Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1221
Anonym bruker
"Svak Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok litt mdma (krystaller) på torsdag, jeg aner ikke hvor mye men tror ikke det kan ha vært så altfor mye da jeg ikke ble slik andre pleier å bli. Dette var første gang jeg har prøvd dette. MEN

Så kommer problemet.

I de dagene etterpå sliter jeg KRAFTIG med å sove. Våkner 100 ganger i løpet av natten, svetter og har nesten konstant hodepine.

Har dette sammenheng?

Jeg tar til vanlig imovane, og har tatt dette gjennom flere år. Til og med den funker ikke lenger.

Hilsen

Forvirret jente
Iskald makkapikk
Har aldri hørt om noen som har opplevd det slik før. Kan muligens være psykisk? Du virker noe stressa
Anonym bruker
"Svak Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Har aldri hørt om noen som har opplevd det slik før. Kan muligens være psykisk? Du virker noe stressa
Vis hele sitatet...

Ha ha, tror du det?! 😅

Håper du har rett.
Iskald makkapikk
Ja det vil jeg tro. Men kan være lurt å få i seg masse vann og vitaminer uansett. Gjerne noe væske med salter og elektrolytter i.
Etter mdma har jeg opplevd å slite med søvn og en slags wierd følelse i en uke etterpå. Serotonin spiller en rolle i søvnregulering og mdma vil skape kaos i serotoninsystemet ditt i noen dager etter bruk så det er ikke utenkelig at søvnproblemer forekommer i etterkant av en stor dose.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Er du 100% sikker på at det var MDMA? Det er alltid lurt å teste stoffet før man putter det i seg.
Å bruke litt ekstra penger på testkit er mye mer verdt enn å dø eller få noen skader om det ikke er MDMA.

PMMA har sterkere bivirkninger, men også lavere rusvirkning, og er dødelig i høyere doser.

Også må man alltid veie på milligramsvekt når man skal dosere. Aldri ta det på øyemål, mdma pulver ser allerede lite og uskyldig ut og det kan være farlig hvis man ikke leser seg opp om dosering på forhånd.

Folk reagerer også forskjellig. Bare få i deg kostholdsrik mat, vitaminer og kjøp deg gjerne L Tryptofan som kosttilskudd for å raskere få opp serotonin nivåene.

Det går seg til, gi det litt tid
Sist endret av Chromatics; 30. mars 2021 kl. 11:48.
Anonym bruker
"Lettet Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som MDMA nedtur dette ja. Lave nivåer serotin kan gi angst osv. Dette er kanskje årsaken til hodepinen og søvnløsheten. Det går vanligvis over etter ett par dager, maks en uke. Gå turer, tenk positivt, hold deg opptatt og spis sunt - så går det nok helt fint. God bedring! :-)
Anonym bruker
"Svak Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Er du 100% sikker på at det var MDMA? Det er alltid lurt å teste stoffet før man putter det i seg.
Å bruke litt ekstra penger på testkit er mye mer verdt enn å dø eller få noen skader om det ikke er MDMA.

PMMA har sterkere bivirkninger, men også lavere rusvirkning, og er dødelig i høyere doser.

Også må man alltid veie på milligramsvekt når man skal dosere. Aldri ta det på øyemål, mdma pulver ser allerede lite og uskyldig ut og det kan være farlig hvis man ikke leser seg opp om dosering på forhånd.

Folk reagerer også forskjellig. Bare få i deg kostholdsrik mat, vitaminer og kjøp deg gjerne L Tryptofan som kosttilskudd for å raskere få opp serotonin nivåene.

Det går seg til, gi det litt tid
Vis hele sitatet...

Uff, ja er veldig sikker på at det var MDMA. Skal prøve å følge de gode rådene deres. :-) tusen takk. Dere er sååå snille🥺🤩
Anonym bruker
"Svak Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som MDMA nedtur dette ja. Lave nivåer serotin kan gi angst osv. Dette er kanskje årsaken til hodepinen og søvnløsheten. Det går vanligvis over etter ett par dager, maks en uke. Gå turer, tenk positivt, hold deg opptatt og spis sunt - så går det nok helt fint. God bedring! :-)
Vis hele sitatet...


Ufff, tusen takk. Skal følge de rådene deres 🤩🥺
Hvi du begynner å få voldsomme kramper, skjelvinger, diaré/ oppkast, og feber bør du dra til legen da det kan være serotoninsyndrom. Men det oppleves så grusomt at du egentlig vil ringe legen av deg selv hvis det oppstår.