Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 7393
Er det normalt og bli tør i munnen på amfetamin når du tar den ( Nasalt? ) gjenom nesa?
Ok, tusen takk!
Har du en trip guide som kan forklare rusen? skulle lest litt.
Her finner du veldig mange. Det er utrolig hvor mye informasjon du finner på erowid, vet du. :-) Forøvrig ble dette en veldig lang lenke.
Har selv ikke prøvd det, og det er heller ikke noe jeg har lyst til å prøve. Har du tenkt å gjøre det? Vær for all del varsom, tror ikke det kan bli sagt nok.
Sitat av lambador Vis innlegg
Her finner du veldig mange. Det er utrolig hvor mye informasjon du finner på erowid, vet du. :-) Forøvrig ble dette en veldig lang lenke.
Har selv ikke prøvd det, og det er heller ikke noe jeg har lyst til å prøve. Har du tenkt å gjøre det? Vær for all del varsom, tror ikke det kan bli sagt nok.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! er engelsk, men det får gå! tusen takk for hjelpen din
personlig vil jeg tro dette er noe som er helt vanlig, og kan komme av at du rett og slett har litt for lite vann i kroppen. prøv å drikk et par liter vann i løpet av dagen / natta og sjekk om det blir bedre. uansett er det jo alltids drit digg å ta en slurk kaldt vann når man er tørr i kjeften
Sitat av xplant/onyx Vis innlegg
personlig vil jeg tro dette er noe som er helt vanlig, og kan komme av at du rett og slett har litt for lite vann i kroppen. prøv å drikk et par liter vann i løpet av dagen / natta og sjekk om det blir bedre. uansett er det jo alltids drit digg å ta en slurk kaldt vann når man er tørr i kjeften
Vis hele sitatet...
Har slukt i meg 4 gladd (0.5) det slutter ikke tørre seg, jeg er helt hvit på tunga!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Har slukt i meg 4 gladd (0.5) det slutter ikke tørre seg, jeg er helt hvit på tunga!
Vis hele sitatet...
Kjenner meg ganske igjen. Tror det er ganske vanlig hos de fleste, men som sagt, drikk masse vann ellers kan det bli ubehagelig. Kos deg videre
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Har slukt i meg 4 gladd (0.5) det slutter ikke tørre seg, jeg er helt hvit på tunga!
Vis hele sitatet...
heh kjenner meg igjen i den.. årn deg noe småtteri å ha i truten, tyggis, pastiller etc. så holder du spyttproduksjonen gående, kan også fungere å bare hive f.eks en knapp i truten å sutte på den, men tviler på det er like godt ^^ og som karen over her skreiv, husk å drikke mye vann. kan fort dehydrere ved å snorte mye makka og/eller spise knips.
Uff, er ikke noe behagelig.
Lang tid tar det før det går vekk? Og hvor lenge må jeg regne med jeg må sitte oppe? Sitti oppe i 24 timer nå :s
Drikk mye vann, men ikke dra det over 3-4 liter. Det virker som om du har hengt deg litt opp i det, prøv å finne på noe annet å gjøre så glemmer du det nok fort nok. Prøv noe annet enn vann for å få en ny smak i munnen, brus, saft, juice, melk, hva som helst. Hvor lenge du blir sittende oppe kommer ann på når du tok sist.
Det er også vanlig å bli tørr i munnen på nedturen. Hvis du har tenkt å fortsette festinga, er det beste tipset en ny justering. Hvis ikke, er dette noe du bare må regne med på dette stoffet. Drikk passe mengde med vann og unngå sukkerholdig drikke, som de andre i denne tråden sier. Og spis frukt. Selv om det er sukkerholdig, inneholder frukt andre stoffer som gjør deg mindre tørr i munnen. Næringsrikt er det også, og lett å spise selv om du er på makka

NB!
Uansett hva som måtte bli fortalt deg, er vann det eneste virkelig gode hjelpemidlet mot tørrhet i munnen på amf!
Sitat av paranoy Vis innlegg

NB!
Uansett hva som måtte bli fortalt deg, er vann det eneste virkelig gode hjelpemidlet mot tørrhet i munnen på amf!
Vis hele sitatet...
Tja. Vann er selvfølgelig best, men hvis man går lei og ikke vil drikke mer så er det bedre å få i seg noe annet enn ingenting
Hehe, du har selvfølgelig helt rett, Weili!

Det er en viktig huskeregel som Weili sier her: Når du er på amf er det viktigere å få i seg rikelig med drikke uansett hva det er. Og nesten all drikke du kan få i deg inneholder vann, så det er ikke noe fare. Hvis du derimot skulle føle deg litt uggen, eller kvalm på amfetamin, er det best å få i seg litt vann med noe saltinnhold i. Det har noe med saltbalansen i kroppen elns. Samarin er et godt middel. Jeg går ikke dypere inn på det nå, men et glass vann med bittelite salt (eksempelvis en halv eller kvart teskje bordsalt) burde hjelpe. Da vil kvalmen/uggenheten gradvis forsvinne. Dette er fordi du svetter og en del av kroppens saltinnhold forsvinner vel med svetten tenker jeg meg. Det gjelds å stabilisere dette saltinnholdet i kroppen elns. Forbehold om feil i denne infoen må tas til følge pga dårlig hukommelse av meg. Men du dør ikke av å prøve det. Ikke blir du - om tilfellene er sånn at du føler deg uggen på amf - tørstere av det heller, merkelig nok. Tror jeg..

