Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1190
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, kjøpte meg en del amf for en uke eller 1,5 siden. I starten ble jeg helt manisk og stuka av bare små mengder. Endre opp med å sove ganske lite og ikke spise. Jeg tok en liten pause og fikk spist ordentlig og sovet en god natts søvn. Tok en drop, men effekten var ganske dårlig, men var da noe. Spiste fint og la meg i grei tid den dagen. Dagen etter tok jeg også en drop, men jeg holdt på å sovne på ettermiddagen så jeg tok en ganske mye større drop. Denne gangen fikk jeg fakrisk en svakt soeeda form og rydda og sosa rundt omtrent hele dagen. På kvelden fikk jeg ikke helt sove, så jeg drakk et par øl. Bestemte meg for å bruke opp resten jeg hadde igjen som var mer enn jeg hadde tatt på en gang før. Jeg snorta halvparten og ble ordentlig speeda og i godform. Tok andre halvparten i en sprøyte med vann og vente til det løste seg opp skikkelig. Jeg satte et notat på tlf for når jeg trykte den opp bak: 04:15. Lå i senga og venta på effektene men plutselig så
Våkner jeg kl. 09:30. Jeg hadde sovna, og det dritfort. Kan toleransen virkelig bygge seg opp så fort?
Uten tvil.

Brukere som inntar amf daglig kan kjapt trøkke i seg en femmer om dagen - er bare de første dagene etter et opphold at jeg føler meg reelt speeda.
Hvis jeg har "mye" og tar hver dag, så både varer dosene kortere, jeg må ta mer for å kjenne pumpa gire seg opp, og jeg sovner kjappere.

Heeelt normalt

Klarte å kjøre på meg toleranse på noe litt vel god amf fra dnmno før jul og til ikke-så-lenge-siden, og når jeg gikk fri var det knapt noooe gate-speed som bet på i en uke etterpå.

Første dagen sovna jeg en times tid etter 250mg - merka ikke spess mye av de siste 250 heller, og slik gikk dagene ; et halvt hver dag, og skuffende lite "funk" sammenligna med den uber-amfen.

(Hadde jeg vært bittelitt mindre narkis med litt mer tålmodighet hadde jeg tatt meg 3 dager uten amf i det hele tatt - da kunne jeg muligens fått noe funk av et halvt med vanlig gate-kvalitet)

Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjører aldri mer enn 2-3 dager i gangen da jeg synes det blir så mye penger kasta bort på toleranse
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleransen kommer ganske fort. Det fort med store mengder, særlig når gjennomsnittstyrken på speed ligger på rundt 30%. Enig i at et par døgn om gangen er nok. Jeg forsøker å ta siste dose mellom kl 16 - 20, og får da litt søvn på natta. Da er det bare å kjøre på igjen fra 5-6 tida om morran etter tidlig frokost. Det liksom noe annet med amfetamin enn kaffe om morgenen :-)