Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4742
Har ikke orket å skrive noe rapport før nå, gjorde dette i 2013. Men startet en fredags kveld, hadde plukket 40 sopper som jeg åt menst jeg og en kompis ssåg film og drakk øl. Hadde vel drokket 8 øl før vi gikk opp å lagde pizza. Merket egentlig ingen merkbar effekt verken av alkoholen eller soppen mekelig nok? Da kompisen min for hjem kom beg på at jeg skulle ut å finne flere sopper pga jeg ikkje kjente noe..
Da fant jeg 80 sopper på plena til naboen, åt de etter hvert som jeg plukket.
Lå i senga klokka var ca 01.20 rommet ble på en måte krympet og 3-kantet. Jeg kunne ta gjennom foten min å taket ristet, om jeg skulle prøve å nå noe så var det som at jeg tok på objektet men fikk aldri tak i det, jeg tok da i luften menst jeg trodde jeg tok mobilen.
Senere på kvelden slo det virkelig inn...
Jeg ble skikkelkg dårlig i magen og hodet og hadde nødd på do. Jeg lå i senga å så meg selg ligge der, dette var da veldig ekkelt å først da forsto jeg at jeg kom til å få skikkelkg bad-trip.
Hadde da bestemt meg for å gå på do, jeg gikk mot døren men da jeg tok på handtaket på døren var det som jeg våknet opp i senga igjen, llågog tudde at beg var død (døds angst). Da kloknen ble ca 05:00 tenkte jeg at jeg måtte gjøre noe. Ringte da 113 å sa sitjasjonen (aner fremdeles ikke om jeg snakket eller fikk svar) men san jeg forsto det da..
113:nødtelefonen, hva kan jeg hjelpe deg med?
Meg:jeg har åte 120 fleinsopp og drokket 9 øl å tror jeg dør..
113:hahaha, ja er det noen andre i nød?
Jegtenkte at jeg måtte være snill mot andre for å komme meg ut av bad-trippen) ja kompisen min har drokket men han ligger å sover
113k, håper det ordner seg hade.

06:30 begynte trippen å roe seg, jeg fikk gått på do å låg der ved toalettet å prøvde å spy, men det gikk ikke. Trippen gikk fort ned og jeg ble normal.

Da lærte jeg at jeg aldri skulle blande flein og alkohol igjen.
Ingen som leser seg opp før de skal ta psykedelika lenger eller?
Syns jeg ser flere poster hvor folk bare døtter i seg og evt spørr spørsmål ETTER de har inntatt varene.
Du trenger ikke å komme med en unnskyldning
Sist endret av narni; 6. juli 2014 kl. 23:05.
Velfortjent bædtrip, du turer jo som en tufs. Og å spise soppen mens du plukker den? Høres jævlig sketchy ut med tanke på identifisering.

Virker som det er generelt søplete "psykedelisk kultur" her på freakforum (ikke alle, men veeeldig mange), og det er veldig trist å lese.
Alle folka som bare trøkker i seg noe psykedelisk og waster opplevelsen på dritt. Er det liksom om å gjøre å "bli mest fucked up"?
Hva med å bare stikke ut i skauen og være et jævla menneske, slik det er meninga at du skal når du spiser sopp?
Det kan nesten ikke gå galt. Alle plantene, trærne og all naturen spiller helt på ditt lag når man turer.
Det er nesten til å bli religiøs av det. Og nei, jeg gidder ikke ha en pseudoreligiøs fortelling om hvordan det var på sopptur, det er det nok av her på forumet fra før.

Jeg må bare fortelle deg at psykedeliske stoffer ikke er som andre stoffer. De er ikke til for at fjols skal leke med dem og ta dem fordi de kjeder seg.

Man kan godt gjøre det av den grunn, uten å ha noen spesielle "planer" med trippen, men det går da vel for fjandin an å tenke seg om _litt_ før man blander fleinsopp og øl. (hvis det i det hele tatt faktisk var fleinsopp du plukka da)
Cluet er å ihvertfall planegge bittelitt før du turer, sånn at du har en viss oversikt over hva som "kan gå galt" og så videre... Hvilke impulser kan fucke med psyken din på turen? Ekle bilder på husveggen, voldelige/grusomme filmer, etc etc...

