Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  418 115327
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
men åpent nett er vel det aller billigste og enkleste hvis det faktisk funker. Funker det? Åpnet nettet - last ned så mye du bare vil! Høres jo bra ut. Hvilke farer kan det å ha åpent nett i verste fall medføre?
Vis hele sitatet...
Tja, åpent nett fungerer dårlig hvis det ikke er naboer/noen i området som kan bruke linjen du har. Bakdelen med åpent nett er at da kan noen bruke den til å utføre mer ulovlige ting enn litt nedlasting.
Med et åpent nett vil du fortsatt kunne få de på nakken, det skjuler ikke trafikken din på noen måte, men det kan være en mulig redning fra straff.

VPN/Seedbox så går torrent-trafikken utenom ditt nett og du holder utenfor søkelyset.

Skyt meg hvis jeg sprer feilinformasjon!
Sitat av meitemark Vis innlegg
Tja, åpent nett fungerer dårlig hvis det ikke er naboer/noen i området som kan bruke linjen du har. Bakdelen med åpent nett er at da kan noen bruke den til å utføre mer ulovlige ting enn litt nedlasting.
Vis hele sitatet...
Men hvis man ikke kan bli straffeforfulgt av nedlasting av torrents, hvordan kan jeg da bli straffeforfulgt hvis noen laster ned noe som helst annet? Utenom at jeg muligens kan få dårlig samvittighet og uønsket oppmerksomhet selvsagt. Jeg bor som mange andre, i en enebolig med mange naboer rundt som potensielt kan bruke mitt åpne nett hvis de vil.

Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Med et åpent nett vil du fortsatt kunne få de på nakken, det skjuler ikke trafikken din på noen måte, men det kan være en mulig redning fra straff.

VPN/Seedbox så går torrent-trafikken utenom ditt nett og du holder utenfor søkelyset.

Skyt meg hvis jeg sprer feilinformasjon!
Vis hele sitatet...
Men det er jo det som er hele poenget - å bare kunne si "wasn't me", eller? Jeg driter i oppmerksomheten hvis jeg uansett ikke kan få noen konsekvenser for det. Jeg har bare lite lyst til å betale for VPN når jeg syns torrents strengt tatt burde være lovlig. Hvis alt dette fortsetter kommer vi snart til å måtte gå gjennom onion for å få en episode av det vi vil ha.
Hvis du vil ta sjansen og ikke synes det er pes om du får copyright-folkene i nakken så er det vel bare å kjøre på. Jeg betaler selv gledelig det det koster for en seedbox for å slippe å måtte tenke noe mer på det.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Hvis du vil ta sjansen og ikke synes det er pes om du får copyright-folkene i nakken så er det vel bare å kjøre på. Jeg betaler selv gledelig det det koster for en seedbox for å slippe å måtte tenke noe mer på det.
Vis hele sitatet...
VPN vs seedbox, hva er "safest"?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Men hvis man ikke kan bli straffeforfulgt av nedlasting av torrents, hvordan kan jeg da bli straffeforfulgt hvis noen laster ned noe som helst annet?
Vis hele sitatet...
Var egentlig ikke nedlasting jeg tenkte på. Var mest slikt som svindel, sende bombetrusler eller liknende. Du kommer til å synes det var en dum ide når politiet kommer å tar dag og datamaskinen(e) dine for at noen fremmede brukte linjen din til å true statsministeren og laste opp eller ned overgrepsbilder mot barn. Eller bruker linjen til å utføre hackerangrep.

