Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4424
I know. Hadde dødd av latter jeg og.
Men jeg er desperat. Jeg har ingen kontakter som driver med rusmidler. Aner ikke hvor jeg skal få tak i sånt heller. Er gift og er «normalt» sett ikke slik.

Blir alene hjemme på nyttårsaften, og jeg vil bare... ruse meg.
Takk!
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror folk ruser seg ved å sniffe lim eller bensin.. eller N20-patroner som man kan kjøpe mange steder.
Tror jaggu jeg hadde spurt noen jeg kjenner som er litt i gråsonen om hjelp til det, heller en å bruke noe skrot...
Du har hjemme f.eks muskattnøtt som jo kan gi rus, men er vel ikke mange som vil gi deg tommelen opp for oppkastet og det som hører med, å sniffe noe som ble nevnt, 10 sec rus for en pris av en selvassistert lobotomering ??

Naah kjøp deg noen øl eller ring noen som har noe.
Øl / alkohol gir meg ikke ønsker rus. Har tilgang på pinex forte, bruker 8 stk daglig (gjort i 10 år) men det gir meg ingen rus. Må ha noe mer / annet.

Takk for svar forresten
Sist endret av PinkiePie93; 28. desember 2018 kl. 04:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan jo eventuellt ta en kodein extraction på pf`ene dine og få en ganske heftig dose kodein som jo selv om du har brukt over lang tid vil gi rus, men de mengdene du trenger til det vil jeg jaggu ikke gå god for =)
Det var det da... Hehe.
bare å prøve seg frem, tipper du må ha litt over 200mg kanskje. begynn med 150 også tar du bare mer til du oppnår ønsket effekt.
Anonym bruker
"Bred Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager å si det men har det værre sjøl, har ikke en eneste øl igjen engang og ingen svarer på tlf fordi det er jul��
Anonym bruker
"Løs Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du bor i nærheten av en av de store byene er det praktisk talt bare å gå ut og få øyekontakt med noen av gutta som står langs gata, så får du årna fyrings eller noe i nesa. Ikke topp kvalitet, men funker. Mye bedre enn husartikler. Ender fort dårlig.
Jeg stiller meg bak forslaget om lystgass. Kjøp mange(!) patroner, kremsprøyte og ballonger.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lystgass eller "bare" kjøpe noe i sentrum om du bor i en "stor" by. Bor du i Oslo er det bare å dra ned til sentrum, der får du kjøpt noe å røyke eller snorte om du går opp til en av afrikanerne som står på gata.

Brukte å kjøpe cola og hasj av afrikanerne i sentrum som "kid" med en kompis før vi fant oss noen som deala.

"No racism" men er "så" lett å kjøpe cola eller hasj i sentrum av Oslo, men sier seg selv at kvaliteten ikke er bra.
Evt kjøpe benzo som valium eller xanor av tiggerne i sentrum, de utenlandske tiggerne da som regel.

Vet ikke om dette vil gå under "ikke gi ut source" for å kjøpe rusmidler, men skrives i VG, DB, AP osv om det jeg skrev ovenfor.

Vil ikke anbefale: Muskat eller sniffing av bensin/hår spray.

Anyways, vil egentlig KUN anbefale lystgass. Kjøper du pulver eller hasj fra randoms i sentrum så vet du aldri hva du får, samme gjelder jo en "kjent" dealer, men verre med en total random du aldri skal møte igjen.
Stiller meg bak lystgass eller røykings fra gata. Drit i sniffing. Om du går for lystgass les deg litt opp så du ikke skader deg selv. Ikke inhaler kald gass og pass på å ha ~40% luft i lungene når du starter for å unngå oksygenmangel.
En hva du gjør ikke bruk bensin eller lignende løsemiddel.

https://freak.no/forum/showthread.ph...t=l%F8semiddel

Tldr: ikke sniff lim
Sist endret av anon7618; 29. desember 2018 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av det første jeg hørte når jeg hadde plantet føttene på norsk jord etter en ferie var «rivo? 600 kroner» ved gunerius. Sliten nordmann, takket nei da jeg skulle videre hjem og hadde 1 time å slå ihjel bare.
Når jeg hadde kommet meg forbi 7-11/Narvesen gikk jeg 20 meter før jeg treffer en utlending, husker ikke hva han solgte, men noe av det var Xanax.

Tidligere i Oslo har jeg kjøpt god røykings på gata, da også av utlendinger som kan godt norsk, og kler seg pent. Det er nesten uten unntak at utlendingene jeg har kjøpt fra har vært veldig oppegående, mens nordmenn som prøver å pushe på noe ofte er i dyp rus på 3 døgnet våken.

Ja, også brett med Xanax fra rumenere to svære damer som dreiv med alt fra tigging til salg av gull. Fikk meg til å snike på trikken litt før vi fant frem til en park, hun ba meg vente ett sted, så gravde hu frem brettene. Var morsomt.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når man antar at denne personen ikke har noe særlig kjennskap til rus så hvorfor anbefale benzos når han først skal ruse seg? Er virkelig ikke det første jeg ville anbefalt hvis en person skulle ruse seg en "sjelden" gang.

Hasj/MDMA hadde jo egentlig vært det beste alternativet vil vel jeg si. MDMA er way too risky å få fra en tilfeldig dealer though, med mindre du vil legge ut litt for et test kit, da ville jeg faktisk anbefalt det! Trygt er det og sammenlignet med andre substanser.
N20-patroner, også kjent som lystgass, det er det du ser etter. Du må vel og merke finne en lur måte å åpne disse patronene uten å fryse av deg fingrene. Har du litt penger så er en kremdispenser sammen med ballonger en ypperlig løsning.
I fare for og høre snusfornuftig ut. Prøv meditasjon. Det er ingen quick fix, men gjør man det daglig i en ukes tid vil man redusere betraktelig stresshormonet kortisol. Etter en mnd har mange tilsvarende effekten av en valium+++++.
I fremtiden ville jeg anbefalt deg å gå på deep web.

Ganske så sketchy i starten, men det er ganske så morro at det faktisk fungerer bedre enn man skulle forventa. Og for all del, om du er ute etter en god og velkommen rus. Ta MDMA. Så å si det beste å ta i ny og ne. Fantastiske effekter.
Sist endret av KjemikalieX; 30. desember 2018 kl. 23:14. Grunn: dobbelpost