Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2594
Legger ut min første tripprapport jeg da. Meg og en kompis (la oss kalle han "Per") hadde fått fatt i 2 kapsler med 30mg 2C-B i hver.

Per hadde aldri prøvd noe annet en alkohol før, men han er sterk i sinnet så jeg tenkte at det gikk fint med rundt 30mg selv om det er en rimelig stor begynnerdose, var det jeg starta på og gikk forsåvidt fint utenom at jeg satt å skjønte ingenting av hva som skjedde i rundt 3-4 timer. Jeg har prøvd 2C-B 4 ganger før med forskjellige doser, men fant ut at 30mg var den mest behagelige.

Rundt klokka 8 så svelget vi kapslene og lastet ned "Fear and Loathing in Las Vegas" vi viste at dette var en film som var et MUST å se når vi trippet. Filmen var ferdig nedlastet etter rundt 10-15 minutt og vi hadde enda ikke begynt og kjenne noen effekt enda. Så vi valgte med å vente å sette på filmen før vi begynte å kjenne noe.

Etter rundt en 40-50 minutt begynte jeg og kjenne litt kribling i beina og det føltes litt rart å gå. (jeg får alltid litt vondt i beina da jeg holder på med 2cb, vet ikke hvorfor) mens Per viste ikke helt hva han skulle se etter, så han kjente ikke noe serlig enda. Vi valgte å sette på filmen nå og se hva som skjedde videre.

Når det hadde gått rundt 1time og 20minutt begynte vi å se ting bevege på seg. Da begynte vi å le siden det passet sånn med de som trippet i filmen også (vi var omtrent der da Raoul begynte å se monster av de som jobbet på hotellet når de skjekket inn.) å vi begynte å le mer og mer.

Vi begynte å se smålige farger som ikke kom fra tv'en, det var tapeten på veggen som snurret og bølget, den var blitt litt smårødlig. Dette syntes per var veldig merkelig, men han forsto at det var en del av trippen siden jeg hadde forklart han hvordan det kom til og bli "vertfall litt" og vist han en sånn hallisunasjons video på youtube. Vi klarte ikke å stoppe å le, vi kjente at hele munnen var ømm, og alt føltes sånn halveis bedøvet ut. Munnen kjentes ut som om vi nettop var kommet ut fra tannlegen etter å ha boret

Vi nermet oss toppen på turen og det ble bare merkeligere og merkeligere, jeg hadde sett filmen før engang da jeg ikke var på noe slags psykedelika eller andre stoffer, og filmen føltes nesten bare litt kjedelig og sprø ut da, kjønte liksom ikke hele filmen. Men nå føltes det nesten ut som om vi var inni filmen. Lydene bare sank sammen inni ørene og det var som om det var et surround anlegg inni øra. Vi svettet ekstremt mye og føttene føltes ut som om de nettop hadde vert oppi en bøtte med vann med sokkene på.

De største psykedeliske effektene var på vei ned og vi satt igjen med en latterrus og litt eufori og lys+farge effekter. Filmen var i slutten der Raoul befant seg i et rom med en slangehale på seg, vi kjønte ikke helt var det var for noe og vi hørte en slags radio spille en merkelig musikk. Men fortsatt så passet det inni ørene våre som musikken vi hører på daglig og vi satt å ledde mer enn vi noen gang hadde gjort før

Nå var turen ferdig og filmen var akkuratt sluttet. Vi satt igjen med bare en slags øm rimelig behagelig følelse i kroppen men var ganske trøtte. Vi timet filmen perfekt iforhold til når turen startet og sluttet å vi syntes det ble en fantastisk tur. Noe vi absolutt kunne tenkt oss å gjøre igjen om et par måneder. Per hadde aldri opplevd noe lignende sa han.

Nå en uke senere fant jeg ut at jeg skulle skrive en rapport for første gang, tror nok den mangler litt men jaja, det får bare være
"For the records" 2C-B er den første psykedelikaen jeg har vert borti, har røyka grønt en gang eller to. Men kan godt tenkes at jeg kommer til å få tak i noe innen Fleinsopp og Magiske trøffler, evnt DMT eller Salvia. Men hvis dere får en rapport om DMT eller Salvia kommer den til og inneholde en litt mer erfaren person en Per haha

Mvh AnonFreak og Per