Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4581
Tok igår rundt 0.1mg heroin (Har rimelig lav toleranse) og endte opp med å bli veldig kvalm og småsvimmel. Sov også veldig dårlig i natt da jeg prøvde å få en natts søvn. I dag har jeg kjent på kvalme og svimmelhet, er dette normalt også en dag etterpå? 0.1mg er jo ikke så veldig mye selvom toleransen er lav, så er litt småredd for at jeg fikk noe utblanda skvip med fentalyn eller annet rart oppi..
Jeg blir veldig lett kvalm av opium ihvertfall, og hvis det først begynner så kan det vare til langt utover neste dag. For oss som ikke driver så mye med dette så er det ganske normale bieffekter tror jeg.

Vent, 0.1 mg? Det er jo ingenting.
Sist endret av mentalmelt; 3. august 2018 kl. 23:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg blir veldig lett kvalm av opium ihvertfall, og hvis det først begynner så kan det vare til langt utover neste dag. For oss som ikke driver så mye med dette så er det ganske normale bieffekter tror jeg.

Vent, 0.1 mg? Det er jo ingenting.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Ja, rundt 0.1. Spleisa på 0.5 med en annen fyr og delte opp i 4 linere, og jeg tok den minste lineren.
Dere kjøpte et halvt milligram med heroin og delte det? Det tviler jeg på.

Det er en dosering som passer bedre for fentanyl enn for heroin.
Sist endret av mentalmelt; 3. august 2018 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dere kjøpte et halvt milligram med heroin og delte det? Det tviler jeg på.

Det er en dosering som passer bedre for fentanyl enn for heroin.
Vis hele sitatet...
Ahh, nei hva er det jeg driver med? Beklager, mener jo selvfølgelig 0,5g. Jeg tok ca. 0.1g.
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Tok igår rundt 0.1mg heroin
Vis hele sitatet...
Du mener mest sannsynlig 100mg eller 0.1g? =)

0.1mg er noen få korn det, hehe =P

Edit: Litt sent ute der ser jeg
Sist endret av Alge; 3. august 2018 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Er det trygt å ta en liner til som er rundt 0.15g? Er ikke kvalm eller svimmel lenger.
I følge Psychonautwiki så nei...

Insufflated (Snorte)
Threshold:
5 - 7.5 mg
Light:
7.5 - 20 mg
Common:
20 - 35 mg
Strong:
35 - 50 mg
Heavy:
50 mg +

Ikke for å være frekk, men jeg skjønner virkelig ikke tankegangen din?
Du overjusterte som faen i går på 100mg og har nå lyst til å kjøre på med 150mg? hææ?
Sist endret av Alge; 4. august 2018 kl. 01:24.
Han har neppe ren heroin, men enig med Alge uansett. Du tok for mye i går, og vil ta mer i dag?

