Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2287
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pisser rent nå (har ikke røyket på 1 mnd og testet meg i dag), men hvor lenge tror dere det sitter i urinen hvis jeg røyker sånn 3g fordelt på 3 dager?
Anonym bruker
"Imponert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1gram om dagen x tre dager er mye for kroppen og vil nok regne med at det syns på test i ca en måned tre uker minst
Jeg røyket 1g over 2dager. Ble påvist i urinprøve etter 3 uker.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva om jeg røyker sånn 1g på en kveld? Sitter det bare ei uke da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om jeg røyker sånn 1g på en kveld? Sitter det bare ei uke da?
Vis hele sitatet...
Du må belage deg på 3-4 uker uansett mengde. Du slipper ikke unna det.
Sist endret av Mustardhusky; 6. oktober 2019 kl. 23:13.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er umulig for noen å svare på, alle er forskjellige og det er for mange faktorer (metabolisme, styrke på hasjen etc.). Min erfaring er at thc sitter ekstremt lenge. Mange steder på nett der det står at regelmessige brukere skal være clean etter 30 dager er piss. Jeg bruker selv over 2 måneder på å bli clean når jeg har røyket daglig, og jeg er tynn og trener mye.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om det er 1G fordelt på fler er du ren innen en uke
Vel, jeg er under urinprøver, og jeg røyker noen ganger veldig sjeldent. Du burde absolutt ikke følge mitt eksempel om du kan styre unna, men jeg har tatt urinprøve 4 dager etter å ha røyka og pissa rent. Gjort dette flere ganger faktisk, nå trener jeg masse, og har ikke mye fett på kroppen, så det fester seg nok ikke så lett. Når man røyker veldig sjeldent skal det mye til før det lagres i fettvevet. Jeg røyka nå på fredag faktisk, 2-3 gram, har ny urinprøve nå til fredag, men vil prøve si jeg skal på hytta og spørre om å utsette urinprøven en uke, da er det garantert borte. Jeg er nervøs om jeg må psse nå på fredag, men jeg tror den hadde blitt ren. Jeg tar alltid å kjøper test kit på apoteket og sjekker meg om jeg er i tvil, slår den ut på den så er det bedre ikke dukke opp enn å pisse positivt. Har aldri fått noen advarsel, så har nok en advarsel å "spille på"
Ca en mnd er mitt estimat. Vi er alle forskjellige, men det er dumt å risikere alt for et par fete J. Du har vært flink så langt, fortsett med det.
Røkte fire J på to dager, ca 0,8g tot. Påvist 28 dager etterpå.
Anonym bruker
"Imponert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva om jeg røyker sånn 1g på en kveld? Sitter det bare ei uke da?
Vis hele sitatet...
Nei, 3-4 uker.
Tar du derimot tre fire TREKK av en joint er det muuuuligens ren pisseprøve uka etter, når du er ren på forhånd. Har man tatt noen trekk hver dag/ofte tar det lenger tid. Faste røykere tar opp til 75 dager å bli rein. Jeg var rein etter 63 dager, av fast bruk
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Før jeg tok denne pausen så røyka jeg hver dag i 2 uker. Pissa likevel rent etter 1 mnd. Skal sies at jeg er lav og trener ekstremt mye. Opptil 2 økter dagen.
Slike spørsmål er det konstant strøm av her på forumet og det begynner å irritere meg litt. Er det ikke ganske åpenbart at det er utrolig vanskelig å svare konkret på spørsmålet du stiller? Det kommer ann på. De cirka estimatene kan du fint google deg til. 3g på tre dager er en del og jeg TROR det kan ta noen uker.

Om du er så redd for konsekvensene det får å teste positivt så bør du kanskje vurdere om den blåsen er noe du absolutt trenger.