Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  310 32719
Å få noe ekstra av kjæresten!
Det er uten tvil følelsen av melankoli...
Å se at min beste følelse handler om noe annet enn spill, er en av di ihvertfall

- Min beste følelse, er som sagt tidligere her.. Våkne til kjæresten min edit: ikke DIN kjæreste, men min....
Sist endret av MrCryptical; 6. desember 2010 kl. 14:23.
Lucid dreaming er en deilig følelse
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Å se at min beste følelse handler om noe annet enn spill, er en av di ihvertfall

- Min beste følelse, er som sagt tidligere her.. Våkne til kjæresten min edit: ikke DIN kjæreste, men min....
Vis hele sitatet...
Deilig følelse det, jeg savner vell eksen min på akkurat det for å være ærlig xD Samtidig ombestemte jeg meg når jeg tenker over alt maset å sånt. haha, nå våkner jeg opp med en kamerat på siden av senga mi på sovesofaen istede, tar PS3 spaken og begynner å spille før han i hele tatt vekker meg.
Følelsen av å føle seg glad/lykkelig definitivt
Se Metallica komme på senen, får gåsehud
inkl. rusmidler:

1. (god) sex på ecstasy
2. (god) hasj/weed på ecstasy
3. Våkne av at sola skinner inn av vinduet etter en hektisk natt på fleinsopp (ser at noe lignende er nevnt)
4. Når du ikke har noe å røyke på, men finner en grammer på gulvet

eksl. rusmidler:

1. Når du våkner og du har 10min -> 2 timer å sove før du må stå opp
2. Å naile noe perfekt på skateboard/ endelig naile en flip/powermove innenfor breaking..
3. Våkne på roskilde-festival i et luftig telt, og vite du har hele resten av uka på å gjøre alt og ingenting
4. Å for en gangs skyld kjøpe t-bane-billett og så blir det kontroll

edit: å våkne av en BJ må nesten være med
Sist endret av fetter; 6. desember 2010 kl. 14:32.
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Det er uten tvil følelsen av melankoli...
Vis hele sitatet...
Dette. i mitt tilfelle; når jeg hører igjen en sang jeg ikke har hørt på lenge, og sangen setter meg tilbake i den sinnsstemningen jeg var i sist jeg hørte den. En slags melankolsk, nostalgisk déjà vu. Fantastisk følelse.
beste følelsen: spille seg fra 60 til 1200 dollar på rush poker

verste følelsen: leke deilig etterpå, tro at man er så vanvittig god så man taper alt på high stake på 10 minutter
Hjelpe til med en oppmuntrende samtale til en som har fått seg en knekk,takknemmligheten i øynene til personen er en helt fantastisk følelse.
Ellers : En god natts søvn,3 poeng til Blackburn,God mat og drikke,følelsen man får når alle punchlinerne sitter på fest et godt Kjæresteforhold,fiske,være med familien på juleaften og gjennom hele juletiden
Våkne av at man er drittørst midt på natta, og ta det første glasset med vann

Av en eller annen grunn er aldri det andre glasset like godt..
Ligge på baderomsgulvet helt utmattet etter man har spydd.
Reinert med beine !
griped's Avatar
- å få til noe du nesten ikke hadde trudde du fikk til, deretter bli imponert av seg selv

- Sørlandsommeren med pils gode venner og ei trofast tresnekke med heftig anlegg

- Fyre av ei heftig ladning HE, der man er litt for nærme så det trøkker i hele kroppen så man blir redd, for så a knekke sammen i latter etterpå
Elsker følelsen av å skaffe gratis musikk, film og spill på internett.
Sitat av griped Vis innlegg
- Fyre av ei heftig ladning HE, der man er litt for nærme så det trøkker i hele kroppen så man blir redd, for så a knekke sammen i latter etterpå
Vis hele sitatet...
Faen, ble litt freaket ut helt til jeg innså at HE ikke var et annet ord for mannesaft.
Når man kommer hjem fra skolen på fredag etter en slitsom uke
1. Våkne utvilt klokken 8-10 på morgenen i utlandet for så og ta seg en joggetur. Orgasmisk rett og slett!
2. Orgasme
3. Forelskelse
4. Komme hjem på fredag etter skolen
5. Dykke ned i varmt asurblått vann
6. Legge seg
7. Høre på musikk og få eargasm når man har paffet
8. Å vite at man har gjort en god gjerning

Rekkefølgen har ingenting og si
Sitte foran pc-en etter middag, med Radioresepsjonens podkast på ørene, mens du spiller minecraft på nFF-serveren.

EDIT: inlegg 444 :P
Sist endret av krJo; 6. desember 2010 kl. 17:04.
Når man er ferdig å rydde/støvsuge en leilighet som skulle vært rydda for et halvt år siden og det endelig føles sunt å puste igjen
Min beste følelse?

5 dager på øvelse i 30 blå, stiv kuling, metertykk snø i Østerdalen. Siste morning av øvelsen, våkner til hyggelige -20, knall sol og vindstille. Kave seg opp til BC'en, sette seg ned, nyte fantastisk utsikt, vite at det kun er noen timer til middag i messa og god og varm seng i kaserna og så endelig klare å trykke ut alt FR som er blitt fortært i løpet av øvelsen.

Kvinnfolk som mener at fødsler er vondt kan ta seg en bolle. Dette var snakk om noe på størrelse med en kalv som skulle ut. Hele settingen og følelsen av å tømme seg for 5kg var helt fantastisk.
Ligge ute i snøen og se på klar stjernehimmel uten noen form for belysning på lang avstand. Da får jeg ro. Skal prøve med verdens beste beste kjæreste i julen!

