Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 10557
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trist å høre! Det dukker nok opp en flott fyr før du aner det. Det er lett å glemme når man nettopp har vært forelsket. Siden noen glorifiserte folk med tatoveringer i ansiktet tidligere, vil jeg bare nevne at den eneste jeg kjenner med tatoveringer i trynet er kjent for å være voldelig mot kjæresten, og å kidnappe og torturere folk som selger dop i "hans by". Og han virker egentlig ganske hyggelig. Det er min erfaring, men de kan garantert være snille også. Men det er ingen garanti for at de er pusekatter bare på grunn av tatoveringen.
Vis hele sitatet...
Jeg synes selv at jeg var litt krass mot folk med tatovering i ansiktet. Det har faktisk ingenting å si. Jeg digger for eksempel bassisten i Kvelertak, og han er snill som et lam.

Men: Jeg fant nettopp ut at det var han fyren jeg pratet om i forrige post som ble skutt med automatvåpen i Kristiansand. Jeg er ikke veldig overrasket.
Sitat av luni Vis innlegg
Som tidligere butikkansatt vil jeg anbefale å se hva han handler neste gang du skal sjekke opp noen i butikken. Er det store mengder sjokolademelk og skolebrød, så burde alarmklokkene gå av. Store sjanser for at han er narkoman eller ungdomsskoleelev! Plastflaske med øl pleide også å være et kjennetegn, men med mange utenlandske arbeidere og i denne økonomien kan man ikke være sikker.
Vis hele sitatet...
Så fordi man liker sjokolademelk så er det fare for at man er narkoman?
Ikke rart folk heller begynner å handle matvarer på nett når man skal bli forhåndsdømt på en slik måte...
Anonym bruker
"Svak Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så fordi man liker sjokolademelk så er det fare for at man er narkoman?
Ikke rart folk heller begynner å handle matvarer på nett når man skal bli forhåndsdømt på en slik måte...
Vis hele sitatet...
Her i huset er jeg (kvinne) den skjulte rusbrukeren, ingen vet at jeg røyker, det er min personlige medisin. Min hemmelighet. Men samboer er altså helt streit og intetanede, og han er den som drikker sjokolademelk.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så fordi man liker sjokolademelk så er det fare for at man er narkoman?
Ikke rart folk heller begynner å handle matvarer på nett når man skal bli forhåndsdømt på en slik måte...
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Oslo, og hvis jeg ser noen kjøpe Litago, tenker jeg at vedkommende driver med amfetamin.
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg bor i Oslo, og hvis jeg ser noen kjøpe Litago, tenker jeg at vedkommende driver med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Da tenker jeg at jeg klarer å smette under radaren din da
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så fordi man liker sjokolademelk så er det fare for at man er narkoman?
Ikke rart folk heller begynner å handle matvarer på nett når man skal bli forhåndsdømt på en slik måte...
Vis hele sitatet...
Tror nok dette bare var et tilfelle av sarkasme, i skjønn harmoni med TS sitt naive spørsmål om man kan se på folk om de driver med rus eller er kriminell.
Sitat av 420master Vis innlegg
Da tenker jeg at jeg klarer å smette under radaren din da
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper også Litago iblant når jeg er stein. Men hvis jeg ser en fyr med raske solbriller på sykkel med Litago, tenker jeg mitt.
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg kjøper også Litago iblant når jeg er stein. Men hvis jeg ser en fyr med raske solbriller på sykkel med Litago, tenker jeg mitt.
Vis hele sitatet...
Men da tar jeg handlevogna med ordentlig mat som koteletter, poteter, kyllingfilet og annet tilbehør igjennom kassa uten å bekymre meg hva kassebetjeningen tenker
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Så fordi man liker sjokolademelk så er det fare for at man er narkoman?
Ikke rart folk heller begynner å handle matvarer på nett når man skal bli forhåndsdømt på en slik måte...
Vis hele sitatet...
Det er en spøk. Slapp av.
Sitat av 420master Vis innlegg
Men da tar jeg handlevogna med ordentlig mat som koteletter, poteter, kyllingfilet og annet tilbehør igjennom kassa uten å bekymre meg hva kassebetjeningen tenker
Vis hele sitatet...
Jeg er fullstendig klar over at vanlige mennesker også kjøper Litago (meg selv inkludert). Jeg ønsker ikke å krangle eller noe. Men sammen med andre ting som utseende og oppførsel kan det være et tegn på amfetaminbruk (de drikker det fordi det er enkle kalorier å få ned). Har til tider vært der selv i et tidligere liv. Det med Litago har vært en intern spøk i flere tiår.

Edit: Beklager at jeg var litt vel generaliserende.
Sist endret av Bjarnebekjent; 19. april 2021 kl. 18:48. Grunn: La til en "edit".
Sitat av Bjarnebekjent Vis innlegg
Jeg bor i Oslo, og hvis jeg ser noen kjøpe Litago, tenker jeg at vedkommende driver med amfetamin.
Vis hele sitatet...
Takk, da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe sjokolademelk i Oslo noe mer
Må da være utrolig tungt å gå å tenke på den måten der?

Sitat av Jorg Vis innlegg
Tror nok dette bare var et tilfelle av sarkasme, i skjønn harmoni med TS sitt naive spørsmål om man kan se på folk om de driver med rus eller er kriminell.
Vis hele sitatet...
Jeg forstod jo faktisk det da

Sitat av robhol Vis innlegg
Det er en spøk. Slapp av.
Vis hele sitatet...
Så andre kan komme med en spøk, men gjør jeg det samme så må jeg "slappe av" ?
Jarle var narkoman og drakk litago. Nå er det lenge siden noen har sett noe til han. 1+1+1 er faktisk 3

Sitat av caperno Vis innlegg
Jarle var narkoman og drakk litago. Nå er det lenge siden noen har sett noe til han. 1+1+1 er faktisk 3

Vis hele sitatet...
Siste noen har hørt fra han må vel være fra To trøtte typer eller????
Sitat av 420master Vis innlegg
Siste noen har hørt fra han må vel være fra To trøtte typer eller????
Vis hele sitatet...
Han er på noe reklamefilm for et kraftverk eller noe nå om dagen. Husker ikke helt, tror det var noe strømgreier, men kan ha vært noe anna. Er i hvert fall på tv.

Har nok vært med på mye han.

«Koffer har du’kje bart?»

Har nok ikke blitt borte han her.
Sist endret av Taxidriver; 24. april 2021 kl. 19:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Han er på noe reklamefilm for et kraftverk eller noe nå om dagen. Husker ikke helt, tror det var noe strømgreier, men kan ha vært noe anna. Er i hvert fall på tv.

Har nok vært med på mye han.

«Koffer har du’kje bart?»

Har nok ikke blitt borte han her.
Vis hele sitatet...
Nettopp pga reklamer ser jeg fælt lite på TV! Men for all del, han skal ha for at han fortsatt står på 2 bein! (Eller bruker han stokk nå?)
Sitat av 420master Vis innlegg
Nettopp pga reklamer ser jeg fælt lite på TV! Men for all del, han skal ha for at han fortsatt står på 2 bein! (Eller bruker han stokk nå?)
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke konvensjonelle tv kanaler, han dukket opp på skjermen når jeg var borte på besøk. Googlet han i går, da fant jeg ut at han hadde vært på tv veldig mye. Måtte le litt når jeg oppdaga at han var vgmannen