, sopp el lsd bare for og få en liten buzz.dette er stoffer man gjerne vil gå all inn på for og få en livsforandring eller åpenbaring på. Og bare ta littegrann av disse ødelegger på en måte hele greia. Men alle er forskjellige! Lykke til.
Vis hele sitatet...
Smaken er som baken, delt i to.

Dette er stoffer _DU_ gjerne vil gå all inn med.

Men så er det veldig mange andre klarer seg fint med sosiale doser her og der, på raves eller private "turefester", nedi fjersteinene rundt bålet med venner. Høye doser en og annen gang greit det, men man blir spaced i tankegang og væremåte om man skal finne seg selv på nytt hver gang.

Hva er egentlig vitsen med åpenbaringer om du skal bryte de ned på neste tur?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Burde ta så du tripper ordentlig, stadiet før er bare vagt og forvirrende mindre du driver med micro - men nesten tripping er ikke gøy.
0.5g. litt eufori og "skarpere" syn.

Hvis du skal røyke weed, så røyk mindre enn vanlig da det kan forsterke mindspacet og ikke alle reagerer like bra.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg opplever en følelse som en slags cannabisaktig rus på lave doser flein. Det jeg liker best er å bare gå ute og filosofere, blir mer åpen, gjenkjenner følelser jeg sist kunne huske å ha kjent som et barn som nå kommer tilbake til meg og liknende. Man trenger absolutt ikke å ture kjempehardt for å få en koselig opplevelse med sopp.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut.
Hvor mye tar du da sånn ca?
Første gangen jeg trippet på sopp tok jeg 7 store ferske. Jeg merket det. Var en cannabisaktig rus, tankene ble mer livlige og ting ble mere detaljrikt. Dataspill gikk også alt for fort til å henge med på. Du kommer til å føle det, men det blir mer som en stimulant enn en psykedelika på såpass lave doser. Kan være lurt likevel for å sjekke for potensiell allergi. Husk også at du vil få toleranse selv etter en liten dose, så vent to uker imellom første gang til når du tar resten. Men hvorfor kjøpe flein? Soppsesongen er jo rett rundt hjørnet?