Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1514
Så en tråd om samme tema tidligere, lurte på gode måter til å ta det oralt, har tidligere tatt det i kapsler men har ikke mulighet til det nå. Hva er det beste?
Sitat av HøytTre Vis innlegg
Så en tråd om samme tema tidligere, lurte på gode måter til å ta det oralt, har tidligere tatt det i kapsler men har ikke mulighet til det nå. Hva er det beste?
Vis hele sitatet...
Rizzla? Dasspapir funker men ikke en hel firkant! Eller så kan du bare svelge det ned med drikke! Har gjort det flere ganger men antar det er verre for tenna
Endel jeg kjenner har brukt å putta det i kaffen.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Endel jeg kjenner har brukt å putta det i kaffen.
Vis hele sitatet...
Jeg gjør det
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Endel jeg kjenner har brukt å putta det i kaffen.
Vis hele sitatet...
Jeg også gjør dette hvis jeg må være skikkelig low key. Smaker ikke forskjell heller!
Oralt er den desidert beste inntaksmetoden når det gjelder Amfetamin.

De to timene etter droppet der man kjenner at farta øker og øker samtidig som euforien kiler i mage & bryst og man vet at de neste fire-fem timene blir bra nesten uansett.

Sniffing blir så jævlig etter mange striper, etser og svir.

Å komme ned fra oral Amf føles for meg også mindre jævlig, mye mer skånsomt.

Kjenner jeg savner å ta speed med kompiser. I parken på sommeren i Oslo f.eks, med 24° og noen pils. Masse damer overalt. Haha!

Speed er din beste og feteste venn, men stikker deg noe jævlig hardt og fort i ryggen om dere er for nære venner.

Moderasjon er Alfa Omega når det kommer til dette rusmiddelet.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Speed er din beste og feteste venn, men stikker deg noe jævlig hardt og fort i ryggen om dere er for nære venner.
Moderasjon er Alfa Omega når det kommer til dette rusmiddelet.
Vis hele sitatet...
Truth.
De få gangene jeg tar fart så legger jeg bare pulver i handa, slikker det i meg å skyller det ned med brus, enkelt å greit
Som tidligere nevnt fungerer dropping i pappir meget bra. Er selv veldig glad i Makka Latte, kaffesmaken en helt magisk. Vil råde deg bort fra å prøve å snuse det, har selv prøvd dette med noe feilprodusert marsipan og det etser og svir som faen.

Turboøl er også en mulighet