Hmmm, på den annen side, fjerning av deg og dine datamaskiner samt internettlinje vil muligens gjøre internett til et tryggere sted. Gå i gang, det ser ut til at uansett hva du velger, så vil jeg vinne på det.
Vi får håpe Anonymous kommer til unnsetning :P
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hmmm, på den annen side, fjerning av deg og dine datamaskiner samt internettlinje vil muligens gjøre internett til et tryggere sted. Gå i gang, det ser ut til at uansett hva du velger, så vil jeg vinne på det.
Vis hele sitatet...
Takk for den. Jeg vet som sagt ikke mye om hvordan internett fungerer - alt jeg bruker det til er nedlasting av serier, really - så jeg spurte. Jeg tenkte helt forbi det faktum at internettlinjen min kan bli brukt til slike ting, som jo var "naivt" av meg. Jeg har ikke åpent nettverk, og vil heller ikke komme til å bruke åpent nettverk etter det du har lært meg her idag. Takk for leksjonen!
Sist endret av Boo-Boo; 11. juni 2013 kl. 01:52.
Hvor stor er sjansen for at man blir tatt når man sitter på ett offentlig nettverk(eks. bibliotek) og laster ned ting derfra??
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Takk for den. Jeg vet som sagt ikke mye om hvordan internett fungerer - alt jeg bruker det til er nedlasting av serier, really - så jeg spurte. Jeg tenkte helt forbi det faktum at internettlinjen min kan bli brukt til slike ting, som jo var "naivt" av meg. Jeg har ikke åpent nettverk, og vil heller ikke komme til å bruke åpent nettverk etter det du har lært meg her idag. Takk for leksjonen!
Vis hele sitatet...
Men WPA og WPA2(?) kan crackes, så man er ikke sikker fordet.
Usikker hvor jeg skal poste dette, men denne tråden virker korrekt.
----------------------------------------------------------------

http://www.aftenposten.no/nyheter/ur...l#.UbcN7Pn0EcU

Her kritiserer AP USA, for å gjøre noe mye mildere enn det DLD kommer til å utvikle seg til, jævla hyklere! Skjønner ikke hvordan den gjengen får sove om kvelden..
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Men hvis man ikke kan bli straffeforfulgt av nedlasting av torrents, hvordan kan jeg da bli straffeforfulgt hvis noen laster ned noe som helst annet? Utenom at jeg muligens kan få dårlig samvittighet og uønsket oppmerksomhet selvsagt. Jeg bor som mange andre, i en enebolig med mange naboer rundt som potensielt kan bruke mitt åpne nett hvis de vil.



Men det er jo det som er hele poenget - å bare kunne si "wasn't me", eller? Jeg driter i oppmerksomheten hvis jeg uansett ikke kan få noen konsekvenser for det. Jeg har bare lite lyst til å betale for VPN når jeg syns torrents strengt tatt burde være lovlig. Hvis alt dette fortsetter kommer vi snart til å måtte gå gjennom onion for å få en episode av det vi vil ha.
Vis hele sitatet...

Torrents er helt lovlig det.

Det du kanskje prøver å si er at du mener det burde være lov å laste ned pirakopier av filmer, musikk, bøker osv. Synes du det er greit at jeg kommer og tar pc`n din, låner bilen din eller overnatter på rommet ditt? Jeg synes strengt tatt det burde være lov.

VPN koster en slikk og ingenting - Astrill tar for eksempel $70 pr. år. Er ikke det billig når du da kan stjele så mye du vil uten risiko for å bli tatt?
Sist endret av Freakaholic; 11. juni 2013 kl. 15:17.
*insert tittel her*
Hva om jeg ikke seeder, er jeg safe da?
Har ikke lest hele tråden, btw.
Er iptorrents.com trygt?
Sitat av Snørrungen Vis innlegg
Hva vist jeg bruker min 8 åring som proxy? De kan vel ikke dømme h*n så mye, utenom å frata h*n evt. internet/data. Bare kjøpe en liten bærbar å åpne deling + torrent klient. Bare å gi h*n en liten liste med hva så må nedlastes samt kvalitets sjekkes. Dette mens du selv er på trening eller jobb :P
Vis hele sitatet...
Åh faen. Må til damen å lage barn i bøtter og spann nå. Skal begynne service; du sender en SMS, ungene laster ned.

Edit:
Er ikke også newzbin et alternativ til torrent? Koster vel et par dollar i månden for tilgang til enkelte av de, men det utveier f.eks VPN med god hastighet?
Sist endret av hayer; 11. juni 2013 kl. 15:28.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er TPB sperret allerede, kommer meg ikke innpå og ser heller ikke at de har skrevet noe på Twitter?

