Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  765 67498
Sitat av Znerk Vis innlegg
hah! Hvorfor det?

Trodde ingen kjente igjen meg
Vis hele sitatet...
Kjenner deg igjen jeg og
Sitat av Znerk Vis innlegg
hah! Hvorfor det?

Trodde ingen kjente igjen meg
Vis hele sitatet...
What? Kansje ikke utenom om pyroforumet, men innen pyro har du definitivt skills. Hvorfor vet jeg ikke, det bare slo meg en gang i går.
Hmm.. Det er hyggelig å høre at folk legger merke til meg!
Til tross for litt lite aktivitet i det siste (ønsker å holde en litt lav profil ) leser jeg mye.

- Tror vi skal la denne diskusjonen dø her

[color=silver]Hadde forøverig ett ganske bra show i år, men har ikke delt for mye - send gjerne pm viss du ønsker å vite mer :P [/color]
Wohoo. Fikk meg en avatar tilslutt jeg også!

Takk til F4celess!
Skjer det ingen endringer bortsett fra ny logo?
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Skjer det ingen endringer bortsett fra ny logo?
Vis hele sitatet...
Ny smiley
Noen som kunne ha laget en psykedelisk freak til meg?
Sist endret av TinnSoldat; 13. januar 2012 kl. 08:46.
Hvorfor er alle emoticons grønne?
Fyllesyken

Øl og kake er fortsatt brun.
Sitat av LarVael Vis innlegg
Fyllesyken

Øl og kake er fortsatt brun.
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt en drittøff endring den nye freaken er også finere sånn
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Sitat av PureRushh Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Alle har blitt grønne og freaken har blitt rund, hva blir det neste?
haha trudde nesten jeg hadde blitt fargeblind grønne ja, jaja.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
kan noen av adminsa bekrefte/avkrefte om det blir noe stor oppdatering eller ei?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Da har jeg knekt koden!

6 Januar klokken 18:57; Den velkjente freakforum logoen ble byttet ut med freaken, små oppdatering utover dette kom, slik som favicon, freak smiley osv.

NØYAKTIG en uke senere, samme klokkeslett! Så ble alle emoticons grønne, og tror jeg aner flere små-finesser litt senere? Hvis ikke skjer det vel noe Fredag den 20, ved 19:00 tiden?

Edit: Ikke helt samme klokkeslett, men bomma nå ikke på dagen iallefall, beklager, en flue som forstyrrer meg.
Sist endret av Fleff; 13. januar 2012 kl. 19:08.
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
kan noen av adminsa bekrefte/avkrefte om det blir noe stor oppdatering eller ei?
Vis hele sitatet...
da blir det jo ikke moro for dem lengre...
Sist endret av krJo; 13. januar 2012 kl. 19:06.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Da har jeg knekt koden!

6 Januar klokken 18:57; Den velkjente freakforum logoen ble byttet ut med freaken, små oppdatering utover dette kom, slik som favicon, freak smiley osv.

NØYAKTIG en uke senere, samme klokkeslett! Så ble alle emoticons grønne, og tror jeg aner flere små-finesser litt senere? Hvis ikke skjer det vel noe Fredag den 20, ved 19:00 tiden?
Vis hele sitatet...
Eller så er det helt tilfeldig.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Anser ingenting som tilfeldig ved nFF, dem har nok lagt en nokså god plan, kom over denne igjen: http://freak.no/forum/showthread.php?t=119447

Og da forstod jeg at dem er utspekulerte, mulig hele updaten bare er trolling, for å så gå tilbake til old skewl? Eller rulle tilbake til det gamle (nåværende) igjen.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Anser ingenting som tilfeldig ved nFF, dem har nok lagt en nokså god plan, kom over denne igjen: http://freak.no/forum/showthread.php?t=119447

Og da forstod jeg at dem er utspekulerte, mulig hele updaten bare er trolling, for å så gå tilbake til old skewl? Eller rulle tilbake til det gamle (nåværende) igjen.
Vis hele sitatet...
fyttifittefaen, jeg har så lyst på old skewl
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
fyttifittefaen, jeg har så lyst på old skewl
Vis hele sitatet...
Stylish med oldskewl style funker ganske bra, synes jeg. Ikke helt det samme, men langt bedre enn ingenting.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
freak.no go green ? er det noe miljø propaganda?
Sitat av zeicko Vis innlegg
freak.no go green ? er det noe miljø propaganda?
Vis hele sitatet...
jeg lurer på om det hadde blitt slitsomt å lese
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
jeg lurer på om det hadde blitt slitsomt å lese
Vis hele sitatet...
særlig om man bruker f.lux. gul/grønn skjær
Sitat av zeicko Vis innlegg
særlig om man bruker f.lux. gul/grønn skjær
Vis hele sitatet...
da hadde jeg avinstallert f.lux, halve tiden jeg sitter ved skjermen leser jeg freak
Håper at det skjer noe mer snart, endring i design eller noe
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Nevner til alle jeg lager Freaks for: Skole er ræva og skal gjøre no stuff i helga, har laget alle utkast, kommer iløpet av neste uke ^_^
Noen som vet hvorfor favikonet (det lille ikonet i addressefeltet) er ett 2 tall? mulig det er fordi jeg sitter på IE8 ATM. men lell.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Noen som vet hvorfor favikonet (det lille ikonet i addressefeltet) er ett 2 tall? mulig det er fordi jeg sitter på IE8 ATM. men lell.
Vis hele sitatet...
jeg har freaken,
men du kjører uansett en rassen internetbrowser, bytt til noe som er bedre så får du nok freaken tilbake
Sitat av EvenBratsberg Vis innlegg
jeg har freaken,
men du kjører uansett en rassen internetbrowser, bytt til noe som er bedre så får du nok freaken tilbake
Vis hele sitatet...
Sitter nå i Chrome, har den gamle Nff logoen, jaja, oppdaterer seg snart. ikke at favikonet er viktig.

