Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 6273
Kan man drikke listerine munnskyll?

Leste at det har ca. 30 % alkohol i seg.

Vil man kunne drikke dette for å bli full? Noen som har prøvd?
BRAND ∞ STRONG
Velg en uten fluor da.
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Velg en uten fluor da.
Vis hele sitatet...
Får man munnskyll uten fluor?
BRAND ∞ STRONG
Ser ut til at det er alkohol i disse 2:
Av det jeg klarer å tyde fra innholdsfortegnelsen ser det ut til at denne er uten fluor.

og denne med fluor.


Du kan se over selv her
En svært dum ting å gjøre, da Listerine og andre lignende munnskyllevæsker (f.eks. Vademecum) inneholder en rekke aromastoffer, som ikke er bra, kanskje også dødelig, i slike doser. Ett eksempel er vintergrønnolje, som kjemisk heter metylsalisylat. Metylsalisylat spaltes til metanol og salisylsyre i magen av magesyra. Metanol tipper jeg at du har fått med deg ikke direkte er sunt i mengder. En annen ester av salisylsyre (acetylsalisylsyre) er i medisinene Aspirin, Globoid, Dispril og sikkert mange andre. Salisylsyre er da blodfortynnende, noe som ikke er bra i for store doser, særlig hvis blodet er akkurat passe tykt fra før. Men dette øker da faren for alvorlige blødninger. Blir blodet alt for tynt, kan du begynne å blø ut av nese, ører, munn og øyne spontant. Dette er sett etter en del slangebitt med taipan og brunslange.
Men salisylsyre er også mye forlatt, da den også er hard mot magen. Den gir lett magesår som bivirkning.

Altså du får lett magesår, og veldig tynt blod, som gjør du blør veldig mye lettere og mer. Sammen med metanolen.

Men altså når det kun er snakk om inntak av ett gram eller brøkdelen av dette, så er disse stoffene uproblematiske. Men når du iverksetter slike ideer, så kan det fort bli livsfarlige mengder!..
Polet åpner på tirsdag. Kjøp heller en flaske Vodka da. Hvis problemet er at du gikk tom, så pass på å handle på fredager eller lørdager.
Dra heller og kjøp håndsprit på bensinstasjonen, hvis det er slik at du trenger å få i deg alkohol
Meld deg inn i sjåførgrupper på Facebook, og spørr om noen kan skaffe deg litt vodka
Trådstarter
Joa vodka funker det, men når steder selger 500ml listerine til 30-40kr så er jo det så sykt billig, smaker godt og lukter godt.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
En svært dum ting å gjøre, da Listerine og andre lignende munnskyllevæsker (f.eks. Vademecum) inneholder en rekke aromastoffer, som ikke er bra, kanskje også dødelig, i slike doser. Ett eksempel er vintergrønnolje, som kjemisk heter metylsalisylat. Metylsalisylat spaltes til metanol og salisylsyre i magen av magesyra. Metanol tipper jeg at du har fått med deg ikke direkte er sunt i mengder. En annen ester av salisylsyre (acetylsalisylsyre) er i medisinene Aspirin, Globoid, Dispril og sikkert mange andre. Salisylsyre er da blodfortynnende, noe som ikke er bra i for store doser, særlig hvis blodet er akkurat passe tykt fra før. Men dette øker da faren for alvorlige blødninger. Blir blodet alt for tynt, kan du begynne å blø ut av nese, ører, munn og øyne spontant. Dette er sett etter en del slangebitt med taipan og brunslange.
Men salisylsyre er også mye forlatt, da den også er hard mot magen. Den gir lett magesår som bivirkning.

Altså du får lett magesår, og veldig tynt blod, som gjør du blør veldig mye lettere og mer. Sammen med metanolen.

Men altså når det kun er snakk om inntak av ett gram eller brøkdelen av dette, så er disse stoffene uproblematiske. Men når du iverksetter slike ideer, så kan det fort bli livsfarlige mengder!..
Vis hele sitatet...
What he said.

