Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 728
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg tar rustest en gang per uke. Hvis jeg røyker en joint samme dag som jeg har tatt pisseprøven, så vil det vel være ute av systemet en uke senere? Er vel kun ved mer hyppig bruk at det sitter lenge i?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan gå bra. Gjorde det et par ganger selv med suksess. Men var ekstremt nervøs hver gang. Ikke verdt stresset som følger med spør du meg.
Har du kun en fast dag ? Eller stikkprøver også ? Jeg kunne få tlf om og komme på stikkprøve både på fredag og mandag når jeg leverte pissprøve på en onsdag av og til
Anonym bruker
"Snakkende Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er den eneste gangen i hele år du har røyket så kan det være ute på en uke, men om du røyker jevnlig sitter det lenger
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
det er dumt altså! det kan godt sitte i 2 uker selvom du bare har røyka en gang
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen stikkprøver. Og kan feks ta prøve tirsdag en uke og så fredag neste uke. Men tror kanskje jeg dropper det. Kan heller ta en linje speed eller Ritalin. Det vet jeg jo er ute tidsnok.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen stikkprøver. Og kan feks ta prøve tirsdag en uke og så fredag neste uke. Men tror kanskje jeg dropper det. Kan heller ta en linje speed eller Ritalin. Det vet jeg jo er ute tidsnok.
Vis hele sitatet...
Ville heller brukt cola om jeg skulle ruse meg mens jeg gikk på prøver. Speed tar gjerne 5-6 dager før det er ute av kroppen og hvis det er spor av meth i den så er det enda lenger. Cola metabolitter sitter i 2-4 dager