Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 967
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte et gram pepper til en god pris men når jeg la den første linja så jeg at det pulveret var veldig lyst blå. Tenkte ikke no særlig over det og tok linja. Den fenga noe så inn i satan og kjentes ut som at den kutta opp nesa mi. Fikk no sinnssyk eurofi og har aldri følt meg så bra. Hva er dette mystiske pulveret? Noen ideer?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er selvfølgelig ikke helt blått men et lite blåskjær i den
Kan det ha vært mdma? Alt du potensielt oppnår her er spekulasjoner
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God metamfetamin. Jeg har vært borti blå pepper som var som en paste. Det var den beste amfen jeg har prøvd mtp. Effekt, fikk også svarte pupiller og ettersom effekten og godfølelsen varte så lenge så konkluderte jeg med metamfetamin som er mer euforisk og langvarig enn vanlig amfetamin.
Det kan være alt fra konditorfarge til hva som helst annet egentlig.. min erfaring er at fargen på peppern skal man ikke tenke for mye på egentlig.. Bra for deg at du likte den da, men det er ikke dermed sagt at "blå pepper" er bra.
Har sett grå, men ikke blå
Høres ut som Metamfetamin ja. Blir visst brukt til å blande ut dårlig amf med og dermed øke profitten. Har dere sett breaking bad, regner jeg med at dere vet at de går over til et P2P (Phenylacetone) Cook, noe som gjør det blått istedetfor blankt som med Pseudoephedrine.
Høres ut som meth men som nevnt over her har jeg ved flere anledninger hentet alt fra lilla og rød mdma og da har jeg blitt fortalt at fargen kommer fra konditorfarge for å gi den et eget preg bare.