Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1098
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier som regel å dosere 200-250mg MDMA de gangene jeg tar det. Noe jeg vil si er godt over vanlig dose. Likevel så er det en ting jeg har lagt merke til, og det er at jeg sliter sjeldent med kjeven min. Vanligvis skal man grinde tennene hardt og stramme kjeven så mye at man har vondt dagen etter liksom. Jeg pleier å hakke tenner litt, og noen ganger så strammer det seg i et par sekunder, men ikke noe mer enn det. Eneste måten å se jeg er påvirket er pupillene mine. Er det normalt å ikke slite med kjeven på så høye doser? Skal også sies at jeg tar magnesium før og underveis i turen da.
Crimea River
Alec's Avatar
Hvorfor i alle dager lurer du på dette?
Det er ikke vanlig å slite med kjeven. Det skjer hos noen, hos andre ikke.

Spis en pakke tyggis neste gang du turer hvis ønsket er å oppleve det.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får ikke noe spesielt med kjeve jeg heller på 250,en vanesak sikkert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier som regel å dosere 200-250mg MDMA de gangene jeg tar det. Noe jeg vil si er godt over vanlig dose. Likevel så er det en ting jeg har lagt merke til, og det er at jeg sliter sjeldent med kjeven min. Vanligvis skal man grinde tennene hardt og stramme kjeven så mye at man har vondt dagen etter liksom. Jeg pleier å hakke tenner litt, og noen ganger så strammer det seg i et par sekunder, men ikke noe mer enn det. Eneste måten å se jeg er påvirket er pupillene mine. Er det normalt å ikke slite med kjeven på så høye doser? Skal også sies at jeg tar magnesium før og underveis i turen da.
Vis hele sitatet...
Kjevekjør er en bivirkning jeg følte forsvant mer med tiden. Nesten et lite savn det også haha
Etter en god del turer får jeg heller ei dette.
Ei heller downer som jeg syns er veldig greit
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal også sies at jeg tar magnesium før og underveis i turen da.
Vis hele sitatet...
Der har du grunnen.

Hvis man tar magnesium innen 1 time før mdma, så reduserer man kjeverykningene betraktelig. Det er selvfølgelig også individuelt, det hjelper ikke alltid alle.

Man kan også bruke tyggegummi for å redusere sjansen for å bite seg i innsiden av kinnene.