Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2267
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
15 6
Hallais. Så jeg sitt her med litt noia😆 kjøpte en bagger med 2g på onsdagen, å siden da har jeg sniffel 1,5g. Sirka like mye på onsdagen som på torsdagen. Tok den siste linjen ista klokka 01:30 sirka(har adhd så blir ikke hyper, blir slapp) sirka klokken 3 har jeg bynt å merke veldig rare bivirkninger. Det vanlige som er økt puls, hjerte bank å sånt. Men kjenner også prikking så å si overalt på kroppen, Banking i magen åsså knekking i alle murlige ledd. Vært litt svimmel. No nettopp byttet hørselen min ifra piping til heilt muse stille, var litt skremmende. Akkurat som at nån driv å tar på hudn min (vanskelig å forklare). mindre blod i kroppen virker det som. Rar følelse i kroppen å i hode(ikke hodepine). Slaks trykk rundt øynen å Litt skjelving. Føler masse av dette er så vanskelig å forklare. Veldig ubehabelig å prøve å såve pga rar smerte i magen(den har jeg ikke nå som jeg sitt) åsså en slags trykkfølelse i hode, spesielt i ansiktet. Noen som har vært borti lignende??

Håper dette ga mening. Va litt i sjokk

Spiste 2 banana å 1 eple klokka 2300. Drokke en god del vann
Sist endret av Alexboi2055; 16. april 2021 kl. 07:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Drikk litt, spis litt og ta deg en dusj.
Legg deg ned å lukk øynene.

Hvis du fortsatt føler deg like jævlig
får du heller stikke på legevakten.
Umulig å gi noe særlig bedre råd.
Har selv hatt disse symptomene utallige ganger. Som regel etter å ha konsumert litt for mye pudder, i kombinasjon med lite væske og næring.

Få i deg noe væske og næring. Legg deg i senga og slapp av i så mange muskler du klarer. Konsentrer deg om å puste med magen, ikke brystet.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du spist noe i det hele tatt utenom litt frukt i går i denne perioden? Eller sovet noe som helst? Om man ikke spiser eller sover noe særlig over flere døgn, så er dette veldig påkjenning for kroppen. Mat, drikke og søvn er anbefalt slik som de andre skriver. Til en annen gang, spis et godt måltid før du begynner, og få i deg litt næring og søvn jevnt utover dagene / nettene. Så slipper du at kroppen kjører på reservetanken.
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
Trådstarter
15 6
Bare spist 2 banana å 1 eple. No har drokke en god del vann. Spist litt også.

magen min er så innpressa. Ubehagelig å ligge å kjenne på det presset. Men det går vel over om ikke alt for lenge
Jeg hadde ofte trøbbel med magen selv, etter en dag eller to med amfetamin. Det er helt vanlig. Jeg tror det kanskje kommer av at blodet trekker seg fra fordøyelsessystemet og ut til musklene, og fordøyelsen stopper opp. Knekking av ledd osv mener jeg kommer av at du er dehydrert og trenger væske. Drikk gjerne drikke med litt salt og sukker, feks Powerade.
Sist endret av Superspurv; 16. april 2021 kl. 08:38.
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
Trådstarter
15 6
Sitat av Tissebombe Vis innlegg
Har selv hatt disse symptomene utallige ganger. Som regel etter å ha konsumert litt for mye pudder, i kombinasjon med lite væske og næring.

Få i deg noe væske og næring. Legg deg i senga og slapp av i så mange muskler du klarer. Konsentrer deg om å puste med magen, ikke brystet.
Vis hele sitatet...

Vet du om dette kalles en overdose da? Eller var det nok bare pga lite mat å drikke?

Så det hadde ikke tatt noen skade å ta ei linja imårra?
Sist endret av Alexboi2055; 16. april 2021 kl. 09:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skjønner virkelig ikke greia med å stuke dagesvis på makka uten tilstrekkelig næring og søvn. Er det ikke opplagt hvor mye bedre effekt pulveret har på sikt i en restituert og mett kropp?

Har stuka masse på pepper sjøl, og tidvis droppet en natt med søvn hverdag som helg, men ikke faen om jeg på toppen av døgning skulle utsatt kroppen for næringsmangel. En ting er at det ikke er bra for helsa, men et argument som bør nå frem hos alle stukere er atmakka har bedre effekt på en mett mage. Får virkelig folk såpass dårlig matlyst at det er umulig å få i seg dugelig med mat?
Sist endret av subscribe; 16. april 2021 kl. 12:05.
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
Trådstarter
15 6
Sitat av subscribe Vis innlegg
Jeg skjønner virkelig ikke greia med å stuke dagesvis på makka uten tilstrekkelig næring og søvn. Er det ikke opplagt hvor mye bedre effekt pulveret har på sikt i en restituert og mett kropp?

Har stuka masse på pepper sjøl, og tidvis droppet en natt med søvn hverdag som helg, men ikke faen om jeg på toppen av døgning skulle utsatt kroppen for næringsmangel. En ting er at det ikke er bra for helsa, men et argument som bør nå frem hos alle stukere er atmakka har bedre effekt på en mett mage. Får virkelig folk såpass dårlig matlyst at det er umulig å få i seg dugelig med mat?
Vis hele sitatet...
Fikk 3 tima søvm fra ons tell tors. Lengste jeg har vært våken utn noe søvn er bare 1 natt. Ellers har det vært litt søvn innimellom.

Drakk e god del vann, men var vel ikke nok
Vann erstatter ikke mat. Du trenger begge deler, og det ene kompenserer ikke for det andre. Søvn er like viktig, men av åpenbare årsaker vanskeligere.