Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 4702
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva slags ting har du gjort som endte med fengsel?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grove innbrudd, vold mot offentlig tjenestemann og fyllekjøring. Hører til fortiden
Fyllekjøring å fyllevold
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Promillekjøring.
Rygget på politibilen med ca 180mg clonazepam og ett gram amfetamin i blodet.

Glad jeg ikke tok livet av noen.
Anonym bruker
"Skeptisk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Promillekjøring.
Rygget på politibilen med ca 180mg clonazepam og ett gram amfetamin i blodet.

Glad jeg ikke tok livet av noen.
Vis hele sitatet...
Den komboen av rusmidler må være en av de farligste for samfunnet. Spesielt med litt alkohol i tillegg og når speeden begynner å vri tankene etter en stund på.
Vinningskriminalitet.

Kunne aldri gjort noe annet, hva tjener man på det?
Sist endret av DrPerception; 15. april 2020 kl. 11:08.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Promillekjøring.
Rygget på politibilen med ca 180mg clonazepam og ett gram amfetamin i blodet.

Glad jeg ikke tok livet av noen.
Vis hele sitatet...

180mg rivotril og pepper? Er ikke underlig at du rygga på politiet. Det er dog merkelig at du evnet å gå ut til bilen eller å få startet bilen. Var godt du rygget på politi før de kom deg ut i trafikken. Det kunne blitt et virkelig uhyggelig utfall og du kunne blitt drapsmann.

Håper du har fått kontroll på benzoproblemet. Og at du klarer å bruke pepper kun ved behov og ikke i dager og uke i strekk.
Har ikke havna i fengsel noen har sona med ek 2 ganger, en gang for den klassiske fyllekjøringa og en gang for vold mot offentlig tjenestemann (ja du leste riktig)
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 natt på glattcella i Aalborg, fylletur hvor jeg begynte å slåss med vakter på et utested. Husker ikke stort av det selv utenom små glimt. Kom hjem igjen med blåveis i trynet og en helvetes smerte i armen, et par pils og rolig kveld dagen etter bare... man lærer så lenge man lever
Anonym bruker
"Plaprende Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sonet 3 år for medvirkning til oppbevaring av ett større parti amfetamin ��
fikk 13 mnd høysikkerhet eidsberg fengsel. ble tatt for distribusjon av amfetamin 140 g. ble tystet på!
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fengslet for trygdebedrageri og sonet i fengsel og med EK.

Så viste det seg at jeg var blitt fengslet på feil grunnlag, NAV betalte tilbake et stort beløp (300k ++) og nå venter jeg på at dommen skal bli omgjort slik at jeg kan søke staten om erstattning.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Bitter Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 2 uker for å bruke molly, hadde ikke råd til boten
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
8 år for drap.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sona 18 dager for en kompis på Hof.
Har 3 småting på rullebladet.

Besittelse av amfetamin.

Distribusjon av sterke benzodiazepiner samt besittelse av noen glass Rivotril. Tatt på fersken på gata midt i overrekkelse av piller samtidig som jeg mottok en del kontanter. Samfunnsstraff.

Tatt av spanere for besittelse med intensjon om å distribuere nesten tusen blåvalium, en plate hasj og diverse andre rusgivende medikamenter. Venter på rettsmøte med straffeforslag fra snuten om en del måneder i fengsel.
Sist endret av krystallkongen; 23. april 2020 kl. 22:28.
Legemsbeskadigelse
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Underslag
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain og hasj
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
This animal doesnt belong in a cage.
Vis hele sitatet...
scratch that, blir en 2 ukers ferie for "fyllekjøring" takket være noen milliondeler thc metabolitter som fant veien inn i kroppen 2 dager før jeg satt bak rattet name applies systematisk justismord.. hipp hipp hurra for verdens beste land å bo i
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
scratch that, blir en 2 ukers ferie for "fyllekjøring" takket være noen milliondeler thc metabolitter som fant veien inn i kroppen 2 dager før jeg satt bak rattet name applies systematisk justismord.. hipp hipp hurra for verdens beste land å bo i
Vis hele sitatet...
Spyttprøve? 2 dager etter? Eller tok de deg med for blodprøve med en gang?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
26 dager for kun 0,2g hasj.
Original bot på 8k(!)... loka litt med betalinga, endte opp å sone i stedet.
4 år siden, bra jobba rettsvesen (y)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
26 dager for kun 0,2g hasj.
Original bot på 8k(!)... loka litt med betalinga, endte opp å sone i stedet.
4 år siden, bra jobba rettsvesen (y)
Vis hele sitatet...
Når du sier "loka litt betalingen", mener du da egentlig at du bare ga en lang faen i å betale den og til slutt ble hooka inn av politiet?
120 dager. Brudd på våpenloven, besittelse og bruk, kjøring under påvirka tilstand. Sittet 90 dager før for besittelse av moderate mengder kokain og hasj.
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
This animal doesnt belong in a cage.
Vis hele sitatet...
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Spyttprøve? 2 dager etter? Eller tok de deg med for blodprøve med en gang?
Vis hele sitatet...
blodprøve jeg som hater sprøyter å greier.. legen konkluderte med at jeg ikke var påvirket etter alle testene, men det er jo tydeligvis irrelevant
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
26 dager for kun 0,2g hasj.
Original bot på 8k(!)... loka litt med betalinga, endte opp å sone i stedet.
4 år siden, bra jobba rettsvesen (y)
Vis hele sitatet...
Men er det fordi du ikke har penger på konto eller jobb?
For det er vel vanlig praksis dersom du ikke betaler bota frivillig at de først går inn på kontoen din og tar pengene eller at de tar andel av lønnen din?
Har bare vært på glattcella, for vold mot offentlig tjenestemann og slossing x antall ganger når jeg var ung, dum og full av testosteron. Slapp unna fengsel pga selvmordsfare. Skulle egentlig være på lukket avdeling et par ganger også, men rømte så mange ganger at de ikke gadd etterhvert.

Er veldig glad jeg har forandret meg til det bedre.
Oppbevaring og bruk av litt under 30g hasj. 21 dager ubetinga.

+ diverse glattcellebesøk og en betinga dom for å rydde i en båt med litt lunk på motoren
Sist endret av Deep Sleep; 24. april 2020 kl. 17:43.
Sonet 21 dager , og betalte en bot, for å ha kjørt i påvirket tilstand av Rivotril og andre ulovlige midler.
Politiet var ikke opptatt av hvordan, eller fra hvem jeg hadde ervervet medikamentene.
Aldri mer fengsel for meg i alle fall.
Klem fra Betty