Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1456
ArbeidsledigProletar
Hei freaks.
FOr ei stund sida så fornyet jeg maskinen min. Problemet var da at det forbanna skjermkortet ATI 6870 er så FORBANNA LANGT at det ikke gir rom for hardisker i brønnen på mine MIDI-tower kabinett, har to litt eldre gigabyte kabinett. Så om noen her vet om det finnes noen fine MIDI-tower som er romslige nok for det latterlige grafikkkortet hadde jeg vært glad. Da gjerne billig.

Har hatt diskene liggende på utsiden av kabinettet ei stund nå, dette er ikke en god løsning, det støver ned og ting har en tendens til å krasje og ende opp med corrupt boot manager og reparasjon av oppstartsfiler osv. endeløs loop av dritt.
Hva legger du i fint?

Alle dagens miditowere passer skjermkortet ditt, det er ikke spesielt stort.
ArbeidsledigProletar
Trådstarter
Så midi-towers har vokst og jeg har gått glipp av det? Høres pussig ut. Uansett, lengden er 27,9 CM, er jo rimelig langt i mine øyne, spesielt stort? Veit ikke, men stort nok til at det er irriterende.
Info @ them kompletts and stuff.
Sist endret av Batabusa; 11. november 2011 kl. 17:03.
Ta og mod nåværende kabinett til å passe?
Fjern hdd brønnene kansje?
Det er vel et av de største HD 6870-kortene, pga. ASUS' egen kjøler. Du får vel samme kort så kort som 21 cm hvis jeg husker riktig.

Men fortsatt er de fleste miditowere store nok til å romme kortet ditt. Så igjen, hva er viktig for deg med et kabinett? Luftflyt foran støynivå? Bling eller svart og anonymt? Vindu eller ikke? Budsjett? Plass til hvor mange HDDer? Annet?
ArbeidsledigProletar
Trådstarter
Luftflyt foran støy, anonymt, kunne hatt et off white kabinett om det så gjorde det billigere (svart er helt greit da cd spilleren er svart). Ikke vindu, 3HDD minimum, pluss om det er plass til flere.
ArbeidsledigProletar
Trådstarter
Takker. Tror jeg går for Cooler Mastern' i og med at den har 2 års garanti og jeg er feig og går for et merke jeg kjenner.
Det er et bra valg uansett.

Men du kan jo sjekke ut reviews på youtube, der får du veldig mye bedre inntrykk av kabinettene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ArbeidsledigProletar
Trådstarter
Flytta PC'en over i CM kabinettet og du verden, HVER gang jeg skifter kabinett blir jeg important hvordan ting har forandret seg og over nye praktiske løsninger. Mye bedre plass på tross av at det er samme størrelse, smarte løsninger og det hele ble mye RYDDIGERE, takk for hjelpa.
Kjempebra å gi tilbakemelding, også for andre som titter på tråden senere. Til etterfølgelse! Bra du er fornøyd
Jeg har HAF X og har også et skjermkort på nesten 30 cm, det glir lett inn i kabinettet. Kan anbefale det
Skjønner ikke hvordan du kan få problemer med plass altså.. Jeg har et lite mini-tower kabinett og jeg har plass til skjermkort opp til 33cm, altså så godt som alle.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Men du skjønner vel at mange kabinetter ikke er laget mtp. på skjermkort over en viss lengde og at disse lange kortene da ikke vil passe inn i nevnte kabinetter uansett hvordan man vrir og vender på det, dog uten dremmel?

Usaklig kommentar.
ArbeidsledigProletar
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Flytta PC'en over i CM kabinettet og du verden, HVER gang jeg skifter kabinett blir jeg important hvordan ting har forandret seg og over nye praktiske løsninger. Mye bedre plass på tross av at det er samme størrelse, smarte løsninger og det hele ble mye RYDDIGERE, takk for hjelpa.
Vis hele sitatet...
IMPONERT, ikke IMPORTANT, null ide hvordan jeg har klart å skrevet så feil.