Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2273
Stoff: Salvia divinorum 60 x ekstrakt (angivelig)

Innledning:
Jeg var så heldig for en del år tilbake å komme over svært potent Salvia, noe jeg ikke hadde erfaring med i fra før, og heller ikke så potent siden. Ekstraktet var kjøpt i fra statene, før det ble forbudt i Norge, og var merket som sermoniell røykelse.

Jeg hadde på forhånd erfaring med relativt store doser Psilocybin Mexicana, Psilocybe semilanceata, MDMA, Cannabis, og mer normale rekreasjons- doser av LSD og 2cb.

Alt er relativt, relativt, som kjent...

Utstyr/Inntak:
Jeg brukte bong, stormlighter, og et godt trekk ekstrakt på toppen av ett lite trekk med mekk. Tok en god hit, og holdt det tilstrekkelig lenge før jeg pustet ut...

Onset:
Reaksjonen var umiddelbar og lot ikke vente på seg. Jeg kjente, og fikk en skarp høylydt smell bak i kraniet, som når man skyter med ei rifle, og jeg følte hodet bli spredd bakover, oppover veggen i en rasende fart. Jeg var overbevist om at jeg hadde blitt skutt i bakhodet, og reseptorrene fyrte av signaler, uten å lenger henge sammen og få svar seg i mellom. Sansene og persepsjonen endret seg hurtig, og musikk og bevissthet fadet raskt ut.

Rommet endret karakter og ble 2 dimensjonalt, men samtidig mangedimensjonalt og skrått oppover i fra meg, som ved kubisme(Kunststil).

Å bevege seg var ikke lenger en mulighet, selv om jeg virkelig prøvde å rette på meg i senga!

Samtidig som sansene mine endret seg, strakk kameraten min seg ned mot golvet med en lurt fandenivoldsk smil og begynte å trekke og dra i teppet. Indirekte strakk han rommet i stykker. Jeg prøvde å spørre hvorfor han gjorde dette, men ordene var uforståelig mørk støy som lyd spilt av i altfor treg slowmotion.

Beina mine forsvant ut i rommet med mange ganger lysets hastighet, og hodet forsatte å kline seg utover, og bakover i stor hastighet mot det som hadde vært veggen bak meg.

Egodød:
Plutselig var jeg i ett med universet, og på dette tidspunktet fantes ikke jeg, senga og det fysiske rommet jeg hadde vært i lenger. Jeg var nå slitt i stykker, og i ett med alt av universet. Hver en partikkel og bit. (Universet var forøvrig en oransje og uendelig ørken, men med lysere og mørkere nyanser).

Landing:
Landingen var merkelig gildene, men da jeg begynte å dette ut av evigheten og få samlet form igjen, så ble det mørkt, og det foss-rant svette av meg som om jeg ble kokt levende, men uten smerte eller frykt. Jeg opplevde å lande og komme til meg selv som en ganske rask affære. Jeg satt meg opp med en tom ullen følelse og bearbeidet inntrykkene jeg hadde

Ettertanke:
Jeg vet ikke hvor lenge jeg var borte, og heller ikke når i trippen jeg mistet bevisstheten om at jeg hadde røykt Salvia. Jeg har heller ikke noe holdepunkt for å si hvorvidt det var 60 x ekstrakt eller ei.

Jeg har riktignok prøvd Salvia noen ganger i etterkant, og da kun opplevd at rommet har blitt 2 dimensjonalt, og at jeg har kunne beveget meg på et eller annet vis, og hatt bevissthet rundt hvem jeg var,hvor jeg var, og at jeg var på trip. Noe jeg ikke hadde noe erindring om før jeg hadde landet på trippen ovenfor.

Poenget i så måte med innlegget er ikke å si at det var 60 x ekstrakt eller ei, men å dele erfaringene jeg gjorde meg med ekstremt potent Salvia.

Jeg er forøvrig glad i "hinsides" doser psykedelia, og tror det, pluss å være pragmatisk er en grei forutsetning for å takle lignende eksperimenter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Selv tar jeg alltid opp på film, er veldig vanskelig å dosere salvia riktig syns jeg, plutselig forsvinner du helt og husker ingenting. Det er bare dumt, men funny å se igjen på film senere. Det som er digg er når du får akkurat passe, så du husker alt, du moses utover møbler og alt er bare superspennende :k