Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 728
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
First of all.. Trenger ingen moralisering når det kommer til amf'en, er fullstendig klar over at dette er ett potensielt farlig stoff med avhengighetspotensiale og alt som følger med.
Er likevel ikke så kjent med det så tips tas imot med åpne armer.

Psychonautwiki skriver at 5-7.5mg er threshold og normale doser ligger på 20-40mg, ser også at en del folk bruker 100-200mg. Jeg har liten til ingen erfaring med dette stoffet bortsett ifra 1 gang hvor det ble overjustert noe så til de grader for noen år tilbake.
Ønsker å bruke det mest for økt konsentrasjon. motivasjon og fokus.

Vil jeg få noe merkbar effekt av å ta så lite som 5-10mg?
Droppe vs snorte?
Tid før eventuell rejustering?
Vil det funke å ta seroquel/melatonin for å sove om jeg ikke får sove av amf'en?
Har eventuelt også ett par diazepam liggende om det hjelper bedre?
Andre tips for skaderedusering/comedown?

Så over til LSD..

Har litt mer erfaring med dette, men ikke i doser over 100-150ug.
Den jeg har nå er på 200ug.
Ønsker å dele den opp for å ikke ture balle, men leser at det å dele lappen i 2-4 biter ikke vil hjelpe stort da virkestoff ikke er jevnt fordelt.
Tenker også å kanskje mikrodosere litt her og der.

Hvordan kan jeg dele det opp på best mulig måte?
Leste noe om å blande det ut i vodka, kan dette funke og isåfall hvordan går jeg frem og hvor lenge holder blandingen seg potent?
Hvordan blir dosering når det er delt opp?`


Thx in advance.
Jeg har god effekt av 1/10 bit lsd. https://freak.no/forum/showthread.php?t=317078
Sist endret av KasperAG; 5. mai 2020 kl. 18:24. Grunn: Skrivefeil
For å svare deg på spørsmålet om joggesko. Det kommer jo først og fremst ann på styrke/kvalitet.

Også; ja du vil da mest sannsynelig merke effekt. Men ikke rus, jeg bruker ca 10 mg av den jeg har. (Har adhd) merker ikke NOE til bivirkninger som å prate hull i hodet til folk eller dårlig matlyst. Merker først den lissa om morgen først når jeg skal legge meg. Og at jeg har fortsatt energi igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Veldig fysisk arbeid...

Derfor kan det være greit å teste ut litt først, og ikke rejustere en eneste gang hvertfall de første gangene med ny amfetamin osv.

—LSD—

Vet at hvis man blander ut lsd i springvann kan du nesten kaste det dagen etterpå. Kan aldri tro vodka gjør saken bedre.. og vodka vil kanskje være med å fordele den ... raskere (???) men vann fungerer like bra


Noen av de eldste traverne lager jo nesespray løsninger av kokain med litt vodka men det er av den enkle grunn at det visstnok hjelper slimhinnene å oppta kokain
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
For å svare deg på spørsmålet om joggesko. Det kommer jo først og fremst ann på styrke/kvalitet.

Også; ja du vil da mest sannsynelig merke effekt. Men ikke rus, jeg bruker ca 10 mg av den jeg har. (Har adhd) merker ikke NOE til bivirkninger som å prate hull i hodet til folk eller dårlig matlyst. Merker først den lissa om morgen først når jeg skal legge meg. Og at jeg har fortsatt energi igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Veldig fysisk arbeid...

Derfor kan det være greit å teste ut litt først, og ikke rejustere en eneste gang hvertfall de første gangene med ny amfetamin osv.
Vis hele sitatet...
Kvaliteten skal være relativt god, kjøpt på det mørke nettet.
Gjør meg ingenting å få rus av det, så lenge det ikke er av den "sitte oppe i minimum 48+ timer" typen.
Tenker nok å prøve meg frem først ja, starter lavt og eventuelt går høyere om det blir for lite.


Sitat av 420master Vis innlegg
—LSD—

Vet at hvis man blander ut lsd i springvann kan du nesten kaste det dagen etterpå. Kan aldri tro vodka gjør saken bedre.. og vodka vil kanskje være med å fordele den ... raskere (???) men vann fungerer like bra
Vis hele sitatet...
Hørt man ikke burde blande det i vann pga klorinen i springvann ødelegger LSD, så derfor tenkte jeg vodka var bedre. Ideelt ville vel destillert vann ha vært best, men det har jeg ikke mulighet til å anskaffe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ideelt ville vel destillert vann ha vært best, men det har jeg ikke mulighet til å anskaffe.
Vis hele sitatet...
sett en stor kjele med vann og lokk på komfyren og kok opp, ta av lokket og la det renne av lokket til en beholder.
gratulerer, du har nå destillert vann.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
sett en stor kjele med vann og lokk på komfyren og kok opp, ta av lokket og la det renne av lokket til en beholder.
gratulerer, du har nå destillert vann.
Vis hele sitatet...
Det var jeg faktisk ikke klar over.