Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1820
I dag oppleve jeg noe skuffende, betenkelig og merkelig! I flere år har jeg vært fan av opiater. Jeg har aldri brukt jevnlig, men heller noe slikt som 5-6 anledninger i året. Jeg vil nevne at jeg har rimelig høy toleranse, sånn cirka 120 mg oxycodone er helt perfekt. Så vidt jeg har forstått det, så har jeg vesentlig mye høyere toleranse enn de fleste andre. Toleransen har holdt seg på dette nivået og går hverken ned eller opp, den har holdt seg på dette stabile punktet i noen år.

Nå¨har det vært ekstra lenge siden det har vært opiat på meg. Cirka 1 år siden, bortsett fra enkeltdoser for noen måneder siden. Men var i hvertfall heldig og kom over noen subutex i dag

Jeg tok en halv, altså 4 mg, men kjente ingenting. 4 mg har alltid vært den perfekte dosen. Og for mange så er til og med dette ganske mye. Men nå er det nesten ingen antydning til effekt. Jeg tok deretter den andre halve, selv om jeg er vandt til at 4 mg skal være mer enn nok.. Kanskje jeg kjente en anelse mer, usikker. I frustrasjon så tok jeg og kjørte på med en hel til, 8 mg. Tro det eller ei, jeg sitter her nå og merker stort sett ingenting! 16 mg og null effekt.. hva er det som skjer? Har jeg kortsluttet en krets på kretskortet mitt som gjør at jeg ikke kan føle opiatrus eller hva?

Sitter her og er ganske discombobulated, og naturligvis ganske skuffet.. Og ja, pupillene er knøttsmå akkurat som forventet av opiater, men ingen rus... WTF?!
Nei det høres jo så og si umulig ut.

Sikker på at du ikke har fått fake sub?
hmmm.. ja, ønsker å påpeke at jeg brukte oxycodone dagen før, til tross for at jeg sa at det var lenge siden jeg har brukt, men brukte oxycodone dagen før.. but still, er jo ganske rart eller?:P

Angående spørsmålet vedrørende legitimiteten rundt produktet i seg selv, som basert på min informasjon er et ganske vesentlig spørsmål å stille, så er jeg 98% sikker på at dem er ekte. dvs, er det dokumentert tilstedeværelse av fake sub med overbevisende innpakning? Disse kom uåpnet og jeg åpnet dem selv. Så jeg er da 100% sikker, men det blir <100% om fake sub med overbevisende innpakning er en mulighet.

Videre så vil jeg kommentere litt mer angående mine observasjoner der jeg noterte meg at pupillene ble de klassiske "Pinpoint pupils", i tillegg til at jeg opplevde mild forstoppelse, som begge er ganske åpenbare indikatorer på at det parasympatetiske nervesystemet er påvirket som er tradisjon tro for den måten opiater påvirker det på, dog uten den psykologiske opplevelsen av å være ruset, og ingen eksplisitt opplevelse av endring i dopaminnivå etc.

hmm.. etter litt googling så innser jeg at mine doseringer er HELT vanvittige! Som sagt så har jeg ganske høy toleranse til opiater generelt. Så vidt jeg nå forstår når jeg leser er at de fleste uten toleranse vil kunne bli rusa på Sub under 1 mg, men at til og med bare 1 mg er mye for en som er forholdsvis tolerant og har tidligere opiaterfaring. Alt jeg vet er at jeg har dosert med 4 mg før og har fått en meget god rus. Men nå, niks, nada, ZILCH! Det må være et eller annet jeg får i meg gjennom kosthold, eller kosttilskudd som blokkerer effekten.. det må jo være et eller annet, reseptorene kan ikke bare slutte å fungere uten videre!
Sist endret av Deagleflyndre; 6. mars 2020 kl. 01:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tok under tunga ja? Sorry om du har nevnt det her, harikke lest gjennom alt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tok under tunga ja? Sorry om du har nevnt det her, harikke lest gjennom alt
Vis hele sitatet...
nei, injiserte faktisk. Som sagt så burde opiattoleransen være så lav som den kan være (min baseline-toleranse er på noe ala 120mg oxycodone, som fortsatt er ganske høy, men har før satt en smell med 4mg/en halv sub for et år siden og fått meget bra effekt). Ingenting har endret seg siden da sist jeg brukte sub, og tok samme dose nå, men INGENTING! Det eneste jeg har brukt siden sist er amfetamin, kanskje en litt urealistisk teori.. men er det mulig at bruken av amfetamin har gitt meg en slags hjerneskade i den grad at jeg ikke kan kjenne noen effekt fra opiater lenger?

Prøver bare å gå gjennom mulige årsaker til at dette skjer, skulle ikke være mulig å plutselig bli immun mot opiater!
Sist endret av Deagleflyndre; 6. mars 2020 kl. 01:35.
Subb er luft, metadon er vann. Bli vandt med det, neida, men sånn føles det etterhvert. Jeg skal kanskje få bytte til masse morfin i stedet for metadon nå, håper det blir bedre, men må inn på avrusnin for å gjøre byttet. Legen min sa det som jeg alltid har sagt i dag, metadon og subutex er noe jævla drit. Metadon slutter å gå rundt døgnet til slutt, jeg klør faen meg inni skjelettet nå, og subb blir skutt så folk bruker 1/4 av dosen sin, og resten forgifter ungdommen i norge til å bli heroinbrukere til slutt. Eller subb med sprøyte, som er like gale.

