Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 889
Hellu!

Har vært ute og plukket nok fleinsopp til 6 gode venner + meg, og vi tenker å finne en dag nå snart hvor vi tar oss en liten sopptrip. Jeg har prøvd lsd tidligere, men i helt feil setting fant jeg fort ut. Har også prøvd flein hjemme i stua med animal planet på tv (veldig weird opplevelse).

Har denne gangen litt lyst til å finne et bra sted ute i naturen hvor vi ikke trenger å tenke på og bli sett/oppdaget av noen. Hørt det skal være ganske spesielt ute i naturen på høsten mtp alle fargene på blader osvosv, men er litt ute etter tips og alternativer.

Hvilke settinger foretrekker dere best når dere skal på en psykedelisk tur? Gjerne fyll inn med erfaringer og beskriv litt rundt det om ønskelig.
Jeg trives best ute når jeg skal trippe . Føler meg så innestengt hvis jeg skal sitte inne på rommet mitt f. eks. Får rett og slett til klaustrofobi. For meg når jeg tar sopp er det på en måte som en quest. Freaka ut veldig i starten for jeg sammenlignet det veldig mye med syre, og at jeg fikk deja vu til en gang jeg tok syre. Det var litt ekkelt. Men etter at jeg gikk ut og innstilte meg på at det var en quest, gikk det strålende Det føles veldig godt å bevege på seg. Og å se på naturprogrammer btw anbefales sterkt Høre på fin musikk som man liker er også digg. Men det beste er vell å finne seg en plass i skogen ja og fyre bål ellerno.
Hytte.
Natur ✔️
Trygg og varm ✔️
Trådstarter
14 1
Ja, følte en liten trang til å gå ut jeg også faktis, så må testes.

En hytte i naturen høres helt ideelt ut!!
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lei dere en hytte om ingen i gjengen har en avsidesliggendes hytte i skauen. Helst med noen åpne plasser i området ala sletter, tjern, eller utsiktsspott på en ås så ikke alt blir bare tett treskog. Man får inn mye inntrykk av å speide utover horisonten men unngå moderne hyttenabolag og biler og naboer man kan få noia for at ser dere i vinduet osv. Sjarmen med sopp skal være at man er litt back to nature på en hytte med utedass og uten tv men bare tar til seg naturen rundt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dra på en øde hytte, tenn levende lys, spill musikk av høy kvalitet. Ta dere en joint på terrassen når det er mulig. Vent på at månen kommer opp og kaster sitt reflekterte lys over skogen.
Tenk på deg selv som et barn, døm deg selv som et barn, og legg alle jordlige, materielle, bekymringer,
til side. Lytt til kroppen og naturen istedet.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Dra på en øde hytte, tenn levende lys, spill musikk av høy kvalitet. Ta dere en joint på terrassen når det er mulig. Vent på at månen kommer opp og kaster sitt reflekterte lys over skogen.
Tenk på deg selv som et barn, døm deg selv som et barn, og legg alle jordlige, materielle, bekymringer,
til side. Lytt til kroppen og naturen istedet.
Vis hele sitatet...
Gjorde nøyaktig dette nå på lørdag. Alt lå til rette for en nydelig trip. Første halvdel var nok de beste timene jeg noensinne har opplevd, men når jeg røykte en joint og gikk inn begynte eg å badtrippe i tillegg til egodød for første gang. Siste halvdel av trippen var nok de jævligste eg har opplevd. Utrolig kontrast. Vil anbefale å holde seg ute hele trippen og vurdere å droppe jointen. Nå tok jeg 2,4g lemontek på tom mage da, så hvis dere har god erfaring med cannabis og ikke tar en såpass stor dose kan nok Marijuana funke bra.
Trådstarter
14 1
Definitivt notert. Vurderte det med joint, men er ikke veldig glad i det til vanlig så da droppes denne blankt.

Ca den dosen jeg tenker å ta, muligens opp på 2,7 gram.

Hva gjorde starten så bra og hva gjorde slutten så dårlig? Hva følte du, hva så du, hva tenkte du?
Sist endret av pedjeh; 7. oktober 2020 kl. 00:07.
Sitat av pedjeh Vis innlegg
Definitivt notert. Vurderte det med joint, men er ikke veldig glad i det til vanlig så da droppes denne blankt.

Ca den dosen jeg tenker å ta, muligens opp på 2,7 gram.

Hva gjorde starten så bra og hva gjorde slutten så dårlig? Hva følte du, hva så du, hva tenkte du?
Vis hele sitatet...
Skrev en egen tråd akkurat om dette nå isted. ''Your average Joe's syn på Psykedelika''. Ta også les igjennom!
Trådstarter
14 1
Will do, Rogan��