I tillegg kan det nevnes at når man finner nødløsninger som alternativ til alkohol, så står også synet i fare. Skremmende at folk tar så lett på det, når det er så mange farer involvert. Ikke for å peke fingre, for jeg er ikke i posisjon til å dømme. Det er derfor jeg advarer.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Joa vodka funker det, men når steder selger 500ml listerine til 30-40kr så er jo det så sykt billig, smaker godt og lukter godt.
Vis hele sitatet...
Jo, det kan hende. Men urinen din vil da kanskje lukte godt, driten din vil da kanskje lukte godt og ikke minst det mulige liket ditt vil da kanskje lukte godt. Men patologen, som da kanskje obduserer deg, begynner da å lure, når blodet, hjernen, levra, magen og mye annet i din kropp vil da kanskje lukte godt, og noen ganger kombinert med drittlukt. Iallfall vær så snill, og spar dem i helse– og rettsvesnet ((?) aner ikke hvilket vesen patologene hører innunder, kanskje begge?),
for muligens slike gode opplevelser med kombinasjonene dauing, tarmer og annet gørr kombinert med Listerine og Vademecum.

Jeg har selv drevet en del i et fjøs. Men i begynnelsen på skolen, så var lukten av fjøs og kuskit litt overveldende. Det ble mer overveldende sammen med melk under melkinga. Men det som virkelig tok kaka, var når spenene ble klint inn med spenekrem, som inneholdt japansk peppermynteolje. Den triasjen av en kombo der, fikk noen ganger nesten frokosten til å snu.

Tipper det blir slik med patologer også. Dem venner seg bortimot til lukten av lik, mage, tarmer og annet gørr. Men vær så snill og spar dem for en megadose med Listerine og/eller Vademecum i tillegg. Kanskje dems frokost havner i den kalde buken din...
Sist endret av aluminiumfluorid; 23. mai 2021 kl. 18:17.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Men vær så snill og spar dem for en megadose med Listerine og/eller Vademecum i tillegg. Kanskje dems frokost havner i den kalde buken din...
Vis hele sitatet...
Vademecum har "frisk pust i 100 år" skrevet på flasken. Men mulig det forutsetter at du faktisk puster.
Rip 8-4-23
https://www.kitchentime.no/p/secure-trykkoker-neoii-6-l

Invister i en sånn + et 3meters langt kobberør du lager spiral utav og fester på toppen av trykkokern der dampen kommer ut. Så lager du deg et par 20liters tønner med sats ,så har du gooood heimbrent .
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Joa vodka funker det, men når steder selger 500ml listerine til 30-40kr så er jo det så sykt billig, smaker godt og lukter godt.
Vis hele sitatet...
Det er kanskje sykt billig, MEN om det hadde vært en god/grei/ok/relativt dårlig erstatning for vodka, så regner jeg med at det hadde vært mer populært og utbredt.

Er nok en grunn til at nesten ingen drikker seg drite på munnskyllevann
Anonym bruker
"Blå Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man vurdere å helle nedpå med munnskyllevann for å få rus, så tror jeg det er trygt å si at man har eller begynner å få et rusproblem.
Med vinsett fra europris kan du lage 12-18% vin (25-28L) for 300kr ekskludert innkjøp av vindunk og muligens en gjærlås som kommer på muligens 200kr ekstra.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om man vurdere å helle nedpå med munnskyllevann for å få rus, så tror jeg det er trygt å si at man har eller begynner å få et rusproblem.
Vis hele sitatet...
Eller at man er fattig student
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Eller at man er fattig student
Vis hele sitatet...
Så dette er altså helt standard tankegang for en "fattig student"?

Jeg har vært fattig student selv, men var ikke sånn at jeg begynte å drikke munskyllevann og skyte tiger balsam for det.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av knert1 Vis innlegg
..skyte tiger balsam
Vis hele sitatet...
Ikke gi fyren flere idèer.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Eller at man er fattig student
Vis hele sitatet...
En fattig student lar heller være å drikke. En fattig student som vurderer å drikke munnskyll for å ruse seg har et problem, og det er ikke beløpet på bankkontoen jeg ymter til.
hvis dere fikk vite at man helt fint kunne drikke munnskyll uten å få noen problemer så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor en vanlig person ikke ville gjort dette.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Brillert Vis innlegg
hvis dere fikk vite at man helt fint kunne drikke munnskyll uten å få noen problemer så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor en vanlig person ikke ville gjort dette.
Vis hele sitatet...
Sikkert mange som hadde gjort det. Blir som å kunne kjøpe sterkvin på butikken til kl.23.00 for 30kr halvliteren.
Derfor hadde det ikke tatt ett kvarter en gang før staten hadde satt ned foten.
Drikke munnskyll....hæ? Du kan dø eller øderlegge organer så hvorfor? Da hadde jeg heller stjålet øl i butikken om jeg hadde vært så desperat.
Trådstarter
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Drikke munnskyll....hæ? Du kan dø eller øderlegge organer så hvorfor? Da hadde jeg heller stjålet øl i butikken om jeg hadde vært så desperat.
Vis hele sitatet...
Hvem sa jeg var desperat? Jwg lurte kun på om det funket, drikkert ekstremt sjeldent og har grei nokk økonomi til å kjøpe vodka på polet så handler kun om at det var fult mulig.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Hvem sa jeg var desperat? Jwg lurte kun på om det funket, drikkert ekstremt sjeldent og har grei nokk økonomi til å kjøpe vodka på polet så handler kun om at det var fult mulig.
Vis hele sitatet...
Er blitt klassisk Freak å moralisere og dømme folk nord og ned.

