Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1067
Yo freaks!
Noen erfaringer med å blande forskjellige typer lsd? Har et par blottere med noe lsd-25 og et par av en annen type. Får man det beste fra begge verdener eller drukner funkene i hverandre sånn at det ikke blir så merkbart?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Yo freaks!
Noen erfaringer med å blande forskjellige typer lsd? Har et par blottere med noe lsd-25 og et par av en annen type. Får man det beste fra begge verdener eller drukner funkene i hverandre sånn at det ikke blir så merkbart?
Vis hele sitatet...
Hvilken annen type? AL-LAD? 1P-LSD? Hvis det er en av de to, så skal det nok gå bra, det blir å føles som å ta en større dose syre, rett og slett.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
LSD typer..? Trodde LSD var LSD jeg. Med tanke på at de begge har samme virkestoff tror jeg ikke de ødelegger for hverandre, siden de er så like. Om du mener typ 1P-LSD eller LSA så hadde jeg ikke gjort det.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
LSD typer..? Trodde LSD var LSD jeg. Med tanke på at de begge har samme virkestoff tror jeg ikke de ødelegger for hverandre, siden de er så like. Om du mener typ 1P-LSD eller LSA så hadde jeg ikke gjort det.
Vis hele sitatet...
LSA er ikke "en type LSD", AL-LAD og 1P-LSD (spesielt sistnevnte) er nesten indistinguishable fra LSD-25.
kun lsd-25 som er lsd/syre.
al-lad, 1p osv er Research Chemicals og ikke samme virkestoff.

det sagt så liker jeg al-lad bedre enn lsd, og selv om vi ikke vet, så tror folk (og jeg) at det har lignende sikkerhetsprofil som lsd, men dette er gambling på høyt nivå...
personlig hadde jeg ikke sett noe problem med å innta de samtidig heller, så lenge jeg vet hva det er og styrken på det, men igjen, gambling
Psykonaut
Trådstarter
Jeg har egentlig ikke peiling. Alt jeg noengang har tatt er testet med kit og det har altid slått ut. Men hvordan tripp man får varier veldig fra type til type har jeg merket. Kan kanskje ha noe med renhet og gjøre. Man kjenner hvertfall veldig forskjell på det
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSA er ikke "en type LSD", AL-LAD og 1P-LSD (spesielt sistnevnte) er nesten indistinguishable fra LSD-25.
Vis hele sitatet...
Ait mann les i legget til Munted Artist
Kjøp testkit og finn ut hva du tar LSD-25 og 1P-LSD er analoge stoffer. Altså samme virkning med forskjelligmolykyk form. Disse er det ikke fsrlig å kombinere. MEN om duu har en annen lignende «lsd» eks n-bomn eller amfetamin ville jeg nok optred svært varsomt. Husk at selv om dealeren sier det er LSD-25 så må man ikke ta det for god fisk. God tur
Anonym bruker
"Lilla Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig forskjellen på LSD og 1P-LSD? Hvem blir man mest "woke" av i etterkant?
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Kjøp testkit og finn ut hva du tar LSD-25 og 1P-LSD er analoge stoffer. Altså samme virkning med forskjelligmolykyk form. Disse er det ikke fsrlig å kombinere. MEN om duu har en annen lignende «lsd» eks n-bomn eller amfetamin ville jeg nok optred svært varsomt. Husk at selv om dealeren sier det er LSD-25 så må man ikke ta det for god fisk. God tur
Vis hele sitatet...
Tanken har slått meg. Har testet det meste jeg har prøvd oppigjen og det har blitt endel og det har altid slått ut på at det er lsd. Skjønner bare ikke hvorfor en lsd kan være så ekstremt forskjellig fra en annen. Har sikker prøvd 20 forskjellige typer og alle har sin egen særegenhet. Lurer på om det kan ha noe med renhet og gjøre. Litt som en shot med 40% og en shot med 90%. Brygga på samme shiten men smeller forskjellig!
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Tanken har slått meg. Har testet det meste jeg har prøvd oppigjen og det har blitt endel og det har altid slått ut på at det er lsd. Skjønner bare ikke hvorfor en lsd kan være så ekstremt forskjellig fra en annen. Har sikker prøvd 20 forskjellige typer og alle har sin egen særegenhet. Lurer på om det kan ha noe med renhet og gjøre. Litt som en shot med 40% og en shot med 90%. Brygga på samme shiten men smeller forskjellig!
Vis hele sitatet...
Det er fordi LSD25 er ulovlig, derfor utivkles like stoffer der de gjør bitte små endringer i molekylet. Da er stoffet lovlig og kan enkelt transporteres uten reaksjon fra utenladske myndigheter. Men så
Går det noen måneder også blir det ulovlig og da må de lage ett nytt ett. Tror få faktisk har tatt LSD 25, det meste på markede er nok noen av disse. Men effekt er det samme. Produskjon av LSD25 er svært krevende og derfor finner kjemikernen bedre løsninger.