Men det er sant som Weili sier: Noe drikke er bedre enn intet drikke, samme hva det er. Ren urin skal visstnok være det aller beste, hvis en skal tro de mange mytene som florerer i misbruksmiljøer, men jeg fraråder dere i å prøve, med mindre dere skal lage en plagiat av "Mann mot Natur"
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Uff, er ikke noe behagelig.
Lang tid tar det før det går vekk? Og hvor lenge må jeg regne med jeg må sitte oppe? Sitti oppe i 24 timer nå :s
Vis hele sitatet...
så du blir bare gira av stoffet?

trodde man følte velvære og slikt..

Blir du veldig rastløs og stressa au da?

høres ikke ut som min ting,jeg trenger noe rolig

hva koster det for en sånn tab som man ser beslaglagt på tvn hele tiden?og hva skal det stå på de hvite der?
Og bare et tips når du er på speed.

Du er ikke sulten, men speeden gjør så forbrenningen går mye fortere.
Så du må ha i deg noe uansett.
Drikk mye vann.

Og, noe av det beste er faktisk å kjøpe helmelk, og O'boy
Da får du i deg en feit melk, å O'boyen gjør at du får i deg sukker og du får en mett følelse av 2-3 glass.
Og det er mye bedre enn vann i strekk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cannaman Vis innlegg
så du blir bare gira av stoffet?

trodde man følte velvære og slikt..

Blir du veldig rastløs og stressa au da?

høres ikke ut som min ting,jeg trenger noe rolig

hva koster det for en sånn tab som man ser beslaglagt på tvn hele tiden?og hva skal det stå på de hvite der?
Vis hele sitatet...
Jeg synes personlig amfetamin rusen er kjedelig!
Du blir ikke stressa, kan vel oppstå når du er blant mye folk! Rastløshet kjenner du nesten ikke, tia går så fort.

Om du trenger noe rolig er ikke amf tingen for deg !

Du kjøper ikke tabletter, da er det buff, sikkert ADHD piller du får da.
Amfetamin blir som regel solgt i ''kvartinger'' 4 brukerdoser fordelt på 1 gram.


Slik skal amfetamin se ut:

http://www.popit.no/upload/2007_q1/helsesoster/artikkel/bilder/amfetamin_a.jpg
Får amfetamin i tablettform, starter å bli mer og mer vanlig at de polske produsentene lager det i tabletter..
Sitat av hideout Vis innlegg
Får amfetamin i tablettform, starter å bli mer og mer vanlig at de polske produsentene lager det i tabletter..
Vis hele sitatet...
I denne tråden : http://freak.no/forum/showthread.php...tamin+ned+vekt

Kommer brukeren: Quetzalcoatl
Han sier han aldri har hørt om amfetamin piller, det har forsåvidt ikke jeg heller!
Å etter og ha lest postene hans tenkte jeg han hadde peiling.

Link til posten hans:
http://freak.no/forum/showthread.php...ed+vekt&page=3
Det værste er jo da ikke tør munn, men speed kuk.

De fleste førstegangs brukere får noia første gang de pisser en halvtime-en time etter første stripa.
Er nesten skummelt! :P
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Det værste er jo da ikke tør munn, men speed kuk.

De fleste førstegangs brukere får noia første gang de pisser en halvtime-en time etter første stripa.
Er nesten skummelt! :P
Vis hele sitatet...
Jeg fikk beskjed om dette 1 gang da.
Altså, du mister pikken din! bare litt kjøtt som stikker ut, haha ^^
Jeg fikk ikke beskjed.

Jeg fikk bare beskjed om "gå på dass å piss da mann! det er farlig å ikke pisse når du er speeda, urinblæra di kan etse bort siden du har tatt speed, og når du ikke pisser så forblir speeden i blæra, skyndt deg!"
Det var selvfølgelig bare på jævelskap.

Og det endte med at jeg ble forbanna.
Du har jo speed kuk i ca 30-40 timer etter stripa sant, så jeg fikk helt noia:P
Får du amf fra polen må du skifte leverandør.

prøv heller cola.
Mesteparten av amfetaminen i norge er produsert i polen, etter hva jeg vet isåfall....
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Får du amf fra polen må du skifte leverandør.

prøv heller cola.
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager var dette for en idiotisk påstand? Hvor det er laget er for det første rivende likegyldig, det som har noe å si er hvor kompetente produsentene er, og hva (og hvor mye) det er buffet med.

Polen og øvrige østblokkland er store på amf-produksjon.

BBC News:

Main drug: Amphetamine Key facts: 43% of European countries named Poland as a source of amphetamines:
Sist endret av Elefanten; 6. april 2010 kl. 12:49.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Har slukt i meg 4 gladd (0.5) det slutter ikke tørre seg, jeg er helt hvit på tunga!
Vis hele sitatet...
Det er fordi amfen hindrer spyttproduksjonen. Det er der for amf også er skadelig for tannemaljen. Fordi munnen produserer ikke spytt. Et lite tips er imdlertid og kjøpe "spytt på boks" på apoteket. Det hjelper noe. Ikke puss tenna uendelig mye, da tannemaljen kan bli litt porøs av amfen. Får du veldig blank hu, hjelper det med dagkrem for ansiktet. Og viktigst av alt, IKKE HENG DEG OPP I DET. På makka hender det man får sine oppheng...

Polen, Estland, Tjekkia.. Østblokk land stort sett
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Har slukt i meg 4 gladd (0.5) det slutter ikke tørre seg, jeg er helt hvit på tunga!
Vis hele sitatet...
Drikk vann.
OMG!!!!! Må inrømme at jeg fikk lættis nå gitt..

Cartman, tror jeg vet veldig godt hvem du er Stemmer det?? hehe..
Sist endret av MrCocaCola; 11. april 2010 kl. 17:03.