Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1388
Satte for litt siden et skudd med Molly. Har kun skyti hest og makka før uten mye problemer.
Har alltid hatt vansker (selv før jeg begynte med nåla) med å treffe og få blodsvar.
Brukte (vet veldig dessverre) uren nål, men som jeg "kun" har brukt på meg selv et par ganger.
Nå er området rundt stikket rødt og blått, begynner å bli hovent og litt smerter. Selvet stikket byller seg noe utover. Ganske sikker på at jeg klarte å skyte noe utenfor åra. "Prikker/svir" (vanskelig å forklare følelsen) langs armen, og gjort det fra sekundet inntaket skjedde.

Kommer dette til å fint og fort gå over av seg selv? Ønsker så lite skader som mulig tross risikoen som følger med uansett, hvert fall mtp nåler.

Have a freaky day, setter pris på raske svar!
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Aldri skyti og kommer aldri til å gjøre men har tatt mye veneflon å blodprøve når jeg har vært lagt inn og noen ganger når det er en urutta sykepleier som skal sette nåla i åra og hun bommer eller treffer dårlig så har albuen blitt helt hoven, knallblå og helt stiv.

Om du er så heldig..... vet jeg ikke, i verste fall har du fått en abcsess som må tømmes for puss før du evt må amputere armen, who knows.

Hvordan var det å skyte molly kontra drop foresten?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Intravenøsa Vis innlegg

Kommer dette til å fint og fort gå over av seg selv? Ønsker så lite skader som mulig tross risikoen som følger med uansett, hvert fall mtp nåler.

Have a freaky day, setter pris på raske svar!
Vis hele sitatet...
Her snakker vi farer for anurismer og andre ting som kan gi plutselig død.. FOr å ikke snakke om betennelser i hjertet.

Snakk med no lavterskeltilbud som kan dette og er til stede fysisk og kan se greia.
Har hvertfall 4 kompiser som har skjært av en bit infisert arm grunnet akkurat dette. Så hvis du har vondt og varmen ikke går bort etter 8 timer ta en tur til lege eller legevakt. Du kan legge varmt omslag på det får å øke sirkulasjonen og kanskje få dem hvite blodcellene til å gjøre jobben sin.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Aldri skyti og kommer aldri til å gjøre men har tatt mye veneflon å blodprøve når jeg har vært lagt inn og noen ganger når det er en urutta sykepleier som skal sette nåla i åra og hun bommer eller treffer dårlig så har albuen blitt helt hoven, knallblå og helt stiv.

Om du er så heldig..... vet jeg ikke, i verste fall har du fått en abcsess som må tømmes for puss før du evt må amputere armen, who knows.

Hvordan var det å skyte molly kontra drop foresten?
Vis hele sitatet...
Bra du aldri har skyti ikke gjør det heller.
Hater når urutinerte folk setter prøve selv, armen ser jo alltid ut som en krigssone i etterkant.

Tviler på at det er så ille, men bedrer det seg ikke snart tar jeg i det minste en rask telefon til legevakta.

Å skyte molly for min del ga en så god rush og uforklarlig godfølelse, minus "magien" jeg i starten fikk av å droppe molly. Hadde bytta over til å skyte fast hvis det ikke hadde vært for risikoen som følger.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Her snakker vi farer for anurismer og andre ting som kan gi plutselig død.. FOr å ikke snakke om betennelser i hjertet.

Snakk med no lavterskeltilbud som kan dette og er til stede fysisk og kan se greia.
Vis hele sitatet...
Koselig. Not. Ingenting virker "for gærent" enda hvert fall, og siden det var første gang jeg injiserte molly'n tok jeg mindre enn jeg ellers ville tatt.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Her snakker vi farer for anurismer og andre ting som kan gi plutselig død.. FOr å ikke snakke om betennelser i hjertet.

Snakk med no lavterskeltilbud som kan dette og er til stede fysisk og kan se greia.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Har hvertfall 4 kompiser som har skjært av en bit infisert arm grunnet akkurat dette. Så hvis du har vondt og varmen ikke går bort etter 8 timer ta en tur til lege eller legevakt. Du kan legge varmt omslag på det får å øke sirkulasjonen og kanskje få dem hvite blodcellene til å gjøre jobben sin.
Vis hele sitatet...
Auch. Holder et øye på det.
Sist endret av Intravenøsa; 6. mars 2018 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.