Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1040
Hei!

Jeg har begynt å få styring på økonomien min, og neste steget mitt er å få total oversikt over utgående og inngående.

Per dags dato vet jeg hva jeg har å betale av regninger og hvor mye jeg får inn hver måned. Men jeg ønsker å opprette et system, enten elektronisk eller på papir, som kan hjelpe meg med å få bedre oversikt.

Jeg har vært borti appen YNAB, men jeg likte det ikke.

Tips?

Gjerne en god excel-mal som er lett tilpasselig og hvor man kan se oversikt over tidligere måneder.
Sist endret av tadada; 21. desember 2019 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har ikke sjekket appen for det, men appen Spare kan kanskje ha noe i den duren.
Har ikke typ alle nettbanker en budsjettoversikt hvis du logger inn på mine sider?
Horde er jaffall bra for å få oversikt oversikt over gjeld. Fornøyd selv.
Sitat av tadada Vis innlegg
Hei!

Jeg har begynt å få styring på økonomien min, og neste steget mitt er å få total oversikt over utgående og inngående.

Per dags dato vet jeg hva jeg har å betale av regninger og hvor mye jeg får inn hver måned. Men jeg ønsker å opprette et system, enten elektronisk eller på papir, som kan hjelpe meg med å få bedre oversikt.

Jeg har vært borti appen YNAB, men jeg likte det ikke.

Tips?

Gjerne en god excel-mal som er lett tilpasselig og hvor man kan se oversikt over tidligere måneder.
Vis hele sitatet...

Regner med nettbanker har dette. DnB hadde iallefall dette. Det ble de ulike transaksjonene delvis lagt i korrekte poster (dagligvarer i "mat"). Bunnlinja blei grønn eller rød, alt etter som.