Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4222
Anonym bruker
"Tropisk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har merket at jeg blir ofte tett i nesa og nyser mye etter å sniffe speed så tenkte at det er bedre å droppe det. Men hvor mye er det som trengs og varer det en del lengre når man dropper?

Er det så lett som å bare ta en 0.1-0.2 på et dopapir og svelge det?
Anonym bruker
"Umulig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs åssen form du vil oppnå. Er du erfaren med speed, kan du jo starte med 0.1 for å se. Varer lengre skal jeg stole på kompiser som dropper. Kan alltids ta mer men aldri mindre
Anonym bruker
"Pensjonert Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da jeg tok amfetamin på 2000-tallet så foretrakk jeg å droppe det, varer lengre og effekten er kanskje litt mer stabil, men det gav meg også lengre nedturer. Jeg droppa vanligvis 0,2 og syntes det var nok, men kanskje det fungerer med mindre nå som amfetamin er blitt sterkere? Jeg har hørt at den typen amfetamin som var vanlig på 2000-tallet er svakere enn meta-amfetamin som er vanligere nå.
Vil anbefale deg gelatinkapsler dersom du skal holde på med dette i lengden. Mye mer praktisk å svelge det som kapsler enn å gni det inn i dopapir. 0,1g eller 1/3 av kapsler som inneholder 0,5ml er et fint utgangspunkt.
0,1-0,15 om du har gjennomsnittlige varer.
Bra måte å ta det på, sett at alternativene er sniffing, skyting og junking

Toleransen øker fort, og jeg anbefaler deg på det sterkeste å motstå fristelsen det blir å ta daglig! Det er både økonomisk og skadereduksjonsmessig lurest.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hva med å blande det i vann og drikke det, hvorfor er der ikke mer populært
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hva med å blande det i vann og drikke det, hvorfor er der ikke mer populært
Vis hele sitatet...
Blir ikke akkurat sukkervann
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spruter det heller opp i rasstutten en å blande det i vann å drikke det liker ikke smaken jeg
Kaffe fungerer helt utmerket til dette! Vann er jeg enig fungerer dårlig, eplejuice kan fungere
Anonym bruker
"Tropisk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hørt flere som har nevnt at kaffe fungerer bra, men man skal være litt forsiktig med å blande med andre sentralstimulerende som koffein da overoppheting kan lede til skader på hjernen
Iskald makkapikk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spruter det heller opp i rasstutten en å blande det i vann å drikke det liker ikke smaken jeg
Vis hele sitatet...
Most def beste måten å innta det på. Alt som ikke tas opp driter du ut igjen, i stedet for at det går gjennom fordøyelsessystemet.
Sist endret av Nordlandskuken; 18. mai 2021 kl. 20:07.
Ser ikke grunnen til å kaste bort dyrebar stuketid på kapsler og dopapir når en simpelthen kan innta i ren pulverform skyldt ned med vann, amfetamin har da ikke den verste smaken i verden - ikke akkurat dinitrophenol hvor en får voldelig oppkast sekundet det kommer i kontakt med tungen.
Har spist ren speed, det er gjennomførbart.

Jeg foretrekker å putte i rullepapir, komprimere og svelge, som en tablett nesten.

Det er vel et slags rituale fra den tiden jeg farta mye rundt, ritualene man har rundt kraftige rusmidler blir veldig viktige for en.

Rulling av joint
Hakke opp pulver, rulle seddel, ta saltvannsspray og snorte.
Måten man gjør klar folierøyking av dop og måten man trekker og holder på.

Dropping av speed?

https://www.verywellmind.com/what-is-a-ritual-22450
Sist endret av krystallkongen; 18. mai 2021 kl. 22:26.
Anonym bruker
"Pensjonert Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen fortelle meg hva som har skjedd med speed siden 90-tallet frem til nå. Får man tak i det samme stoffet som bl. a ble kalt "makka", eller har noe sterkere tatt over? Hva er eventuelt effekten av dette, blir folk fortere junkier av det som er tilgjengelig nå? Er speed det samme som meth?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen fortelle meg hva som har skjedd med speed siden 90-tallet frem til nå. Får man tak i det samme stoffet som bl. a ble kalt "makka", eller har noe sterkere tatt over? Hva er eventuelt effekten av dette, blir folk fortere junkier av det som er tilgjengelig nå? Er speed det samme som meth?
Vis hele sitatet...
Slik jeg har skjønt det er det mer Metamfetamin både alene og mer Metamfetamin blandet inn i vanlig Amfetamin.

Billigere/enklere å produsere. Kraftigere.
Varer dog så lenge at det er slitsomt om man vil ha en pick-me-up og allikevel kunne sove på kvelden.
Rart mtp at Metamfetamin er en ytterst sjelden vare på DMNO, og når selger dukker opp forsvinner produktet raskt selv om prisene er skyhøye ift Amfetamin.
Har brukt mye pepper, men alltid foretrukket nesa.

