Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3179
Trodde det var en trygg promp, men ut kom vannaktig diaré. Første gangen tenkte jeg ikke over det, men nå igjen, døør. Heldigvis var jeg hjemme.
Men seriøst, Bør jeg sjekke tarmene, eller er diarepromp noe folk kjenner til?
Drikker du i tillegg?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje like greit å gjøre det til en vane å kun prompe på do? Og ikke bare sparer du boxer shortsen, dama di blir sikkert veldig glad om du slutter å gå rundt i en sky av fiselukt.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var jævlig plaget med magen en stund. Og svært tynntflytende diarè kan kjennes ut som gass. Men hvis du tenker deg om, og kjenner etter kan du kjenne forskjell.
Jammen kjære vene, jeg er jo ei dame. Og alene hjemme. Og fiser. Mye kan sies om kropp og tarmer, men jeg tenkte å begynne litt pent. Uansett, det har bare skjedd disse to gangene og det var på kola. Har aldri hatt diaré før, derfor spørsmål jeg.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en kompis som shartet i buksa på julebord. Du skulle sett det trynet. Aldri stol på en fjert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var jævlig plaget med magen en stund. Og svært tynntflytende diarè kan kjennes ut som gass. Men hvis du tenker deg om, og kjenner etter kan du kjenne forskjell.
Vis hele sitatet...
Ja, sånn. Men promen rett før var gass.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært borti coke utblanda med avføringsmiddel... Ikke helt ninja å dra tilbake på dass etter å akkurat ha kommet derfra. Du er hvertfall hjemme, spar på dritten (altså coken) og krev pengene tilbake etter du har prøvd ei stripe til om et par dager med samme resultat.
Hvis man kjenner at man blir bæsjetrengt så er det er tegn på goood Coke hehehhh

Artig og se fruer dra seg ei lisse, for så ta seg en diskret tur på toalettet. Alle vet hva som skjer der, hoho
Skulle røyke gress med noen kamerater en gang. Hadde spist sushi og følte magen var dårlig.
Skulle slippe en fis, ble masse vannbæsj og en dårlig tur hjem. Sikkert bare problem med magen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var jævlig plaget med magen en stund. Og svært tynntflytende diarè kan kjennes ut som gass. Men hvis du tenker deg om, og kjenner etter kan du kjenne forskjell.
Vis hele sitatet...
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Hvis man kjenner at man blir bæsjetrengt så er det er tegn på goood Coke hehehhh

Artig og se fruer dra seg ei lisse, for så ta seg en diskret tur på toalettet. Alle vet hva som skjer der, hoho
Vis hele sitatet...
Haha, jeg kjenner til kortisol -stress utløst AF, men dette er ikke det. Ikke blandet med af- midler heller. Tenkte mer I retning knute på tarmen, også siver det også jaja, æsj.
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Hvis man kjenner at man blir bæsjetrengt så er det er tegn på goood Coke hehehhh

Artig og se fruer dra seg ei lisse, for så ta seg en diskret tur på toalettet. Alle vet hva som skjer der, hoho
Vis hele sitatet...
Eller så er colaen cutta med lakserende pulver.....
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Eller så er colaen cutta med lakserende pulver.....
Vis hele sitatet...
Jeg er 100% sikker på at jeg har fått veldig god vare de gangene jeg har blitt bæsjetrengt.

Ikke noe lakserende pulver as. Men hvis man har en god Coke-nese så finner man vel det ut fort om det er cutta med dritepulver
Sitat av AliceWonderland Vis innlegg
Jeg er 100% sikker på at jeg har fått veldig god vare de gangene jeg har blitt bæsjetrengt.

Ikke noe lakserende pulver as. Men hvis man har en god Coke-nese så finner man vel det ut fort om det er cutta med dritepulver
Vis hele sitatet...
Selv om det er god vare betyr det ikke at den ikke er blanda ut.
Omtrent alt av coke som kommer til Norge er blanda ut med diverse cuts og nesa klarer nok ikke å skille noe særlig mellom hva som er hva der.
Etter en coke kveld så kommer ingenting ut før sent dagen etterpå Verken nr 1 eller 2 uansett hvor mye jeg prøver hehe
Er vanlig med sentral stimulerende midler har en påvirkning på sentral nervesystemet ut av dette komme det perifere nervesystemet og under der ligger sensoriske og motoriske. Fordøyelses systemet ligger under det autonome som i høy grad er sammenkoblet både til det motoriske og sensoriske i motsetning til andre forgreninger i nervesystemet.

Plugger du da kan kanskje den lokalbedøvende effekten kola også ha påvirket til dette resultatet. Fordi det kan blokkere signaler fra det sensoriske, samtidig som aktivitet i det motoriske også er økt.

Et dytt ut av homeostaser på et sårbartpunkt både rent nevrologisk, fysiologisk og sosialt som igjen påvirker din psyke utenfra som også gir endret adferd og påvirkning av nervesystemet igjen som kanskje var med å gi deg tanken om at dette kunne være fra kola nå i sentral nervesystemet.
Sist endret av DrPerception; 19. september 2020 kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri stol på en fjert.
Vis hele sitatet...
Aldri fjert på en stol heller
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har skjedd meg så mange ganger når jeg drakk tett, like utrivelig hver gang. Ikke kult når det skjer på jobb... ��
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du plugger ikke coken?

I min cola-tid prøvde jeg dette for å spare nesen en helg.. var ikke morro å våkne dagen etter å vaske sengetøy

Hvis ikke du har plugget; shit happens, bokstavelig talt vær glad du var hjemme!
Det eneste som skjedde var at du hadde en våtfis, lurefjert, smugsprut, fast last. Diaré kan forekomme både med og uten kokain, kokain stimulerer tarmsystemet og kan øke risikoen for slikt. Det beste tipset du får er å ikke ta unødige sjanser og prøve å fise på toalettet.
Sist endret av Relevant; 20. september 2020 kl. 13:34.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har vært borti coke utblanda med avføringsmiddel... Ikke helt ninja å dra tilbake på dass etter å akkurat ha kommet derfra. Du er hvertfall hjemme, spar på dritten (altså coken) og krev pengene tilbake etter du har prøvd ei stripe til om et par dager med samme resultat.
Vis hele sitatet...
Sensoriske reseptorer, bla bla bla, det er ikke vanlig å drite i buksa på cola, men det er helt normalt at det er utblanda med diverse søppel. Ta en pause og rapporter tilbake, kan hende du har spist noe dårlig og da vil magen være på stell til neste gang. Ockhams barberkniv.