Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2283
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
That, gentlemen, that is the question.

Grinderen trenger en liten vask. Tenkte først å bruke Zalo og børste bare, men jeg må innrømme at jeg er litt sten nå. Så orker ikke arbeid, og vurderer derfor oppvaskmaskinen.

Noen som vet om det går bra?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å nevne at det er en vanlig grinder i metall. De man får kjøpt overalt
Ja, bruker å gjøre det
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ikke helt problemet med oppvaskmaskinen, men er du råtten kan du bare ta en dæsj oppvaskpulver / en halv tablett og legge det sammen med vann i en bolle. Da løsner alt, bare skylle etterpå med kaldt vann. Pleier å renske termosene mine jeg bruker til kaffe på den måten.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ikke helt problemet med oppvaskmaskinen, men er du råtten kan du bare ta en dæsj oppvaskpulver / en halv tablett og legge det sammen med vann i en bolle. Da løsner alt, bare skylle etterpå med kaldt vann. Pleier å renske termosene mine jeg bruker til kaffe på den måten.
Vis hele sitatet...
Smart, det skal jeg prøve. Skulle jo putte den i oppvaskmaskinen men jeg glemte å putte den inn før jeg skrudde den på
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smart, det skal jeg prøve. Skulle jo putte den i oppvaskmaskinen men jeg glemte å putte den inn før jeg skrudde den på
Vis hele sitatet...
Hvis den er av aluminium hadde jeg droppet oppvaskpulver da den gjør at det oksiderer og ikke blir skinnende igjen
Går kanskje an med edikk og zalo?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Teknisk sprit, trenger bare en liten dæsj og alt grums løser seg opp.
Mye mer effektivt enn å drive å skure med Zalo o.l.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smart, det skal jeg prøve. Skulle jo putte den i oppvaskmaskinen men jeg glemte å putte den inn før jeg skrudde den på
Vis hele sitatet...
#thathigh
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tippe sprit/antibac er det beste.

Om du bruker oppvaskmaskin eller såpe og vann husk å la den ligge i flere dager demontert for å tørke.

Vaska en grinder med såpe og vann en gang, tenkt nå er den tørr og lukka grindern.

En måned senere skulle jeg bruke den. Åpner og den ser "shit her er det jo masse ferdig grinda weed jeg har glemt, nice" helt til at jeg innser at det er ikke weed, det er grønn MUGG. Rett i søpla.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
That, gentlemen, that is the question.

Grinderen trenger en liten vask. Tenkte først å bruke Zalo og børste bare, men jeg må innrømme at jeg er litt sten nå. Så orker ikke arbeid, og vurderer derfor oppvaskmaskinen.

Noen som vet om det går bra?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ønsker du vask av grinderen? Brukte min i iallefall et år, da jeg var avhengig av narkotika. Jeg var "alltid" blakk, så jeg husker at jeg alltid skrapte rester av både grinder, bong og bøtte for å få et trekk til.. Er du rik skjønner jeg tankegangen, men om ikke, nei...
Skrapings er en del av greia
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ønsker du vask av grinderen? Brukte min i iallefall et år, da jeg var avhengig av narkotika. Jeg var "alltid" blakk, så jeg husker at jeg alltid skrapte rester av både grinder, bong og bøtte for å få et trekk til.. Er du rik skjønner jeg tankegangen, men om ikke, nei...
Skrapings er en del av greia
Vis hele sitatet...
Haha jeg skrapa tom gjengene på grindern...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
That, gentlemen, that is the question.

Grinderen trenger en liten vask. Tenkte først å bruke Zalo og børste bare, men jeg må innrømme at jeg er litt sten nå. Så orker ikke arbeid, og vurderer derfor oppvaskmaskinen.

Noen som vet om det går bra?
Vis hele sitatet...
Det kan gå bra, men noen ganger er grinderen laget av en kobberlegering som bare er malt med noe som gjør at den ser ut som aluminium, og denne malingen blir ødelagt av vaskepulver.

Jeg bruker matolje, sprit, aceton eller butangass for å rense grinderen uten å skade den.
Vaske grinder.. hvorfor
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vaske grinder.. hvorfor
Vis hele sitatet...
Det kan være forskjellige grunner. Det er ikke alle som bare har den stående hjemme på mekkebladet under sofaen.

Jeg liker å ha rene og pene ting som ikke stinker av kattepiss og diesel når jeg reiser f.eks.
Og med gode varer blir grinderen fort klissete og skjur. Det irriterer meg.
Kondensfjerner Fjerner alt av skrap fra både grindere, piper, bonger etc og de blir som nye igjen. Bland ut kondensfjerneren med litt vann så den setter seg bedre.1/3 vann og 2/3 kondensfjerner.
Ikke prøvd det selv, men blitt anbefalt å koke grinderen i melk og drikke melka. Verdt å prøve?

Ville kanskje ha vasket den forsiktig på utsiden først, der skitne stonerfingre kan ha vært.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Vaske grinder.. hvorfor
Vis hele sitatet...
Fordi den har blitt så seig i lokket. Ikke noe digg å bruke lenger, så jeg må få fjernet alt inni så den føles som ny igjen.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av greenwalker Vis innlegg
Ikke prøvd det selv, men blitt anbefalt å koke grinderen i melk og drikke melka. Verdt å prøve?

Ville kanskje ha vasket den forsiktig på utsiden først, der skitne stonerfingre kan ha vært.
Vis hele sitatet...
Første jeg tenkte på når jeg leste tråden også, koke i tevann. Men da skal man tåle tanken om dirty metallsmak og nasty fingaz, bakterier fra sofasprekken og gulvet under sofaen hvor man aldri har støvsugd før som den sikkert har tilbragt litt tid og fra håndsvette, uvaska hender fra ymse folk på besøk osv mens man drikker. Tror ikke jeg hadde klart å kose meg så mye med å drikke det kokevannet med de tankene i huet ppp
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
selv stonersvette fingernasty'z dauer jo om du koker det. Men grinders er vel som piper, bonger, 1 hitters osv de skal være banken og gi deg det du ønsker den dagen du er blakk, ikke orker å gu å skaffe eller dealern er utenfor dekningsområde. Det som noen tenker på som skitne piper er for andre en helt grei sofarus når posen er tom.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
selv stonersvette fingernasty'z dauer jo om du koker det. Men grinders er vel som piper, bonger, 1 hitters osv de skal være banken og gi deg det du ønsker den dagen du er blakk, ikke orker å gu å skaffe eller dealern er utenfor dekningsområde. Det som noen tenker på som skitne piper er for andre en helt grei sofarus når posen er tom.
Vis hele sitatet...

Ja har pirka mang en gang desperat ut av grindern og samla små kickere etter å grafsa med lommelykt langt nedi tepperota gjennom hver centimeter av hele teppet på alle fire i jakten på gull. Er man desp nok er det nesten som en psykose man mister seg selv i og bare har ett mål samme hva hehe
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dagen etter med værre enn fylle angst over egen nazty skjødesløse desperasjon hahah