Metadon dreper meg sakte føler jeg, og morfin er jo fra en jævla plante liksom, må være hakket bedre hvertfall. Sitter her en time før metadontiden og venter i spenning på at klokken skal fly til fem null null. Da er det 130mg metadon og 25mg sobril pluss litt c-preparater, uten at det gjør så mye, gleder meg ofte mer til kaffen som jeg drikker til en selve medisinen......synd å si det kanskje jeg bare skal drikke en kopp k-k-kaffe nå og lure kroppen til å tro jeg har friskemeldingen innabords, hehe. Nei jeg glemer noen ganger metadonen og tar bare sobril, og da smaker kaffen bare piss og drit. Merkes etter to slurker at noe mangler i magen min.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
. Da er det 130mg metadon og 25mg sobril pluss litt c-preparater, uten at det gjør så mye, gleder meg ofte mer til kaffen som jeg drikker til en selve medisinen......synd å si det kanskje jeg bare skal drikke en kopp k-k-kaffe nå og lure kroppen til å tro jeg har friskemeldingen innabords, hehe. Nei jeg glemer noen ganger metadonen og tar bare sobril, og da smaker kaffen bare piss og drit. Merkes etter to slurker at noe mangler i magen min.

s
Vis hele sitatet...
Du er jævla glad i å nevne denne kaffen din. Hvert eneste innlegg så forteller du hvordan denne koppen med kaffe skal bli. Åå så godt med kaffe, nesten bedre enn metadonen. Bare en funny observasjon.

Forresten. Står på 4mg subutex selv og der gjør ingentkng for meg annet enn at jeg synes jeg våkner klissvåt av svette hver natt og har en del vondt i magen. Har ikke vært i LAR i mer enn 1 mnd. Hva er hovedgrunnene til å få bytte til metadon? Hva slags symptomer «må» man ha for få bytte
Sist endret av NodSquad; 6. mars 2020 kl. 06:08.
IKKE gå metadon ruten, subb kan du en gang kome deg av hvertfall, metadon er for livet og til slutt er det bare vann hele driten, jeg har gått pådet i type ti femten år, gidder ikke sjekke bare for å svare her, men det funker ikke lenger altså, og ja, kaffen er det jeg ser mest frem til om morgenen. Ikke metadonen, og det er jæla trist når jeg ville kunne bli grisestein en uke på 130mg når jeg begynte med stoff. Nå får jeg mest sannsynlig bytte til en haug med dolcontin to ganger daglig, for jeg bor i huset ved siden av mitt hentested og får medisiner på døren hver morgen for neste dag, slik at jeg kan begynne kl fem, når verden sover og ingen deler ut medisin.

Jeg vet jeg gjentar meg og er en smule snål, jeg har asperger syndrom, og det gjør mye mer emed skrivinga mi en jeg trodde har jeg funnet ut i det siste egentlig. Jeg blir kalt forfatteren av venner, pga mine sms. Hehe.

Pluss jeg er som regel på speed når jeg skriver her.

s
Sist endret av saviour; 6. mars 2020 kl. 07:27.
Heldigvis er jeg ikke i den situasjonen dere beskriver i hvertfall. Har vært ganske forsiktig når det kommer til fysisk avhengighet. Men at jeg er psykisk avhengig av rus pga. jeg sliter veldig psykisk generelt skal jeg ikke legge skjul på. Jeg er nok den mest destruktive personen jeg vet om når det kommer til bruk av rusmiddel, men likevel så har jeg greid å holde bruk av rusmiddel til av og til.

Jeg skal dog innrømme at jeg gleder meg like mye til hver gang jeg skal ruse meg, så selv om jeg ikke ruser meg til enhver tid så er mitt forhold til rus ikke det sunneste, pga. jeg sliter med å finne glede i andre ting enn nettopp det, dette begynte å bli spesielt et problem for et par år siden etter en heftig depresjon, og jeg er faktisk glad for at rusmiddel har vært der og at jeg faktisk har funnet hjelp i det når ting er ille.

Men i forhold til hvor mye jeg bruker opiater så er toleransen min helt vil, det må jeg bare si!:P Men dette betyr vel i bunn og grunn at jeg HAR brukt en god del, forskjellen er vel bare at jeg ikke bruker hele tiden I guess! Jeg mener det er veldig viktig at det er av og til i stedenfor hele tiden, eller så slutter jeg å sette pris på det, og det er vel denne formen for kontroll noen sliter med, men jeg har jo ikke all verdens kontroll akkurat når jeg bruker, det i seg selv krever jo også litt selvkontroll!
Sist endret av Deagleflyndre; 6. mars 2020 kl. 13:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var det Indivior subutex eller Sandoz? For Sandoz er ubrukelige omtrent. Jeg har null toleranse på slikt, og måtte opp i opptil flere mg med Sandoz sub for å i det hele tatt få noe form for buzz. Mens derimot indivior sin subutex kan jeg spy på et mg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Imponert Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@Deagleflyndre så deg nylig i en tråd fra 2013 der du sa opiater er det kjedeligste, rart hvordan miljøet forandrer alt med årene, sjekket forøvrig flere andre i den samme tråden, flere av derei samme båt, merkelig verden
Synes toleransen høres merkelig høy ut, men igjen kommer jo litt ann på hva man vil oppnå. Aldri likt å være super rusa på opiater. Liker en liten buzz med ekstra energi og fryktløshet så jeg kan sette ideen ut i livet.

Tar du 120mg oxy uten å gjøre det fast så ser jeg for man at du er en av dem som liker å bli ganske ruset.


Tror du bruker litt for ofte for å nullstille toleransen. Slik jeg opplever det, så bør det være minst 3mnd mellom hver gang hos meg for toleransen ikke sakte økes. Det er første tegn på at du begynner utvikle fysisk avhengighet. Symptomene er kanskje ikke merkbare før enda litt til, men du bør fortsatt være litt forsiktig og respektere rusmiddlet.