Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1128
er det mulig at noe lsd er sterkere enn annen, for eksempel 150ug er sterkere enn en annen ¨batch¨ med 300ug lsd?
150mcg virkestoff er 150mcg virkestoff. 300mcg er jo en dobbel så stor dose som 150mcg.

Så kommer det til hva selgeren påstår at han selger da, så kanskje er den største usikkerhetsfaktoren. Og kan det ha blitt oppbevart dårlig slik at det mister virkestoff osv.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mitt råd er at du alltid stoler på det selger sier med første run av en batch, å så vet du til neste gang sånn ca. hvor mye han har overdrevet.

Om du er ny kan du google i etterkant hvor mye føles som hva. Fra egen erfaring øyver de som regel, med mellom 0,6-0,8 av hva man egentlig betaler for.

Ville aimet for 110-130 ish avhengig av kroppsvekt.

Du får ideg nok til at du kan ha en fantastisk trip men ikke nok til at du ender opp i en ukontrolleebar psykose.

Du lander nok sannsynligvis i 80-100 ug land, som er helt håbdterbart solo som first time trip (var for meg)


Men gjør deg selv en tjeneste og ikke ha avtaler/jobb de neste 40 timene.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hallo, får jeg kaste inn ett kjappt spørsmål, kan man ta lsd etter 2 glass vin?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hallo, får jeg kaste inn ett kjappt spørsmål, kan man ta lsd etter 2 glass vin?
Vis hele sitatet...
Ja null stress, jeg har nesten uten unntak drukket pils gjennom omtrent alle trippene mine.
Sitat av tradem09 Vis innlegg
er det mulig at noe lsd er sterkere enn annen, for eksempel 150ug er sterkere enn en annen ¨batch¨ med 300ug lsd?
Vis hele sitatet...
Absolutt. Greia er at man aldri kan vite hvor mange ug som er oppi en flaske med mindre man har et veldig avansert målesystem. Har sett slike flasker bli blandet ut, og lsd kommer først i en rein base. På det bilde jeg legger ved under har jeg tegner en rød strek. Det er ca så mye lsd som ligger i en slik flaske før resten av flasken blir blandet ut med sprit eller batterivann.



Da kan du få 2 flasker fra samme batch, men har man fylt opp den ene flasken bittelitt mere en den andre med sprit/batterivann eller det ligger bare en bitteliten millimeter ekstra med rein lsd vil det gjøre en ganske stor forskjell på hvordan tripp du vil få. Vet ikke hvor mange ug det er i en dråpe med 100% ren base, men veit at hadde du tatt 1 lapp rein lsd før det er blandet ut ville du nok fått tidenes tripp. Det som er litt flaks for folk flest er at dop dealere stort sett gjerrige og pengegriske, så de blander nok skjeldent ut mindre en det de må! Men garantert mange som har gått på en smell oppigjennom.

Vist man vil få en viss indikator på hvor sterk en lapp er kan man feks ta og klippe av en liten bit av lappen og kjøre en ehrlich test på den. Blir testen veldig mørk lilla ganske fort er den mest sannsynligvis veldig sterk. Blir det bare en veldig svak utvannet lillafarge er den somregel blanda godt ut. Jeg tester altid lapper etter etter jeg så dette. Jeg tror ikke folk innser hvor sterk 1 lapp kan være om basen ikke er blandet ut
Trådstarter
8 0
takk for svar folkens