Enig i at følelsen av mestring er blandt de beste.
Følelsen man får når man går i seg selv og finner ut at man har det godt og er lykkelig.

Jeg har mange ganger tenkt at det jeg ønsker meg mest i verden er å kunne se tilbake på livet som gammel og ærlig mene at jeg har hatt et godt liv. Kan bytte bort alt for det...
Komme inn i en varm hytte etter en lang dag på fjellet med snøscootern.
Å komme til nytt tjenestested, forså å finne den siste boksen med Vanilla Coke og snus, type thunder frozen som er igjen på mange mils radius.

Å komme hjem til kjæresten på perm etter utvilsomt det værste jeg har vært med på noen sinne. (feltuke i rekrutten, også kalt koseuka, men værgudene hata oss og alt var bare jævlig. to primuser som ikke ville brenne hele uka feks. prøv å spis FR med kaldt vann du, du pisser med ræva og driter mursteiner om hverandre.)

Å kysse for ikke å snakke om knulle, dama, etter 2 mnd fravær fra kvinnfolk, er som noe du aldri har følt før. Spesielt kysse.
Den følelsen du har når du har gunna på ned hele hafjell på sykkel uten stopp.
Eller når du kommer inn etter å ha vært ute i enten snø eller regn, og sette seg ned med dyne og game.
Eller dusje når du er kald etter f.eks. å ha vært ute. Ingen ting er som en varm dusj når du er gjennomvåt etter å ha vært ute i regn og 4 varmegrader, og har gjørme, stein og grus inni alt av klær og hulrom i kroppen.
Sist endret av drittunge; 6. desember 2010 kl. 19:04.
Følelsen av kjæresten som holder rundt deg når du skal sove Og når du kan sette deg ned i en ryddig og koselig leilighet, etter en lang kald dag på jobb.
Komme tidsnok til skolen
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Komme tidsnok til skolen
Vis hele sitatet...
Snakk om å sette standarden
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Følelsen av å gå opp på et fjell med 1 meter pudder snø og stå ned igjen med gode kompiser, det er en følelse som er vanskelig for meg å beskrive hvor godt det egentlig er, helt fantastisk med sol å fint vær
Den aller beste følelsen må nok være nor jeg har trynt, trynt og trynt for å sette et nytt triks på brett, og tilslutt greie å sette det perfekt, rett før jeg har tenkt å gi opp!
Killstreak i CS!



Neida hehe, det er så mangt som er bedre, bare synd vinteren ødlegger det meste.

Komme hjem etter en hard dag, kontakte ei venninne med fordeler, ligge å slappe av litt sammen og lade noe energi for en runde, så sovne sammen.
Er jo veldig mange forskjellige følelser der, men hvem som er best er skiftende.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Følelsen av å gå opp på et fjell med 1 meter pudder snø og stå ned igjen med gode kompiser, det er en følelse som er vanskelig for meg å beskrive hvor godt det egentlig er, helt fantastisk med sol å fint vær
Vis hele sitatet...
Det der er uten tvil den aller beste følelsen! Det kan bare toppes av å se en kompis ta et svalestup ned i snøen med ansiktet først på vei ned fra fjellet.
Følelsen når du kommer inn på et gulv med varme, etter at du har stått ute barbeint i 16 minusgrader og trent, er helt fantastisk.
Følelsen av å ha slitt ut og brutt ned kroppen etter trening, for å så slite med å komme seg hjem, og synke ned i godstolen foran pc'en og nFF.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Følelsen av å ganke noen i Age Of Conan <3
Vis hele sitatet...
følelsen av å myrde de annoying gankerene på AOC når jeg finner dem :@
Det syke kicket man får når man gjør en risikofyllt handling der livet/friheten står på spill..Det jeg snakker om er jo egentlig adrenalin, i situasjoner som ekstremsport, fistfights, eller ulovlige handlinger som innbrudd og carjacking.
Mye bedre enn "ei perfekt sommernatt på terrassen med venner og pils".
MYGG sier jeg bare
En dag på jobb uten å ha blitt sextrakkasert av gamle damer!
Takknemlighet. Det er ingenting som slår følelsen av å være tilfreds og lykkelig med sånn som jeg har det akkurat nå.
Når læreren spør noen andre når du ikke har gjort leksa.
Jizz in my pants.
Følelsen av å endelig få puste etter å ha blitt holdt under vann av en eldre gutt, og i tillegg klare å dytte fyren uti vannet etterpå, når han har fått på seg klærne.
Sist endret av Amitabha; 7. desember 2010 kl. 16:29.
Fyre opp en/to/tre joints med gode venner om sommeren på det mest chille stedet som finnes, for så å bade i friskt sjøvann og legge seg i sola etterpå med en iskald pils og en sigg. For ikke å glemme jordbær
Den følelsen du sitter med, som er helt umulig å beskrive. Men du bare skjønner at dette er BRA.
Følelsen av å endelig komme forbi bussen som lå i 30 i 50-sonen.
Helst med litt dekkspinn for å vise poenget ditt.
når man spiller mot en heftig douchebag på FIFA! Og vinner! : D
bedre enn orgasme!
Følelsen av å være ferdig med siste eksamen, og vite at man har to måneder med sommerferie foran seg!
Følsen av å knuse, spesielt dama i argumentering og krangler.
Komme hjem til jul.
Sitat av StiSko Vis innlegg
Våkne opp til verdens beste kjæreste og vite at hun elsker meg like høyt som jeg elsker henne.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne ikke ha vært mer enig.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
JUL! *titegn*