Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3230
Denne gangen fra en bra dealer, det brune hans er temmelig bra. Men ingen dunk på colaen. Nå er det 15 min siden jeg tok det nasalt, er jeg blitt lurt gjen? Finnes det fillern ikke ekte cola i Oslo? Dette er noe helt annet enn første gang jeg prøvde, da var det umiddelbar effekt, følte meg som en konge. Men ,nå.... Naaaah!


Nå skal det sies at jeg alleredé har tatt 1 Rivotril tidli på morningen, og 1 Rivotril kl 15:00 med en liten red bull. Kan det ha noe å si? Dette er skuffende! En annen ting er at jeg sitter alene her, settingen er dørgandes kjedelig. Får vel fyre på litt brunt senere på kvelden, faen og. 1000kr rett i dass, eller?


Noen innspill?
Sist endret av Dr.Pepper; 20. mai 2016 kl. 20:00.
Alle som selger deg kokain kan argumentere i timesvis på hvorfor nettopp deres shit er the shit. I Oslo får du hovedsaklig piss ved mindre du kjenner folk litt høyere opp.
Sist endret av Relevant; 20. mai 2016 kl. 20:13.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Gatecoke er som regel mye bøff, men man kan selvsagt være heldig. Skal også nevnes at å sitte for seg selv å ta kokain ikke er noe nevneverdig kult i mine øyne. Jeg får som regel bare en liten oppkvikker. Skulle til å anbefale deg å drikke litt alkohol samtidig, men med rivotrilen i kroppen hadde jeg droppa det. De gangene jeg har syntes coke har vært best er på fest med en del alkohol. For å våkne opp litt og ikke bli sittende med den sløvende alkohol-formen. Kan selvsagt være du har blitt bøffa, men det er så og si umulig for oss å si noe om. Kom deg ut og finn på noe gøy så kan det hende du merker bedre at du har fått i deg noe. Send en PM om du ikke skulle ha noen å henge med, alltid kult å møte freaks.
Trådstarter
Som sagt, første gang jeg prøvde cola. Så var den en umiddelbar effekt, ble super gira. Og da var jeg alene. Jeg har nok kjøpt cutta shit.
Sitat av Dr.Pepper Vis innlegg
Som sagt, første gang jeg prøvde cola. Så var den en umiddelbar effekt, ble super gira. Og da var jeg alene. Jeg har nok kjøpt cutta shit.
Vis hele sitatet...
Kanskje cola'en du fikk første gang var blandet med amf/methamf har ikke prøvd cola, men har inntrykket at de to kicker litt hardere.