Får se å få lagd ny Freak logo i Forza 4, nå som den gamle er utdatert...
Sist endret av F4celess; 14. januar 2012 kl. 00:01.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av F4celess Vis innlegg
Sitter nå i Chrome, har den gamle Nff logoen, jaja, oppdaterer seg snart. ikke at favikonet er viktig.

Får se å få lagd ny Freak logo i Forza 4, nå som den gamle er utdatert...
Vis hele sitatet...
trykk ctrl+r
Sitat av nso Vis innlegg
trykk ctrl+r
Vis hele sitatet...
intet nytt med den heller, gidder ikke å drive å slette logg og alt det bare for å få riktig favikon.

anyway, move along.
Ny freak igjen! :P
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ninja-freak is confused?
logo-sopa2.png
ny avatar på meg for anledningen

la det som vedlegg om folk vil ha det.
Denne er vel som en protest mot SOPA.
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
Nå skjer det noe snart! (Håper jeg...)
Sist endret av bergice; 18. januar 2012 kl. 12:02.
Sitat av bergice Vis innlegg
Nå skjer det noe snart! (Håper jeg...)
Vis hele sitatet...
Er nok bare en symbolsk handling mot SOPA.
Håpet egentlig at flere store sider som MemeBase og facebook og DeviantArt skulle joine demonstrasjonen, men den gang ei :/
Sitat av olaPola Vis innlegg
Er nok bare en symbolsk handling mot SOPA.
Håpet egentlig at flere store sider som MemeBase og facebook og DeviantArt skulle joine demonstrasjonen, men den gang ei :/
Vis hele sitatet...
Både Memebase og DeviantArt viser motstand, men de taper for mye på å ta ned siden eller lignende.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Både Memebase og DeviantArt viser motstand, men de taper for mye på å ta ned siden eller lignende.
Vis hele sitatet...
DA har en fancy journal som viser hva SOPA er, med kommentarfelt. Er ikke akkurat motstand.

Memebase har også bare en notice på siden sin.
Sitat av olaPola Vis innlegg
DA har en fancy journal som viser hva SOPA er, med kommentarfelt. Er ikke akkurat motstand.

Memebase har også bare en notice på siden sin.
Vis hele sitatet...
Deviantart sitter litt kleint til ettersom stoffet der er copyrighta til brukeren som legger det ut. Mens de også har veldig mye som er fanart. altså de "representerer" begge sider av saken. samme med Memebase, men der tror jeg egentlig at de ikke har kunnskap eller lyst til å gjøre grove endringer for å demonstrere, da siden er nokså useriøse i forhold til Wikipedia, google og andre sider som jeg vil tro at gir et mye større inntrykk på de som skal vurdere SOPA.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Hva skjer med nff logo'n nå da? 8)
Game disconnected
pokemon's Avatar
SOPA protest.
Sitat av griped Vis innlegg
Hva skjer med nff logo'n nå da? 8)
Vis hele sitatet...
Mange sider har SOPA protest
Quote Piratgruppen Facebook
Google, Reddit, Wikipedia og andre af de helt store, protesterer i dag mod SOPA - en amerikansk lov som bl.a. vil gøre det muligt at censurere websites pga. ophavsretskrænkende materiale.

Se her:
http://politiken.dk/tjek/ECE1511803/...med-wikipedia/

Så langt er vi allerede nået herhjemme uden større protest fra andre end internetudbyderne - måske fordi vi ikke har så mange store IT-virksomheder i Danmark.

Men folketinget overvejer at gå endnu videre i kampen mod ulovlig fildeling. Censur er ikke nok. Nu skal danskerne også have opdragende breve ind ad døren.

Lad ikke Rettighedsalliancen (Antipiratgruppen) få held til at forføre regeringen til at gå ind for denne vanvidsplan! Protestér! Ring eller skriv til kulturministeren i dag, og fortæl ham, at brevmodellen ikke er løsningen. Det er i stedet fokus på lovlige tjenester og mere tidssvarende ophavsretsregler. Adressen er:

Kulturminister Uffe Elbæk
Nybrogade 2
1203 København K

Telefon: 33 92 33 70

Email:
Vis hele sitatet...
Nå har vi Arrow to the knee freak!
Oh no! The freak took an arrow to the knee!

Skjer mye rart her i disse dager!
Det her blir jo bare villere og villere! Skjer det noe stort snart mon tro?
<- Not Spirituell
bergice's Avatar
I used to be a freak like you, but then I took an arrow to the knee.
Sitat av Znerk Vis innlegg
Skjer mye rart her i disse dager!
Vis hele sitatet...
Som hva da? At folk har byttet avatarer til denne freakduden? Ellers har jeg ikke opplevd noe nytt angående forumet....kjedelig!
Alle bildene som ble lastet opp før for et par dager siden fungerer ikke
Sist endret av Butchern; 18. januar 2012 kl. 17:36.