Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2167
Hei folkens! For en uke siden har jeg blacket ut og fått høre jeg har fått i meg mulige rusmidler, dog husker jeg å ha snorta noe kokain på et bad med en kompis.

Men, jeg som ikke har noe forhold til sterke rusmidler utenom alkohol ellers er helt forskrekket.

Jeg våkna Søndag morgen på en sofa og følte bare på vanlig kraftig fyllesyke, har blitt svimmel av en 2-dagers eller festival før
liksom. Mandagen var jeg våken i ekstrem angst, grining, kaldsvette og våkna flere ganger i en svettepøl natt til tirsdag, litt svette natt til onsdag og torsdag måtte jeg rett og slett på legevakta, der fikk jeg Atarax mot uro.

Men, jeg har nå følt meg svimmel i 1 uke og da måtte spørre noen om jeg tok noe annet enn alkohol og cola, da sa en der at han hadde fått «masse» mdma pulver av noen andre gutter på festen, da spurte jeg om jeg også hadde tatt det, men det var kompisen min veldig usikker på og han var «all good» på tirsdag etter litt angst.

Det jeg lurer på, jeg som ikke har tatt noe greier før (fikk vell i meg cola på byen en gang for 2 år siden) og tror jeg har tatt alt dette (alko, cola og MDMA pulver) iløpet av en kveld, har jeg noe å være så bekymret for som jeg er? Jeg husker jo ingenting nesten og hvertfall ikke noe som det står om mdma rus, samt en kompis sier at om jeg ikke har tatt det før så HADDE jeg huska det nesten 100%! Jeg er bare redd fordi jeg har følt meg så svimmel i en uke, trang for å gråte og mandag etter det her var så mørk at jeg stod og vurderte å hoppe utenfor en elv.

Jeg sliter fra før og går allerede til psykolog 1 gang i uken, psykologen min sa at det kan ta litt over en uke for å bli helt fin etter det jeg har vært gjennom hvertfall (bakteriesykdom i 7 og en halv uke og 2 antibiotika kurer, samt vektnedgang på 8kg rekativt fort) tror kanskje fulle meg har tenkt det kan jeg prøve, kanskje jeg blir glad e.l. Av disse rusmidlene. Jeg angrer jo også veldig av denne dårlige dømmekraften en lørdag natt og søndag morgen.

Vil også nevne at jeg føler meg bedre nå ila uka, men føler jeg blir skikkelig svimmel på store plasser med masse folk.

Litt uoversiktlig, men vil gjerne takke for alle svar på forhånd! Har sett på dette forumet at mange her har god kompetanse på mdma osv.
Enten en tøff kveld. Litt som "Hangover".

Eller så kan du ha fått i deg en feit dose MDMA og brent reseptorene litt

Håper dere veide det dere tok, da spesielt MDMAen.
Sist endret av krystallkongen; 16. mai 2021 kl. 17:49.
Trådstarter
Jeg har faktisk null anelse, men etter det jeg har hørt var de hvertfall 3 stk som delte det de kaller «en bag» rundt kl 06 på morningen og har noen vage minner om at de kommer ut etter snorting på badet og sier han har mdma, vil dere også ha??
Kan være alt fra en Grammer til mer.

Hva med å få kontakt med en av dem og høre hva faen de putta i deg?

Kødder - ikke vær så streng. Prøv å få kontakt eller prøv å stresse ned. Følelsen du har nå vil avta
Sist endret av krystallkongen; 16. mai 2021 kl. 17:54.
Trådstarter
Men dette går over eller? Hvertfall ettersom jeg føler meg bedre, men litt av og på? @krystallkongen

Ja, jeg jobber med saken om å få kontakt med en av de gutta, kjente ingen av dem som kom med det pulveret @krystallkongen
Sist endret av Hundepappa; 16. mai 2021 kl. 17:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kroppen tåler mye. Har mørbanket min egen med MDMA frivillig i nesten et år og det er fremdeles et par hjerneceller igjen.

Dusj, legg deg i rent sengetøy og sov ut + kast i deg noe beroligende hvis du har. Denne éne gangen
Trådstarter
Haha, så du har vært gjennom dette et par ganger da kanskje? Kjenner jeg er glad jeg lagde meg en bruker her nå, google har bare gjort meg mer stresset av denne ruscocktailen @krystallkongen

Følelsen jeg har hatt i en uke nå er liksom; At jeg ser på en annen måte, klarer ikke fokusere ordentlig og jeg er svimmel i huet @krystallkongen

Update: fikk tak i en av gutta som tok, det var nok 1 stripe hver og nesten garantert under 100mg MDMA hvertfall om jeg tok det, han sa det var fort mulig at jeg hadde fått i meg det
Sist endret av Hundepappa; 16. mai 2021 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Iskald makkapikk
Jeg tror ikke du har fått i deg noe mer enn du vet. Er nok bare god gammeldags fylleangst du overtenker her.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligvis har du fått i deg mye kokain. Det fucker deg i mange dager etterpå når du ikke er vant med det. Du ble observert tilbudt masse pulver og mdma er ikke pulver, i tillegg er det som kompisen sier at om du hadde fått i deg mye mdma hadde du fått så utprega form at du hadde huska det.

