Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2597
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. For noen dager siden gikk jeg en tur i fjæra. Så en slitt apotekspose mellom noen steiner som fanget min oppmerksomhet. Ser ut som det har ligget ute en god stund. Tok ett par striper av det brune i troen at det var heroin, men kjente ingenting. Lukter ikke noe særlig heller. Smaker litt beskt. Den klumpen aner jeg ikke hva er...Noen som har peiling?





Den klumpen, lukter litt som parfyme.




Takk for svar. Kanskje det bare er krydder og parfyme, men ikke vet jeg. Hvis det brune var krydder burde det jo lukte noe ihvertfall?
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke opp bildene, vent litt....
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du tok ett par striper av no rando brunt i håp om minus?
Det brune ser ut som Kratom, som smaker helt vanvittig bittert
Anonym bruker
"Avhengig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lenge siden jeg har blitt overrasket over noe jeg har lest her; du fant noe i fjæra som så ut som det hadde vært der lenge og du inntok det?
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde aldri tenkt i de baner at det var dop engang. Ser ut som krydder og voks og jeg hadde nok ikke tatt i det med fingra engang, ganske utrolig at du bare snorta dette i håp om at det skulle gi deg et eller annet. Behandling snart?
flaks det ikke var fentanyl da. Faen ikke rart folk dauer ass.
Lukter det matjord?
Sist endret av Bothrops; 30. september 2020 kl. 02:07.
Det brune ser jo ut som heroin ihvertfall, Men siden du allerede har prøvd det og det ikke er noe funk ville jeg bare kastet alt.
Ta å legg litt av pulveret på folie, brenn under folien å se om det smelter og "renner". Vet du hva minus lukter så kjenner du at det lukter det om det er minus når du brenner på det. Det lukter brent gammalt matavfall.... Lukter det grønn te aktigt så vil jeg tro det er kratom

Gud vet hva den klumpen er... Den så nasty ut ass.

Også vil jeg også legge til at du er sjuk i huet som tar en liner av noe random du fant ute
Sist endret av Alge; 30. september 2020 kl. 05:01.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Lever TS eller? Visst svaret er nei: RIP. Men visst ja: si hva det endte med da? Var det minus? Var det noe annet?

200mg kan jo gi noen en overdose uten toleranse?


Et par=2 sant? En stripe=100mg sant?
Sist endret av hasjkake; 17. mars 2021 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Årets narkomani pris 2020 går til vår anonyme trådstarter
Vis hele sitatet...
Haha, hadde du abstinenser eller noe når du fant dette i fjæra?
Sist endret av HanDuVet; 17. mars 2021 kl. 01:37.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Lever TS eller? Visst svaret er nei: RIP. Men visst ja: si hva det endte med da? Var det minus? Var det noe annet?

200mg kan jo gi noen en overdose uten toleranse?


Et par=2 sant? En stripe=100mg sant?
Vis hele sitatet...
Jeg lever ja. Det endte med at jeg viste det til noen forskjellige kompiser og vi fant ut av at det ikke var noe morro. Aner ikke hva det var, men sannsynligvis noe gammelt krydder og merkelig parfyme eller såpe. Det gikk i søpla.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HanDuVet Vis innlegg
Haha, hadde du abstinenser eller noe når du fant dette i fjæra?
Vis hele sitatet...
Noe sånt ja.