Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1026
Hei, lurte bare på om det er trygt og skyte amf og blande alkohol. Har skutt amf før men aldri blandet det med alkohol, er ikke den største på drikkinga. Har skutt hero og drukket mye alkoho og det gikk jævla fint, men lurte på hvordan det er med amf.
Trygt pleier det sikkert å være. Har aldri skutt noe. Men stimulanter kan være en påkjenning for hjertet og ved skyting er det fare for innfeksjoner. Blande uppers og downers er vel også litt ugreit med tanke på kroppen. Men dette er sikkert gjort utallige ganger og går som oftest bra. Men å velge ordet trygt vet jeg ikke om er så lurt.
tror du må drikke sykt mye for å i det hele tatt kjenne noe av alkoholen når du har brukt speed fordi speed dreper alkoholrusen.
jeg har ihvertfall aldri sett noe poeng i å blande de to
Sitat av LilleVanilje Vis innlegg
tror du må drikke sykt mye for å i det hele tatt kjenne noe av alkoholen når du har brukt speed fordi speed dreper alkoholrusen.
jeg har ihvertfall aldri sett noe poeng i å blande de to
Vis hele sitatet...
Det blir en sannhet med en del modifikasjoner tenker jeg
Jeg kjenner pilsn godt om jeg har go amfetamin, blir ikke full, men blir ganske shwing i formen etterhvert ja, blir adskillig mer bedagelig å behagelig i formen kontra uten øl/alkohol.

Det er stor forskjell på virkningen mellom amfetamin og metamfetamin sånnsett.

Til TS, som nevnt det går som regel bra å drikke alkohol på tenning men helt klart ikke sunt å må vel regnes som langsiktig gambling.
Jeg drikker alltid øl på tenning, noen ganger mye andre ganger lite men aldri uten minst 2-3 pils, mindre jitterish å mere avslappa i musklatur
Sist endret av Eyeamare; 22. august 2020 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke hatt noen alvorlige helsefeil av denne kombinasjonen selv. Men jeg har en gang gått på en smell da jeg tok ca 0.3 amf IV et par timer før jeg var på en fest, hvor jeg kun drakk øl og ikke tok mer amf resten av kvelden. Ble plutselig mega drita og fikk blackout. Har kun sett videoer fra den kvelden og jeg tror aldri jeg har oppført meg så mongo av kun alkohol før. Så pass på kan være greit å ha mer speed tilgjengelig
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Alkohol og amf går fint for de fleste med mindre du har hjertefeil.

Men er jo aldri anbefalt.

Søker du på drugs.com er det bare gul advarsel med å blande de to.

Om du skyter eller snorter har ikke så mye å si. Mer konsentrasjonen o blodet av alkohol og amfetamin.


Enig at med god speed kan man de ikke. Med dårlige Meta så er det ikke vits....
Brynwev's Avatar
Trådstarter
27 8
Vel, satt første skuddet for kvelden før jeg sjekket svarene, men takker uansett

Har det dritbra, sørget for å få en del alkohol i meg før jeg satte første skuddet fordi hadde hørt at det var lurt

Jeg er eneste på festen som tar noe annent en alkohol. Men det blir interessant, alt av angst er borte og koser meg som en gris

Takk til kompisen min for knallgod amf, veit du leser tråden