Min måte å dosere de (ytterst få) gangene jeg dropper:

Legg opp det som for deg er en vanlig snorte-strek og øk den med 30-50%. Pakk det inn i rullepapir hvis du ikke har kapsler. Rizla e l er enklere å svelge enn dopapir, og holder seg lukket til det kommer helt ned i magen

Effekten er den samme, men kommer gjerne litt senere og varer litt lenger.
Bare sånn headsup til dere som drikker kaffe og vann med speeden i. Det er sikkert helt greit av og til, om dere takler den jævlige smaken, (ikke misforstå, jeg elsker amfetamin ) men hadde en kompis som elska detta når vi var yngre, tror han synes det var litt 'tøft"

"Hva? Speedeen,nei den skal drekkas rein" dette var før rus ble en daglig greia, kan si så mye som at når vi var 25 så han helt JÆVLIG ut, han hadde tenner men fy faen m det bildet har brent seg.

Jeg møtte han for noen år siden, da hadde han fått nye tenner i fengsel. Å så ikke ut som en uteligger infra USA på meth.

Skadereduksjon folkens, skal det droppes så er det flotte råd over her som gelatin kapsler. Personlig bruker jeg rizzla, sikkert litt sånn som med han kompisen min, hadde alltid det tilgjenlig så det ble det. . Men motsetningen er at jeg har alle tennene mine
Sist endret av HanDuVet; 20. mai 2021 kl. 03:35.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis man først skal si at en inntaksform er bedre enn en annen er vel boof / rompa aller mest skånsomt for kroppen? Med de obvious ekstra moves man må gjøre som eneste..........


Bakdel

Ligger man på magen eller på hodet når man boofer? Må det ikke "renne" inn?

Det er vel fort ekstra tid for den utålmodige hvis man må vente i en "bøyd" posisjon

Hva er best let's go
Sist endret av meaculpaUIO; 20. mai 2021 kl. 08:07.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis man først skal si at en inntaksform er bedre enn en annen er vel boof / rompa aller mest skånsomt for kroppen? Med de obvious ekstra moves man må gjøre som eneste..........


Bakdel

Ligger man på magen eller på hodet når man boofer? Må det ikke "renne" inn?

Det er vel fort ekstra tid for den utålmodige hvis man må vente i en "bøyd" posisjon

Hva er best let's go
Vis hele sitatet...
Her må da det beste alternative være å lage seg en slags stikkpille.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hvis man først skal si at en inntaksform er bedre enn en annen er vel boof / rompa aller mest skånsomt for kroppen? Med de obvious ekstra moves man må gjøre som eneste..........


Bakdel

Ligger man på magen eller på hodet når man boofer? Må det ikke "renne" inn?

Det er vel fort ekstra tid for den utålmodige hvis man må vente i en "bøyd" posisjon

Hva er best let's go
Vis hele sitatet...
Har junka mer enn jeg er stolt av og min rumpering er hvertfall stram nok til at det ikke var noe problem å bruke en tynn (1ml-2,5ml) pumpe, blande speed med vann, trekke opp, sette meg på huk, stikke opp pumpen i ræva og presse innholdet ut. Bare å vente noen sekunder, reise seg og trekke den ut.

Ingenting renner ut, har hvertfall aldri opplevd det selv.
Gikk alltid på dass og tørket meg i ræva bare sånn fordi det føles riktig etter å ha gjort noe så skittent lol.

Vask hendene godt etterpå også!

Det funker kjappere enn når bruker nesa, svir ikke, smaker ikke noe og man blir ikke gradvis mer speeda over 10-20 minutter.
Man er oppe på maksimalt fem. Kjappere funk om man nettopp har "tømt seg".
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har noen vært borti at det har blitt brukt sånne hvite papirmuffinsformer til dropping?
Er dropping ansett å være verre mtp avhengighet enn f.eks snorting? Antar jo skyting er aller verst...

Sorry dumme spørsmål.
Anonym bruker
"Tropisk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har noen vært borti at det har blitt brukt sånne hvite papirmuffinsformer til dropping?
Er dropping ansett å være verre mtp avhengighet enn f.eks snorting? Antar jo skyting er aller verst...

Sorry dumme spørsmål.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om noen som har brukt muffinsformer og hadde heller tatt rizla eller små bit av dopapir så du slipper å svelge så mye papir. Dropping anses som å være en mindre avhengighetsskapende måte enn snorting siden rusen gjerne varer lengre og bruker lenger tid på å avta trenger man mindre re-doseringer enn ved sniffing. I tillegg sparer man skade på nesa si
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har noen vært borti at det har blitt brukt sånne hvite papirmuffinsformer til dropping?
Vis hele sitatet...
Muffinsform?
Skal du droppe ett hekto?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Muffinsform?
Skal du droppe ett hekto?
Vis hele sitatet...
En liten bit av. Ikke hele. Haha.
BRAND ∞ STRONG
Muffinsformen er sikkert satt inn med voks eller lignende.
Bruk heller Rizla.