EDIT: Nvm, funket 2 sek etter jeg skrev dette.
Sist endret av ArtOfHacking; 12. juni 2013 kl. 08:08.
Bruker selv demonoid, som nå har fått nytt domene, "d2.vu". Har du tidligere vært medlem på demonoid så har du fortsatt bruker på deres nye domene. Dette er vel hakket tryggere enn å laste fra TPB?
Jeg velger å ikke piratkopiere noe i sommer ferien, også ser jeg hvordan staten håndterer dette, kommer sikkert store oppslag i mediene når de får tatt en eller annen stakkar :P Hvis det ikke er noen som blir tatt, da blir det full fart til bukta igjen :P
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Et spørsmål:
Har Hide My Aas sin vpn og får rundt 7Mbps ned og 3Mbps opp når jeg kobler meg på en vpn i Oslo. Er jeg da "trygg" nok til å kunne laste ned fra tpb eller iptorrents?
Vis hele sitatet...
ville ikke følt meg så trygg om Hide my ass er det eneste du bruker, bare les her: http://yro.slashdot.org/story/11/09/...s-From-the-FBI
Sitat av wEEtoZ Vis innlegg
Bruker selv demonoid, som nå har fått nytt domene, "d2.vu". Har du tidligere vært medlem på demonoid så har du fortsatt bruker på deres nye domene. Dette er vel hakket tryggere enn å laste fra TPB?
Vis hele sitatet...
Demonoid er nok ikke mye tryggere enn TBP, eneste forskjellen er at det krever innlogging.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Torrents er helt lovlig det.

Det du kanskje prøver å si er at du mener det burde være lov å laste ned pirakopier av filmer, musikk, bøker osv. Synes du det er greit at jeg kommer og tar pc`n din, låner bilen din eller overnatter på rommet ditt? Jeg synes strengt tatt det burde være lov.

VPN koster en slikk og ingenting - Astrill tar for eksempel $70 pr. år. Er ikke det billig når du da kan stjele så mye du vil uten risiko for å bli tatt?
Vis hele sitatet...
Som hele piratkopieringsdiskusjonen går ut på for tiden så vil til og med de fleste pirater også ha ting lovlig - men enklere. Som sagt tidligere i tråden, med en gang spotify kom ville folk gladelig betale 99kr/mnd for en helt genial tjeneste, og nedlasting a musikk stoppet nesten opp. Jeg laster heller aldri ned spill så lenge jeg kan få de på steam. Filmer og serier derimot? Hvis jeg ikke får det med meg når det går på TV så må jeg faen meg vente flere måneder før det kommer ut på DVD/B-Ray for så å bestille det på nett eller gå i fysisk butikk. Netflix er en tjeneste som nesten klarer å måle seg med torrents, men så lenge torrents er enklere, raskere og billigere kommer jeg alltid til å bruke det.

Så når jeg sier at jeg syns torrents med piratkopiert materiale burde være lovlig, så ja, så lenge det ikke finnes noen andre tjenester som kan måle seg med det så syns jeg det burde være lovlig. Dette er vel grunn nok. MEN, så skal det sies at jeg laster ikke en gang ned GoT fordi det faktisk kommer på TV i Norge dagen etter det går i USA. Så jævlig enkelt kan de gjøre det - de fleste gangene.
Hadde netflix hatt enkel tilgang til alt innhold med en gang det kom ut hadde jeg gledelig flytta pengene jeg nå vil bruke til seedbox over til netflix, men innholdet i netflix er så skuffende at jeg ikke har noen grunn til å betale for det. Jeg har prøvd utallige ganger å finne en brukbar film der inne som jeg ikke har sett ørten ganger før, og det går ikke. Seriene de har der har jeg også sett for lengesiden, og det meste av serier ligger flere år bak det som er sendt på TV.

Denne loven gjør egentlig bare alt mer bakvendt, for nå betaler jeg per mnd for å trygt fortsette å laste ned istedenfor å bare betale per mnd for lovlig tilgang til det jeg kan laste ned.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Hadde netflix hatt enkel tilgang til alt innhold med en gang det kom ut hadde jeg gledelig flytta pengene jeg nå vil bruke til seedbox over til netflix, men innholdet i netflix er så skuffende at jeg ikke har noen grunn til å betale for det. Jeg har prøvd utallige ganger å finne en brukbar film der inne som jeg ikke har sett ørten ganger før, og det går ikke. Seriene de har der har jeg også sett for lengesiden, og det meste av serier ligger flere år bak det som er sendt på TV.

