Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1145
Hei. har skutt subutex før. spydde i 5 dager.

har også sniffa. da ble jeg ikke dårlig. sniffa vel kanskje 1/4 tablett.


Lurer på hva som er best inntaksmåte for en som ikke har toleranse. og hva slags mengde som passer best.

hvis jeg skyter, er det noen måte å unngå å få i seg ting som gjør man dårlig? ekstrahering evt?


Håper på raske svar

Jeg klarte ikke å vente på svar. Så jeg tok en 8 tablett, og biten jeg tok av var ca 6/10 av hele tabletten. Knuste den, i beger med vann, så fint som mulig og dro den opp i pumpen med bomull. Injiserte det så. Ikke så veldig mye kick akkurat, ble faktisk nesten skuffet i begynnelsen, men så plutselig kommer det sakte men sikkert en god og varm følelse. Tar faktisk tid før det funker merker det til og med bare når jeg skriver at jeg er fjernere hver gang jeg sjekker om jeg fikk funk.

Var en 8mg tablett er det det sterkeste eller?

Nei sorry, tok 4/10 av tablett, ikke 6.

Fy faen jeg var så jævla liv redd for disse greiene her før fordi jeg havnet på rusakutten i noen dager og bare spydde som faen. Men det var fordi jeg hadde ikke peiling og skjøt en halv eller en hel tablett, jeg husker ikke. Men nå etter å ha skutt 4/10 av en 8mg tablett så føler jeg meg som at et fint og varmt kvinnelig menneske klemmer og holder rundt på det man sier på engelsk, pineal gland. Ikke dårlig i det hele tatt, føler meg garantert litt ruset, men merker at fuck. Jeg vil ha amfetamin.

Ja, der ser du, jeg føler meg bra og tilfreds, men alikevel vil jeg ha lyst på noe som gjør meg fitte ulykkelig. Amfetamin. Kokain. Mephedrome. Ecstacy (MDA), MDMA, og ødelegger alt i livet mitt. Får nedtur 2 uker. Dere jævla heldiggriser som kan bruke shit og alikevel fungere.

Når jeg begynte å ruse meg først så kunne jeg feste i 5 dager og alikevel klare å våkne til seminar dagen etter. I dag, hvis jeg får i meg stimulanter, så blir livet når effekten avtar, helt ubeskrivelig. Men det går ikke an å forklare, det eneste som hindrer meg å ta selvmord da er at jeg har angst.
Sist endret av Munin369; 3. juni 2021 kl. 22:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Høflig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Damn jeg har aldri likt å skrive særlig mye her inne. Underlig. Jeg har alltid egentlig syntes dette forumet var teit fordi folk skrev så mye rart og for meg på den tiden unødvendig. Jeg tenkte. Hvorfor gidder folk egentlig? Er så sykt mange her inne jeg ser ofte poster lange detaljerte responser, på små topics til og med. Og så tenker jeg hvorfor i helvete gidder de det? AAAAHhhh my god! GADDAMIT you little shit, get a fucking, life man, this forum is pathetically uninteressing!

Men nå. Har jeg roen. Etter å ha skutt de greiene. Fortsatt sug på amfetamin og sterke greier men jeg er liksom tilfreds. Og interessert i å høre hva folk velger å dele. Og ikke minst. De "taperene" som jeg nevnte i sted som inntil nå jeg så på som mas - dere gjør verden rikere!

Innser nå i skrivende stund at jeg har vært toxic store deler av livet mitt bare fordi jeg er deprimert. Fordi jeg trodde noen kanskje skulle angripe meg, eller være slem, etc. Skriver "anonymt" nå for å bumpe tråden. Pluss, akkurat nå - så er jeg jo ikke meg selv. Fordi jeg poster anonymt. Det er liksom en annen som svarer på tråden jeg startet. Veldig interessant. Han som eier denne kroppen og skriver på denne pcen, er ikke den som skriver. Eller er han det? Mitt største ønske er å ikke ha vondt i sjelen. Jeg har ikke det akkurat nå. Takk for meg freaks. Dere er alle dritkule. Har dere noen sinne tenkt over at av og til så utgjør dere en stor forskjell?
blir man SÅ mongo av sub?
Sitat av lakser293123 Vis innlegg
blir man SÅ mongo av sub?
Vis hele sitatet...
Nei strengt tatt ikke
Var hyggelig å dele tankene mine ihvertfall. Jeg koste meg. Forhåpentligvis resonnerte det med noen av dere.