Også å sitte å se på film og slikt mens man tripper, hvorfor gjør man det? Isåfall bør det være noe som er spesielt bra og trippy/kreativt/nydelig, og ikke bare noe tilfeldig piss. Forstår ikke poenget med å ture om man bare skal sette seg ned i en sofa og leke dagligdags.

Freak, i am disappoint. Folk er på psykedelisk vanvidd.
Sist endret av Alzo88; 7. juli 2014 kl. 00:44.
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Velfortjent bædtrip, du turer jo som en tufs. Og å spise soppen mens du plukker den? Høres jævlig sketchy ut med tanke på identifisering.

Virker som det er generelt søplete "psykedelisk kultur" her på freakforum (ikke alle, men veeeldig mange), og det er veldig trist å lese.
Alle folka som bare trøkker i seg noe psykedelisk og waster opplevelsen på dritt. Er det liksom om å gjøre å "bli mest fucked up"?
Hva med å bare stikke ut i skauen og være et jævla menneske, slik det er meninga at du skal når du spiser sopp?
Det kan nesten ikke gå galt. Alle plantene, trærne og all naturen spiller helt på ditt lag når man turer.
Det er nesten til å bli religiøs av det. Og nei, jeg gidder ikke ha en pseudoreligiøs fortelling om hvordan det var på sopptur, det er det nok av her på forumet fra før.

Jeg må bare fortelle deg at psykedeliske stoffer ikke er som andre stoffer. De er ikke til for at fjols skal leke med dem og ta dem fordi de kjeder seg.

Man kan godt gjøre det av den grunn, uten å ha noen spesielle "planer" med trippen, men det går da vel for fjandin an å tenke seg om _litt_ før man blander fleinsopp og øl. (hvis det i det hele tatt faktisk var fleinsopp du plukka da)
Cluet er å ihvertfall planegge bittelitt før du turer, sånn at du har en viss oversikt over hva som "kan gå galt" og så videre... Hvilke impulser kan fucke med psyken din på turen? Ekle bilder på husveggen, voldelige/grusomme filmer, etc etc...

Også å sitte å se på film og slikt mens man tripper, hvorfor gjør man det? Isåfall bør det være noe som er spesielt bra og trippy/kreativt/nydelig, og ikke bare noe tilfeldig piss. Forstår ikke poenget med å ture om man bare skal sette seg ned i en sofa og leke dagligdags.

Freak, i am disappoint. Folk er på psykedelisk vanvidd.
Vis hele sitatet...
Skulle jo bare teste øl og flein, har hadd mange gode tripper før. Blant annet fore ut i skogen og trippet er mest for å vise hvilket helvete man kan få av å blande rusmiddeler på flein. Og ja plukket rette soppen.
Men er sant, er litt idiotisk å gjøre sant når man vet det kan gå til helvette :P
Sist endret av frederick47; 7. juli 2014 kl. 10:16.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Man skal kanskje være litt forsiktig med å fortelle andre hva som er riktig eller galt? Hvordan og hvorfor man tripper er opp til hver enkelt. Det du ser på som bortkastet kan et annet menneske sette veldig stor pris på. Skau eller film, har hatt gode turer på hver av dem.

Alkohol og flein er ikke noe problem så lenge man kjenner grensene sine sånn nogenlunde.
Sist endret av bipbapbop; 7. juli 2014 kl. 12:01.
Sitat av frederick47 Vis innlegg
Da lærte jeg at jeg aldri skulle blande flein og alkohol igjen.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du har drukket litt mye på oppturen - alkoholen har nok
dempet effekten av soppen. Det er uansett ikke noe poeng å "fylle på"
med mer sopp lenge etterpå. Magesjauen kom nok fordi du hadde
120 sopp liggende å "koke" i magen - kitin er ikke spesielt lett fordøyelig.
Tviler på at det bare er alkoholen som ga deg badtrip, jeg og noen kompiser pleier alltid og drikke alkohol når vi turer og det har alltid gått like bra.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
34 1
haha, ja er ikkje akkurat så lurt å ete 40 flein så drikke 8 øl for så å gå ut og finne flere flein å ete, men sant! har hadd brae tripper på alkohol og flein før. men da har de ikkje vore med så mye øl, 80 flein så 3 øl er passe synest jeg. Men synest bare flein er bra nok også :P

var ment til å bli bad trip, har vel mye med hvordan dagen hadde vert også. Kan huske at det var en dårlig/bra dag ;/