1cP-LSD, 1-Cyclopropionyl-LSD[9][10]
1P-ETH-LAD, 1-Propionyl-ETH-LAD
1P-LSD, 1-Propionyl-LSD
ALD-52, 1-Acetyl-LSD
AL-LAD, 6-Allyl-6-Nor-LSD
ETH-LAD, 6-Ethyl-6-Nor-LSD
LSM-775, N-Morpholinyllysergamide
LSZ, LA-SS-Az
MiPLA, Methylisopropyllysergamide

Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Det er fordi LSD25 er ulovlig, derfor utivkles like stoffer der de gjør bitte små endringer i molekylet. Da er stoffet lovlig og kan enkelt transporteres uten reaksjon fra utenladske myndigheter. Men så
Går det noen måneder også blir det ulovlig og da må de lage ett nytt ett. Tror få faktisk har tatt LSD 25, det meste på markede er nok noen av disse. Men effekt er det samme. Produskjon av LSD25 er svært krevende og derfor finner kjemikernen bedre løsninger.

1cP-LSD, 1-Cyclopropionyl-LSD[9][10]
1P-ETH-LAD, 1-Propionyl-ETH-LAD
1P-LSD, 1-Propionyl-LSD
ALD-52, 1-Acetyl-LSD
AL-LAD, 6-Allyl-6-Nor-LSD
ETH-LAD, 6-Ethyl-6-Nor-LSD
LSM-775, N-Morpholinyllysergamide
LSZ, LA-SS-Az
MiPLA, Methylisopropyllysergamide
Vis hele sitatet...
Også har vi de livsfarlige «fake» lsd da. Som 25I-NBOMe, tips; den smaker surt mens lsd er smaktløst. Den vil heller ikke aktiveres ved direkte svelg. Om du svelger og ikke får noe effekt vil jeg nok tatt en tur på legevakta om du får OD symtomer.

Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Det er fordi LSD25 er ulovlig, derfor utivkles like stoffer der de gjør bitte små endringer i molekylet. Da er stoffet lovlig og kan enkelt transporteres uten reaksjon fra utenladske myndigheter. Men så
Går det noen måneder også blir det ulovlig og da må de lage ett nytt ett. Tror få faktisk har tatt LSD 25, det meste på markede er nok noen av disse. Men effekt er det samme. Produskjon av LSD25 er svært krevende og derfor finner kjemikernen bedre løsninger.

1cP-LSD, 1-Cyclopropionyl-LSD[9][10]
1P-ETH-LAD, 1-Propionyl-ETH-LAD
1P-LSD, 1-Propionyl-LSD
ALD-52, 1-Acetyl-LSD
AL-LAD, 6-Allyl-6-Nor-LSD
ETH-LAD, 6-Ethyl-6-Nor-LSD
LSM-775, N-Morpholinyllysergamide
LSZ, LA-SS-Az
MiPLA, Methylisopropyllysergamide



