Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1154
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Holdt meg til kun peppern lenge nå men harde tider gjør det jo tørt.
Fikk noe visst nok bra brus. Tok ei grei linje og litt i tannkjøttet.
Merkes ikke at all..
Funderer derfor å teste en drop. Peppern droppes alltid i kapsler. Gir mye lengre og stabil virkning.

Er brusen likens?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
prøvde og google meg til noen kjappe facts, men for mye lesing atm, men mener at amf kicker hardere dopamin-vise enn coca og derav ikke så mye funk.
merker lite av brus edru med mindre du har veldig bra brus, så ett par pils i tilegg, funker å droppe men føler ei heller ikke så mye der edru, ei virker det særlig lenge ca 30 min/1t så må redoseres ofte, så bedre med pepper i den forstand
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
prøvde og google meg til noen kjappe facts, men for mye lesing atm, men mener at amf kicker hardere dopamin-vise enn coca og derav ikke så mye funk.
Vis hele sitatet...
Mhm. Det har jeg hørt. Så mindre effekt samt kortere er forventet, men null virkning at all blir får dårlig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mhm. Det har jeg hørt. Så mindre effekt samt kortere er forventet, men null virkning at all blir får dårlig
Vis hele sitatet...
får virkning av brus uten noe annet i tilegg, dog er mye dårlig brus i norge, stor forskjell på funk på grei brus og god, dog ikke så lett å finne
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
får virkning av brus uten noe annet i tilegg, dog er mye dårlig brus i norge, stor forskjell på funk på grei brus og god, dog ikke så lett å finne
Vis hele sitatet...
Men er den som pepper? Drøyere og jevnere tur med drop?
Sist endret av Livetsveier; 15. august 2020 kl. 22:48.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
brus er ikke vits å droppe, det varer bare ca en times tid. det er annerledes enn pepper, blir ikke like gira, mer som at man føler seg kul og fresh. du kan drikke da det blir bedre i følge mange, men personlig velger jeg å holde meg unna det, da det omdannes til et langt dødeligere stoff i levra blandet med alkohol.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola Zero all the way!
Hvis pepper er pønk så er cola mer poprock
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dessverre er ikke numming av hals og svelg et godt kjennetegn, fordi en av tingene man ofte kutter coke med er ting som gir nummenhet. Kommer ikke på legemiddelnavnet i skrivende stund.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Dessverre er ikke numming av hals og svelg et godt kjennetegn, fordi en av tingene man ofte kutter coke med er ting som gir nummenhet. Kommer ikke på legemiddelnavnet i skrivende stund.
Vis hele sitatet...
Heter "lidokain". Og brukes hos tannlegen som lokalbedøvelse. Ofte er colaen cutta med dette for å få dritt-cola til å virke mer legit.

Forøvrig kan du bare glemme å droppe coke. Ta rektalt istede. Vann+coke og sprøyt i rassen.
Sist endret av Heimdall-; 16. august 2020 kl. 03:15.
brus er noe dritt spør du meg.. det smaker jævla digg opp i nesen, naturlig på en måte..

men rusen, så vidt jeg kjenner den. etter liner på liner på liner så blir jeg bare nervøs og shaky. som om jeg drikker tonnevis med kaffi når jeg er fyllasyk..