Å ta slike stoffer flere dager på rad er heller ikke en særlig god idé i seg selv. Det er ikke akkurat sukkertøy du leker med her. Sier ikke at du blir avhengig etter to dager, men det er sånn det begynner.
Sist endret av mentalmelt; 4. august 2018 kl. 01:40.
Den som bare er der
Er vel noe av det spesielle med heroin? Selv om man blir kvammel og svimmel og ekkel, vil man fortsatt ha mer og fører fort i fysisk avhengihet
Sist endret av RavnX; 4. august 2018 kl. 02:59.
Du er på vei til og lage et skikkelig helvete for deg selv om du gjør det igjen 2-3 dager på rad! og du er hekta! HUSK DET.
De første gangene man tar det du skriver. Er det helt vanlige symtomer du beskriver. Og kaste opp er som regel et tegn på at det faktisk er bra og det funker.. Fentanyl hadde du vært dau!
Vis du ikke er smart nok til å gi faen i å ta hest. Vær så snill og røyk det på sølvpapir i hvertfall. Spesielt i ditt tilfelle! Da kan du ikke få overdose, om det er fentanyl og annet faenskap oppi er ikke det så farlig da det bare går opp i røyk. Og ikke tro du får noe mindre effekt av det fordi du røyker det. Soesielt når du ikke er hekta. Da er det BARE MYE bedre og røyke det. og sniffe og skyte det kan være livsfarlig da du aldri vet nøyaktig hva som er oppi varene. Røyker du det, har du mye mer kontroll på inntaket. Og du kan nyte det og røyke. En halv kvarting, altså en 0,1 får du flere trekk av. Og det er mye deiligere og ikke minst mye mer fornuftig uansett hva annet noen sier til deg
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Ikke ta noe mer, det er sånn det begynner.
Finner en tråd her som er fra 2013 der du ser hvordan det går når man tar det og hvordan det blir når man vil slutte men klarer ikke, strekker seg ut med flerne år.
Sitat av rorleggern Vis innlegg
Du er på vei til og lage et skikkelig helvete for deg selv om du gjør det igjen 2-3 dager på rad! og du er hekta! HUSK DET.
De første gangene man tar det du skriver. Er det helt vanlige symtomer du beskriver. Og kaste opp er som regel et tegn på at det faktisk er bra og det funker.. Fentanyl hadde du vært dau!
Vis du ikke er smart nok til å gi faen i å ta hest. Vær så snill og røyk det på sølvpapir i hvertfall. Spesielt i ditt tilfelle! Da kan du ikke få overdose, om det er fentanyl og annet faenskap oppi er ikke det så farlig da det bare går opp i røyk. Og ikke tro du får noe mindre effekt av det fordi du røyker det. Soesielt når du ikke er hekta. Da er det BARE MYE bedre og røyke det. og sniffe og skyte det kan være livsfarlig da du aldri vet nøyaktig hva som er oppi varene. Røyker du det, har du mye mer kontroll på inntaket. Og du kan nyte det og røyke. En halv kvarting, altså en 0,1 får du flere trekk av. Og det er mye deiligere og ikke minst mye mer fornuftig uansett hva annet noen sier til deg
Vis hele sitatet...
(Min utheving)
Jeg skal på ingen måte advokere for heroinbruk, men jeg synes dette forumet skal bidra med riktige fakta så langt det lar seg gjøre. Å si at man blir "hektet" på heroin etter 2-3 dager er simpelthen ikke riktig.
Anonym bruker
"Forelsket Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
(Min utheving)
Jeg skal på ingen måte advokere for heroinbruk, men jeg synes dette forumet skal bidra med riktige fakta så langt det lar seg gjøre. Å si at man blir "hektet" på heroin etter 2-3 dager er simpelthen ikke riktig.
Vis hele sitatet...
Men det virker som at alle som ikke klarer å la være å bruke heroin flere dager på rad ender opp avhengig uansett. Selv om de ikke er fysisk avhengig etter 3 dager, har de heller ikke klart å ta en pause mellom de dagene. Og om du ikke klarer å ta en pause før du er avhengig, tviler jeg på at du stopper før der er for sent.
Sitat av Cloor Vis innlegg
Finner en tråd her som er fra 2013 der du ser hvordan det går når man tar det og hvordan det blir når man vil slutte men klarer ikke, strekker seg ut med flerne år.
Vis hele sitatet...
Den burde leses fra start til slutt av absolutt alle som vurderer heroin, synes jeg. Sterkt å lese den historien der.
Anonym bruker
"Stinn Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av ronniba Vis innlegg
Den burde leses fra start til slutt av absolutt alle som vurderer heroin, synes jeg. Sterkt å lese den historien der.
Vis hele sitatet...
link?
Anonym bruker
"Varsom Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
link?
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.ph...n+skyte+heroin
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke virke som en dust men i et innlegg ser jeg trådstarter har skrevet "er amfetamin farlig for en 16åring" håper inderlig for trådstarter sin del at han ikke er 16 år. isåfall anbefales det og legge det her fra seg...
Ditt liv ditt valg men dårlig valg ender brått med et dårlig liv, Tenk på andre rund t
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Går fint med meg, jeg bruker rusmidler veldig restriktivt. Kommer nok aldri til å slutte å bruke alternative rusmidler til alkohol, da jeg rett og slett blir syk/dårlig av alkohol. Skal dog aldri ta uppers igjen, liker virkelig ikke å fucke med hjertet. Har også en grense på å ikke prøve noen sterkere opiater enn tramadol/kodein igjen, mest fordi det er stor fare for OD samt veldig avhengighetsskapende, men også fordi jeg ikke synes opiater er noe særlig godt (Milde opiater kan være digg med en J eller noen bong hits da).
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Hvordan går det ts? Har du tatt heroin igjen etter du startet tråden?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
seppuku
Pillfreak's Avatar
Trådstarter
Hei! Så ikke innlegget ditt før nå, AndraDay.

Nei, jeg har ikke tatt heroin igjen, eller følt noe fristelse for det. Det eneste jeg tar idag er alkohol, cannabis type 1 gang i måneden (Kun indica) og benzo et par ganger i halvåret (Mest pga sosial angst, om det er noe spesielt jeg skal gjøre).