Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 655
Hei,

Har den siste tiden begynt med microdosing av LSD, og fått helt NYDELIG effekt av det i form av sosialisering, effektivitet og kreativitet i arbeid.

Dette er definitivt noe jeg har tenkt å fortsette med, men jeg lurer på her:

- Noen som kan anbefale utstyr for å gjøre mikrodosering supernekelt? Nå har jeg bare tatt ca. ett drypp med 100ug i 10DL destilert vann.

Ønsker å lage en enda større kontainer med f.eks 50DL vann og 500ug, slik at jeg har det lenge.

Hvor i Oslo kan jeg kjøpe beholder egnet for destilert vann og lsd + en enkel sugekopp for å dra ut 1DL enkelt ut av kontaineren.
Hvorfor bruke så mye vann? Ser ikke helt hensikten med å innta 1 dl når du kan ta noen mililiter. Tar jo bare opp plass og har ingen hensikt. Kjøp en medisinflaske på 1 dl, 5 dl eller whatever på apotek/bryggesjappe. Kjøp pumpe(r) i passende størrelse fra apotek (2-10ml). Bytt ut litt av vannet med sprit for holdbarhet. Oppbevar i kjøleskap.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Først og fremst, bra å høre du får en god effekt av dette
men Igjen må jeg påpeke, ikke bruk vann. Spesielt om du skal lagre det lenge. Hvorfor vil du løse det opp i såpass store mengder?

Jeg klarer ikke se poenget her. Mitt tips er å heller løse opp 500mcg i et lite glass på 50ml. Du får sprøyter som rommer 1ml på apoteket, noe som gjør det svært enkelt å dosere rett.

Husk å riste flasken eller glasset før bruk, jeg inspiserte min etter den hadde stått en stund med uv-lys, og det var ingen tvil i at det meste hadde lagt seg i bunnen av flasken.
Jeg tar en 10ml sprøyte med vodka og drypper en 130ug dråpe lsd oppi så blir det 13ug i hver 1ml, som man kan måle med strekene på siden. ikke bruk vann syra kan bli dårligere