Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1029
iPhone 3GSen min ble stjålet, så jeg snekra sammen en iPhone 3G av deler jeg hadde liggende. Den var på iOS4, men det gikk så ræva treigt at jeg downgradet til 3.1.3. Er det mulig å få norsk tastatur der? Har googlet litt rundt uten resultater.
jailbreake er vel alt som trengs?
er ikke helt sikker
Coptercat
Trådstarter
Jailbreak er dessverre ikke alt som trengs. I så fall trenger jeg en eller annen pakke i cydia.
Hvordan snekrer man sammen en iphone? x)
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hvordan snekrer man sammen en iphone? x)
Vis hele sitatet...
Hammer og spiker!

Hadde forresten vært artig om du delte hvordan du "snekret sammen" en iphone.

Jeg vil ha en :F
Setter den sammen av enkelte reservedeler han hadde liggende? Er det så jævlig vanskelig å forstå da?
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Setter den sammen av enkelte reservedeler han hadde liggende? Er det så jævlig vanskelig å forstå da?
Vis hele sitatet...
De ville sikkert ha en mere spesifikk guide på hvordan dette gjøres, "er det så jævelig vanskelig å forstå da?"
Sitat av Apeloff Vis innlegg
De ville sikkert ha en mere spesifikk guide på hvordan dette gjøres, "er det så jævelig vanskelig å forstå da?"
Vis hele sitatet...
At du klarer å få inn en skrivefeil når du quoter meg er morsomt syns jeg.
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
At du klarer å få inn en skrivefeil når du quoter meg er morsomt syns jeg.
Vis hele sitatet...
Trenger du ett kart til å komme deg tilbake til topic eller?

Jeg lurer på om han har satt sammen random komponenter, feks fake billige og lagt inn iOS eller om det bare er reservedeler. Kan da ikke være mulig å kverrulere på det?
Kan kverrulere enda mer jeg, om han hadde brukt fake billige deler så hadde det jo ikke blitt en Iphone heller.
(Min iPhone er på Norsk, så du må nok oversette mapper etc. til Engelsk)

Innstillinger -> Generelt -> Tastatur -> Internasjonale Tastaturer -> Legg til nytt tastatur -> Norsk

Nå kan du gå inn på meldinger, begyn å skriv en melding, trykk på "globe" ikonet på tastaturet og da skal du se e tNorsk tastatur. Hvis du ser Emoji (eller et annet språk) bare fortsett å trykke på ikonet.
iOS har hatt innebygd norsk tastatur siden iOS 2, det er bare å slå på under innstillinger, som onClipEvent sier.
Coptercat
Trådstarter
Jeg hadde faktisk gjort det flere nevner her, men det kom ikke før jeg byttet Regionformatet under internasjonalt på generelt. Takk likevel!

Og til de som lurer. iPhonen er satt sammen av ulike ødelagte iPhoner jeg hadde liggende, samt noen nye non-OEM parts.

Hadde et hovedkort liggende. Brukte et bakdeksel med knapper fra en iPhone med knust front og ødelagt hovedkort. Batteri og digitizer med mid-frame fra ebay og LCD fra en iPhone med ødelagt front og bakdeksel. Det dyreste er som stort sett hovedkortet og koster nesten like mye som en telefon, fordi det er eneste delen du ikke får kjøpt non-OEM.
Sist endret av connubialis; 19. september 2011 kl. 10:28.