Det er ikke noe å bekymre seg over per nå. Du lever men har fått føle på baksidene av rus. Det eneste du kanskje kan lære av dette er å ikke si ja til ting du blir tilbudt når du ikke har noen stoppknapp, det er fullt mulig å dø av overdose på kokain og grensen der er hårfin.
Trådstarter
Har fått bekreftet idag at det var både kokain og MDMA i pulverform på den festen @Anonym bruker

Og ja, er det en ting jeg har lært av dette er det å ikke ta noe jeg ikke er kjent med, heller ikke prøve noe jeg er usikker på når jeg allerede har et ekstremt høyt stressnivå og angst @Anonym bruker
Sist endret av Hundepappa; 16. mai 2021 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Har fått bekreftet idag at det var både kokain og MDMA i pulverform på den festen @Anonym bruker

"Og ja, er det en ting jeg har lært av dette er det å ikke ta noe jeg ikke er kjent med, heller ikke prøve noe jeg er usikker på når jeg allerede har et ekstremt høyt stressnivå og angst" @Anonym bruker
Vis hele sitatet...
Må jeg være den negative her å si at det er lett å si frem til neste gang du har fått i deg for mye alkohol.

Om du ikke har lyst at sånt skal gjenta seg så burde du være bøye med hvem du fester med
Snakker av erfaring da det er lett å ta det ene og andre når alkoholen er innabords og man sitter i godt hygge
Trådstarter
Ja, det har jeg også tenkt på! Så skjønner du sier det. jeg skal nok være mer nøye med hvem jeg fester med ja @Anonym bruker
Trådstarter
Kan det hende jeg sliter med en mild form for depersonalisering etter denne kvelden her? Jeg føler meg relativt litt bedre nå etter 10 dager, men føler meg ikke helt som meg selv? @krystallkongen
Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Kan det hende jeg sliter med en mild form for depersonalisering etter denne kvelden her? Jeg føler meg relativt litt bedre nå etter 10 dager, men føler meg ikke helt som meg selv? @krystallkongen
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke krystall-kongen, men jeg har utallige ganger tatt enorme overdoser av både kokain, alkohol og mdma, også i en salig mix. Etter mdma kan jeg føle meg litt «off» som om verden er annerledes uten at jeg kan helt sette ord på det. Det går for meg helt over etter 1-2 måneder.
Sist endret av Relevant; 19. mai 2021 kl. 20:01.
Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Kan det hende jeg sliter med en mild form for depersonalisering etter denne kvelden her? Jeg føler meg relativt litt bedre nå etter 10 dager, men føler meg ikke helt som meg selv? @krystallkongen
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri hatt noe særlig form for nedtur, men et par av kompisene mine har hatt heftige nedturer på 2-4 uker etter mdma kombinert med alkohol. Dette er svært inviduelt.
Sitat av Hundepappa Vis innlegg
Kan det hende jeg sliter med en mild form for depersonalisering etter denne kvelden her? Jeg føler meg relativt litt bedre nå etter 10 dager, men føler meg ikke helt som meg selv? @krystallkongen
Vis hele sitatet...
Det at du føler deg litt "off" med verdenen dagene etter en slik rusturnè er helt normalt. Det er prisen en man må betale om man først skal holde på med slikt, og det er likså greit fordi da kunne man ha holdt på hele tiden

Bare sørg for å vær hydrert, fis deg en tur innom treningssenteret eller eventuelt i marka og ta det tranquilo - you will be fine!
Sist endret av TrippyPippi; 19. mai 2021 kl. 23:13.
Trådstarter
Takk for svar! Fytti helvete dette er fælt, var så jævlig suicidal at jeg ble sendt til AAT, trodde jeg begynte å bli gærn, sliter fortsatt med uvirkelighetsfølelse og ekstrem angst for å gå ut i dagslys, dette var visst ufarlig og en slags forsvarsmekanisme i hjernen som virker mot sin hensikt, mildt sagt. Jeg har fått kjenne på baksidene av rus nå og når dette her er over og en jævlig lang pause fra alko så rører jeg faen ikke noe annet igjen )) gjort er gjort, prøvd er prøvd, men fytti helvete, en rus man ikke husker engang er hvertfall ikke verdt det her, men vi reagerer alle forskjellig har jeg skjønt så dere må bare holde på, men vær forsiktig, dette unner jeg ingen! @TrippyPippi