Denne loven gjør egentlig bare alt mer bakvendt, for nå betaler jeg per mnd for å trygt fortsette å laste ned istedenfor å bare betale per mnd for lovlig tilgang til det jeg kan laste ned.
Vis hele sitatet...
Prøvd å bytte til Amerikansk Netflix? Har mye bedre utvalg enn den norske utgaven.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Demonoid er nok ikke mye tryggere enn TBP, eneste forskjellen er at det krever innlogging.
Vis hele sitatet...
Før var det slik ja men vil tro at siden dem ikke har invitasjons systemet oppe å går blir det litt tryggere.
Blir ikke så lett for dem å regge nye kontoer.
Såfremt dem ikke har noen fra før da


Glemte forresten bort denne loven 3 min etter jeg leste om det og lastet ned en hel haug med ting så vi får se om en måned hva som skjer
Hva med torrents vs nzb's da?

Jeg bruker ssl til min newsprovider og betaler den siden jeg bruker med bitcoin, mitt navn står som eier av kontoen på newsprovideren, men den kan jo brukes lovlig også?

D
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Prøvd å bytte til Amerikansk Netflix? Har mye bedre utvalg enn den norske utgaven.
Vis hele sitatet...
Brukte amerikansk netflix ja, fortsatt så og si ingenting av interesse. For det meste eldre lavbudsjettsfilmer og serier jeg har sett, som fortsatt henger et stykke bak det jeg allerede har fått tak i for lengesiden. Skjønner egentlig ikke hvordan så mange kan ha det som et alternativ til nedlasting, men kanskje jeg bare er mer enn gjenomsnittlig interessert i filmer og serier.
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Er det slik at selskapene slev (Adobe, paramount, disney...rtc) må anmelde deg, eller er det folk som får tillatelse til å overvåke torrenter som anmelder deg? Hvis det er sånn tror jeg deter veldig liten sjanse for å blitatt for å laste ned en 5år gammel film/spill/program.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Er det slik at selskapene slev (Adobe, paramount, disney...rtc) må anmelde deg, eller er det folk som får tillatelse til å overvåke torrenter som anmelder deg? Hvis det er sånn tror jeg deter veldig liten sjanse for å blitatt for å laste ned en 5år gammel film/spill/program.
Vis hele sitatet...
Det er organisasjoner som har fått lov av de ulike selskapene til å beskytte rettighetene deres. Sannsynligvis mot en bit av kaka selv.

Hadde vært interessant å starte massiv overvåking selv og filtrere på IP-blokker som eies av stortinget, politiet og ulike advokatbyråer selv. Morsomt om det viser seg at advokatfirmaene som håndhever dette her piratkopierer Word f.eks.
Sitat av Dos Equis Vis innlegg
Demonoid er nok ikke mye tryggere enn TBP, eneste forskjellen er at det krever innlogging.
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å bruke thebox.bz . En fin side.
Sitat av eclipze Vis innlegg
Før var det slik ja men vil tro at siden dem ikke har invitasjons systemet oppe å går blir det litt tryggere.
Blir ikke så lett for dem å regge nye kontoer.
Såfremt dem ikke har noen fra før da


Glemte forresten bort denne loven 3 min etter jeg leste om det og lastet ned en hel haug med ting så vi får se om en måned hva som skjer
Vis hele sitatet...

Så det er tryggere fordi at eventuelle rettighetshavere ikke kan registrere seg nå?
Hva med de rettighetshaverene som registrerte seg da demonoid VAR oppe og gå og hadde åpen registrering i hytt og pine?
Jeg mener at alle trackere som folk flest vet om er utrygge. Vet du om de, så vet FBI, norsk stat og guds oldemor om de og.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Det er organisasjoner som har fått lov av de ulike selskapene til å beskytte rettighetene deres. Sannsynligvis mot en bit av kaka selv.

