Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1362
Jeg har altså fått tilbake lappen etter 2 år uten pga rusmiddelbruk. Jeg har hatt 6 mnd med rene prøver og da jeg fikk tilbake lappen, fikk jeg vite at nå skal jeg få 4 stikkprøver i året de neste 3 årene for å beholde den. Jeg bare lurer på hvor bra fungerer det systemet med de 4 stikkprøvene? Jeg har hatt lappen i 6 mnd nå uten en eneste stikkprøve. Noen med erfaring? ...har en følelse av de er slurvete
Jeg hadde samme greia i 1 år, jeg ringte selv inn å bestilte time til pissings, røyka som det passa meg men passa på å være clean til prøvene, anbefaler deg å bli clean å bestille time til pissings på eget initiativ ellers kan du risikere at de tar lappen igjen da du uten å levere prøver med gjevne mellomrom ikke lengre oppfyller villkårene for førerkortet du fikk tilbake
What? Hvis man skal gjøre det på eget initiativ, forsvinner jo hele poenget med at man liksom MÅ holde seg rusfri. Jeg nekter å tro at det er sånn det fungerer. Det er jo det samme som å si "rus deg som du vil, ta en pause og lever prøve hos oss og så rus deg igjen". Trodde de skulle være sikre og dermed evnt avsløre oss hvis man får en prøve på kort varsel
Digital nomade
trippy's Avatar
Har begynt på mine 3år med kvartals-prøver selv. Den første prøven var +- en uke før 3 måneder hadde gått. Tror det kommer veldig an på legen din hvor nøye/random prøvene blir tatt.

Selv kommer jeg ikke til å røre noe før jeg er ferdig, ikke verdt det etter min mening iallefall.
Ja det er helt på jordet, en skikkelig tabbe,
Er det legen min som innkaller? Jeg har en annen lege nå enn jeg hadde da jeg fikk tilbake lappen. Er det mulig hun ikke vet at hun skal innkalle til disse prøvene?
Har ikke tatt en pisse prøve etter fast 6 mndr. Har gått 1 år nå
SÅ DIGG! Det ble jeg glad for å høre. SÅ det betyr egt at de gir faen etter 6mnd'er. Jeg har som sagt heller ikke fått noe og det nærmer seg 7mnd'er siden jeg fikk den tilbake.
Prøv å ikke dra Til legen på 3 år hehe
Noen som vet om cbd olje uten thc kan spores i urin?