Også har vi de livsfarlige «fake» lsd da. Som 25I-NBOMe, tips; den smaker surt mens lsd er smaktløst. Den vil heller ikke aktiveres ved direkte svelg. Om du svelger og ikke får noe effekt vil jeg nok tatt en tur på legevakta om du får OD symtomer.
Vis hele sitatet...
Ja du har rett i at styrken endres, mange selger blotter med 150ug som kun har 100ug. Det er jo to helt forsljellige opplevelser om man tar tre tabs 300 vs 450ug. Også om den har vært utsatt for lys vil lyserbergs molekylet brytes ned og redusere effekt. Men ikke kast i deg 450ug med
Mindre da har lang erfaring. Personlig finner jeg 250ug den perfekte trippen. Skal jeg ha noe mer intenst tar jeg heller dmt
Sist endret av Psyche-loli; 19. april 2020 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Ait mann les i legget til Munted Artist
Vis hele sitatet...
Har gjort det, men står fortsatt på mitt. Hadde du tatt 1P-LSD eller AL-LAD i den tro at det var LSD, så hadde du ikke merket forskjellen. Så klart er ikke 1P-LSD og AL-LAD, ETH-LAD osv korrekt å kalle for "en type LSD", for LSD er LSD-25. Men når trådstarteren spør på den måten, så svarer man likedan. Behøver ikke å være en pedant og bli opphengt i technicalities.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Tanken har slått meg. Har testet det meste jeg har prøvd oppigjen og det har blitt endel og det har altid slått ut på at det er lsd. Skjønner bare ikke hvorfor en lsd kan være så ekstremt forskjellig fra en annen. Har sikker prøvd 20 forskjellige typer og alle har sin egen særegenhet. Lurer på om det kan ha noe med renhet og gjøre. Litt som en shot med 40% og en shot med 90%. Brygga på samme shiten men smeller forskjellig!
Vis hele sitatet...
Til og med hvis du har ekte LSD, så vil turene være annerledes fra gang til gang, sånn er psykedelika. Det behøver ikke å være forskjellige stoffer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gjort det, men står fortsatt på mitt. Hadde du tatt 1P-LSD eller AL-LAD i den tro at det var LSD, så hadde du ikke merket forskjellen. Så klart er ikke 1P-LSD og AL-LAD, ETH-LAD osv korrekt å kalle for "en type LSD", for LSD er LSD-25. Men når trådstarteren spør på den måten, så svarer man likedan. Behøver ikke å være en pedant og bli opphengt i technicalities.
Vis hele sitatet...
nå skal jeg ikke si jeg hadde klart å skille alle i en blindtest, men jeg har testa alle du nevner, og hvertfall kjent al-lad og lsd fra hverandre i blindtest (al er mer "discosyre" og mindre introperspektiv imo, og varer vesentlig kortere).
men ja som du sier technicalities.

det som ikke er "technicalities" er sikkerheten, -det er for lite ekte forsket på kunnskap så vi vet rett og slett ikke om det f eks er mye mer skadelig alene/sammen med andre ting, langtidseffekter som evt nevrotoksisitet osv osv.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til og med hvis du har ekte LSD, så vil turene være annerledes fra gang til gang, sånn er psykedelika. Det behøver ikke å være forskjellige stoffer.
Vis hele sitatet...
Helt enig.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til og med hvis du har ekte LSD, så vil turene være annerledes fra gang til gang, sånn er psykedelika. Det behøver ikke å være forskjellige stoffer.
Vis hele sitatet...
Ja, det skjønner jeg. Men jeg kan merke forskjellen på de forskjellige typene. Fordi hver batch har et eget særpreg føler jeg. Ingen tripp er lik, men de er likere om man spiser fra samme batch hver gang.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Psyche-loli Vis innlegg
Tror få faktisk har tatt LSD 25, det meste på markede er nok noen av disse. Men effekt er det samme. Produskjon av LSD25 er svært krevende og derfor finner kjemikernen bedre løsninger.

1cP-LSD, 1-Cyclopropionyl-LSD[9][10]
1P-ETH-LAD, 1-Propionyl-ETH-LAD
1P-LSD, 1-Propionyl-LSD
ALD-52, 1-Acetyl-LSD
AL-LAD, 6-Allyl-6-Nor-LSD
ETH-LAD, 6-Ethyl-6-Nor-LSD
LSM-775, N-Morpholinyllysergamide
LSZ, LA-SS-Az
MiPLA, Methylisopropyllysergamide
Vis hele sitatet...
Har du en kilde på dette, annet enn egen tro?