Hadde vært interessant å starte massiv overvåking selv og filtrere på IP-blokker som eies av stortinget, politiet og ulike advokatbyråer selv. Morsomt om det viser seg at advokatfirmaene som håndhever dette her piratkopierer Word f.eks.
Vis hele sitatet...
Til og med på ungdomshus bruker de lisensert windows m.m, så tviler litt. Men hadde vært gøy ja.
En ting jeg lurer på. I uTorrent går det ann å sette inn en proxy server under connection i preferences. Hvis man da finner en "rask" proxy server fra f.eks. denne siden: http://www.hidemyass.com/proxy-list/, og laster ned som vanlig fra torrent sider. Vil man da være beskyttet såpass at de som overvåker ikke kan se at det er en norsk ip adresse som laster ned og man vil derfor da være ganske trygg på å ikke bli tatt?
De går somregel etter uploader og ikke downloader, pga hadde det ikke vært for uploaderne hadde jo ikke vi som laster ned hadd noe å laste ned i utgangspunktet..
Sitat av oppnedjuletre Vis innlegg
De går somregel etter uploader og ikke downloader, pga hadde det ikke vært for uploaderne hadde jo ikke vi som laster ned hadd noe å laste ned i utgangspunktet..
Vis hele sitatet...
Mhm. På samme måte som at politiet alltid går etter de som langer dop, og aldri etter de som bare bruker det uskyldig... Jeg har ihvertfall kjøpt meg vpn nå, så nå er jeg trygg.
Jeg tror nok dette er ganske overvurdert. Jeg kommer til å fortsette å laste ned uten noen form for beskyttelse. Nå laster ikke jeg ned mye heller. Regner med at politiet har bedre ting å gjøre enn å ta hver eneste en som laster ned noen serier her og der.
Sitat av TSMT96 Vis innlegg
Jeg tror nok dette er ganske overvurdert. Jeg kommer til å fortsette å laste ned uten noen form for beskyttelse. Nå laster ikke jeg ned mye heller. Regner med at politiet har bedre ting å gjøre enn å ta hver eneste en som laster ned noen serier her og der.
Vis hele sitatet...
Sansynligvis vil det nok gå fint, det vil jo ikke være mulig å følge opp all nedlasting som skjer her i landet, men jeg liker helst å føle meg trygg. Jeg betaler for seedbox for å slippe å bekymre meg for at noe skulle skje, så kan jeg heller sitte på sidelinja og følge med hvordan det utvikler seg.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Mhm. På samme måte som at politiet alltid går etter de som langer dop, og aldri etter de som bare bruker det uskyldig... Jeg har ihvertfall kjøpt meg vpn nå, så nå er jeg trygg.
Vis hele sitatet...
Here we go...

Du er klar over at det er ulovlig å bruke mange typer narkotika?
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Here we go...

Du er klar over at det er ulovlig å bruke mange typer narkotika?
Vis hele sitatet...
Tror det han mener er at politiet (avhengig av hvilket politidistrikt det er) ikke har tid eller ressurser til å gå etter alle som røyker en bønne i ny og ne, men heller bruker ressurser på dealere og smuglere. Dette er absolutt tilfellet i storbyer, absolutt ikke tilfellet på bygda.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av AnaMorph0s|s Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvis du får bekjente til å ta ut penger slik at du får kontanter, gå deretter på narvesen etc. kjøp Visa SpendOn. Viola. Inkognito.
Jeg kommer til å fortsette og laste ned. Den dagen noen kommer på døren skal jeg sitere Clint Eastwood - "Make my day". Neida

Med all overvåkingen myndighetene rundt om i verden er det ikke lenge før vi når George Orwells 1984 (satt på spissen).

Jeg tviler på at på at staten får stoppet piratkopiering ved å jakte ned så mange som mulig. Synes som mange andre at løsninger lik f.eks Spotify vil være et bedre alternativ.

Med all overvåkingen myndighetene rundt om i verden skal drive med er det ikke lenge før vi når George Orwells 1984 (satt på spissen).
er det ulovlig å laste ned private servers? til spillet Silkroad?
Hide My Ass er veldig dumt å bruke til å laste ned ulovlig da de lagrer logg, som de må gi til politiet om de spør. Da er du like langt som uten VPN.