Mitt svar til spørsmålet ditt er: Nei.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Hvem sa jeg var desperat? Jwg lurte kun på om det funket, drikkert ekstremt sjeldent og har grei nokk økonomi til å kjøpe vodka på polet så handler kun om at det var fult mulig.
Vis hele sitatet...
Sorry bare trodde det var sånn mtp spm men ja, det funker om det har 30 prosent alk men du vil nok bli syk,dø, vondt i magen ,legevakta eller ingenting om du er heldig mer vet ikke jeg
Jeg brygget noe cider før med ganske middelmådig resultat og det kostet meg 12-15 kr per liter med noe som lå på rundt 10%, smakte gjær men smalt som bare det, prøv det heller istedenfor å drikke munnskyllevann med masse ymse kjemikalier i
Er en grunn til at man spytter ut munnskyll etter å ha skyldt munnen. Så nei det inneholder nok som folk sier ting som ikke er ideelt å drikke, hvertfall ikke større mengder enn det man får svelga etter å ha skyldt kjeften.
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
15 6
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Kan man drikke listerine munnskyll?

Leste at det har ca. 30 % alkohol i seg.

Vil man kunne drikke dette for å bli full? Noen som har prøvd?
Vis hele sitatet...
Eg å en kompis drakk ei lita flaska munnskyld kvær før mange år sia. Gjor det ikje for alkoholn sin skyld men for ei utfordring.

For ikke på skoln dagen etter for å si d sånn. Følte meg heeelt for jævlig
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Kan man drikke listerine munnskyll?

Leste at det har ca. 30 % alkohol i seg.

Vil man kunne drikke dette for å bli full? Noen som har prøvd?
Vis hele sitatet...
Shot heller antibac
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Shot heller antibac
Vis hele sitatet...
Greit nok at du driver å ødelegger deg selv mann, men å anbefale noen å shotte antibac er ganske dust.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Greit nok at du driver å ødelegger deg selv mann, men å anbefale noen å shotte antibac er ganske dust.
Vis hele sitatet...
Har bare positive erfaring med det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har bare positive erfaring med det
Vis hele sitatet...
Det gjør ikke isopropanol noe tryggere
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Hvem sa jeg var desperat? Jwg lurte kun på om det funket, drikkert ekstremt sjeldent og har grei nokk økonomi til å kjøpe vodka på polet så handler kun om at det var fult mulig.
Vis hele sitatet...

Sorry Mac, men Ut i fra postene dine, så virker du litt desperat...

Ikke drikk det, kjøp deg heller en billig kalinka på polet, eller bare gi faen
BRAND ∞ STRONG
Jeg tror TS skjønner at Vodka er ett bedre alternativ.

Munnskyld posten kom i Pinse helgen og da var polet stengt
fra Lørdag 22.05 kl.15.00, og frem til Tirsdag 25.05 kl.09.00.
Jeg opplevde en gang på avrusning ei ung dame som drakk Jif universal, hun ble skikkelig syk av det, og hun luktet også Jif uka etterpå. Det finnes jo tilogmed salmiakk i det. Fy faen alkoholisme er ikke til å spøke med.
Sist endret av fjellape; 29. mai 2021 kl. 17:03.
BRAND ∞ STRONG
Ble hun full?
Jif inneholder:
Aqua, Alcohol, Isopropyl alcohol, Propylene Glycol Butylether, Ammonia, Parfum, Alcohol Etoxylate Propoxylate,
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Colorant.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Imponert Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så desperat går det vel ikke å bli? hold pusten lenge nok så blir du svimmel prøv det i stede
Lag vin selv hjemme, Europris hadde vel noen slike kits før i tiden hvertfall. Smaker helt jævlig, men du blir full og det er vel målet.