Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 788
Anonym bruker
"Vettskremt Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare brukt brunt til å lage brownies før, men nå skal jeg prøve med grønt. Er det riktig at jeg skal bare grinde opp weeden godt og decarbe den i ovnen for så å slenge den oppi brownie røra?
Yes - eventuelt kan du ta den decarbede weeden oppi det smelta smøret før du blander sammen røra.

Bon apetit
Innholdet i weeden holder seg bedre under dekarboksylering hvis du ikke grinder først. Del den heller i biter som er litt mindre en 1 cm.
Hvis du dekarboksylerer weed i olje eller smør spiller det ingen rolle.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et lite tips: ikke legg store planer etter du har spist kaken, for man kan bli helt vilt høy. Sist jeg spiste følte jeg meg nærmest trippa i flere timer, det ble en skikkelig psykedelisk opplevelse. Husker jeg spurte kompisen min om han hadde putta LSD i kaken, for jeg følte meg ganske "far out". Jeg hadde selvsagt litt mer bakkekontakt enn jeg har på LSD, men fy så det fenga

Nå vet jeg ikke hvor mye weed det var i kakestykket jeg fikk, jeg har aldri i mitt liv vært så fjern som jeg var den dagen. Det var jo veldig morsomt, men jeg måtte pent se meg nødt til å avlyse avtalen jeg hadde senere på kvelden, hehe.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et lite tips: ikke legg store planer etter du har spist kaken, for man kan bli helt vilt høy. Sist jeg spiste følte jeg meg nærmest trippa i flere timer, det ble en skikkelig psykedelisk opplevelse. Husker jeg spurte kompisen min om han hadde putta LSD i kaken, for jeg følte meg ganske "far out". Jeg hadde selvsagt litt mer bakkekontakt enn jeg har på LSD, men fy så det fenga

Nå vet jeg ikke hvor mye weed det var i kakestykket jeg fikk, jeg har aldri i mitt liv vært så fjern som jeg var den dagen. Det var jo veldig morsomt, men jeg måtte pent se meg nødt til å avlyse avtalen jeg hadde senere på kvelden, hehe.
Vis hele sitatet...
Opplevd dette med Super Lemon Haze, ca 0.33g per stykke og jeg spiste to. Kunne ikke gjøre annet enn å være iro, bli fascinert og småle for meg selv, hadde noen spurt hva jeg het kunne jeg svart at det står på baksiden av månen. Sterkt anbefalt.