Bruk en VPN som ikke lagrer logger.
https://www.privateinternetaccess.com/
Denne bruker jeg, koster bare 7 euro i mnd (3 om du betaler for et helt år).
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hide My Ass er veldig dumt å bruke til å laste ned ulovlig da de lagrer logg, som de må gi til politiet om de spør. Da er du like langt som uten VPN.

Bruk en VPN som ikke lagrer logger.
https://www.privateinternetaccess.com/
Denne bruker jeg, koster bare 7 euro i mnd (3 om du betaler for et helt år).
Vis hele sitatet...
Jeg lastet akkurat ned denne vpn, veldig enkel setup.
Men går ikke akkurat hurtig, godt det snart er sommerferie
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hvorfor bruker så få folk seedbox? Det er jo genialt.

Kjøpte fra put.io. Fungerer utmerket.

Det fungerer så enkelt at du logger deg på seedboxen, legger til en torrent/magnetlink og den blir lastet ned på seedboxen. Du kan så se den på put.io - streaming - ingen hjemmel i loven som kan røre deg, eller så kan du laste den ned.

Når du laster den ned fra seedboxen kan du ikke kobles til trackeren du lastet den ned i fra. Dette siden seedboxen har lastet den ned og du laster den ned fra seedboxen.

Viola, helt perfekt løsning.
Sist endret av uaexed; 18. juni 2013 kl. 00:35.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Bruk en VPN som ikke lagrer logger.
https://www.privateinternetaccess.com/
Denne bruker jeg, koster bare 7 euro i mnd (3 om du betaler for et helt år).
Vis hele sitatet...


Kjøpte nettopp å installerte denne. er det nå trygt å bruke utorrent eller må jeg endre på noen instillinger i programmet?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hvorfor bruker så få folk seedbox? Det er jo genialt.

Kjøpte fra put.io. Fungerer utmerket.

Det fungerer så enkelt at du logger deg på seedboxen, legger til en torrent/magnetlink og den blir lastet ned på seedboxen. Du kan så se den på put.io - streaming - ingen hjemmel i loven som kan røre deg, eller så kan du laste den ned.

Når du laster den ned fra seedboxen kan du ikke kobles til trackeren du lastet den ned i fra. Dette siden seedboxen har lastet den ned og du laster den ned fra seedboxen.

Viola, helt perfekt løsning.
Vis hele sitatet...
Testet akkurat denne nå, fungerer utmerket på serier, Kan streame de på seedboxen etter noen få sekunder.
Men fungerer denne ikke på filmer? Av de filmene jeg har prøvd hittil, har ikke latt seg laste ned.
Sist endret av Løk; 18. juni 2013 kl. 01:04.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hvorfor bruker så få folk seedbox? Det er jo genialt.

Kjøpte fra put.io. Fungerer utmerket.

Det fungerer så enkelt at du logger deg på seedboxen, legger til en torrent/magnetlink og den blir lastet ned på seedboxen. Du kan så se den på put.io - streaming - ingen hjemmel i loven som kan røre deg, eller så kan du laste den ned.

Når du laster den ned fra seedboxen kan du ikke kobles til trackeren du lastet den ned i fra. Dette siden seedboxen har lastet den ned og du laster den ned fra seedboxen.

Viola, helt perfekt løsning.
Vis hele sitatet...
Når det gjelder spill da?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Når det gjelder spill da?
Vis hele sitatet...
Kjøp digitalt! Men som uaxed sa kan du laste ned direkte fra serveren via FTP og unngå å ha noe torrent-trafikk på ditt eget nett.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hvorfor bruker så få folk seedbox? Det er jo genialt.

Kjøpte fra put.io. Fungerer utmerket.

Det fungerer så enkelt at du logger deg på seedboxen, legger til en torrent/magnetlink og den blir lastet ned på seedboxen. Du kan så se den på put.io - streaming - ingen hjemmel i loven som kan røre deg, eller så kan du laste den ned.

Når du laster den ned fra seedboxen kan du ikke kobles til trackeren du lastet den ned i fra. Dette siden seedboxen har lastet den ned og du laster den ned fra seedboxen.

Viola, helt perfekt løsning.
Vis hele sitatet...
Har du lastet ned filmer osv. på denne også? Ingen sinte eposter fra rettighetsholdere enda? :P