Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2992
Har en kompis jeg alltid røyker med. Men han har nylig fått dame som seff skal være med overalt. Så hu sitter her i kveld, første gang hu røyker.

Har ikke sett noen "førstegangs røykere" på lenge. Så jeg husker ikke om det er som henne. Hu ler av absolutt ALT, er irriterende blid, sitter og gjør ting som å klø seg på fortenna, leke med fingrene, og sitte med halve hånda i kjeften.

Er dette vanlig?
Godt med smør
Japp.

I starten er det selve rusfølelsen, og for min del smalt det skikkelig opp for meg. "Wow jeg er stein, wow jeg er euforisk, wow alt er annerledes" etter hvert får du bare rusfølelsen og du har vært i lignende tilstand før, da er man ikke like satt ut.

Ved større pauser får man gjerne en heftigere rusfølelse, men det er pga. minket toleranse, man har fortsatt vært i den sinnstilstanden før.
Trådstarter
Ok, kjipt. For det tok meg 3 min å hate henne.
Hehe, prøv å gjør enda mer mongo ting for å hinte til henne om at det er greit å prøve å oppføre seg, selv om man er stein. Du kan jo også prøve å røyke henne så fjern at hun sovner, om irritasjonene tar overhånd..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja, eller si det på en voksen måte. Eller enda bedre; Chill litt. Skal det ikke være gøy da? Du skaper dårlig stemning med alle dine ideer om hvordan man må oppføre seg. Det er spesielt lite kult mot folk når de er fjerne, for da går sånne holdninger lettere inn på folk og gjør de usikre.

Vær med og gjør det kult for jenta.
Sist endret av Mullah; 23. august 2009 kl. 00:02.
Ja fy faen vær OKAY og grei med henne. Deilig at hun liker rusen da, hun roer seg sikkert ned med "monginga" når hun er litt innrøyka. Dessuten er det bedre at hun er sånn enn at hun "bæder"...
Fint å ha en røykevennine og ikke føkk henne off. VÆR GREI med førstegangsrøykere. Må jo rekruttere mann.

Dine forventninger til hvordan folk bør oppføre seg kan du bli kvitt ved å spise flein.
Sist endret av utidetfri; 23. august 2009 kl. 00:14. Grunn: presisering av konsekvenser
Trådstarter
Jaja, jeg har ikke gjort annet enn å loke hue hennes så grønnjævlig hardt. Men det er bare det at jeg ikke kan huske folk monge så sykt før. Også ødelegger a gaminga mi med å se på film. Kjipt kjipt.

Men ANYWAYS, jeg er stein og lykkelig. Ha en fortreffelig natt! D
Hehe, lov å kødde litt synes jeg da! Bare ikke dra det så langt, evt. si til henne på en humoristisk måte en anna dag hvor MØNGIS det så ut KJenner selv den følelsen av å være pisse fjern, åsså tror du folk sitter å driter deg ut... Det er ikke mye morro!

Samma som 14is fylla, det kommer seg sammen med erfaringa. Patiance is gold my friend

PS: Hvis ikke du kommer på noe god grunn for å være OK: Gjør det for kompisen din. Sikkert ikke så kult for han heller
Trådstarter
Hvor får dere at det fra at jeg ikk er grei mot henne? En førstegangs røyker skal bli loka, sånn er det bare. Jeg har ikke sagt noe til henne, jeg bare delte mine frustrasjoner med dere Hu er så stein at jeg ikke blir plaga lengre.

Bless
Sitat av glance- Vis innlegg
Hvor får dere at det fra at jeg ikk er grei mot henne? En førstegangs røyker skal bli loka, sånn er det bare. Jeg har ikke sagt noe til henne, jeg bare delte mine frustrasjoner med dere Hu er så stein at jeg ikke blir plaga lengre.

Bless
Vis hele sitatet...
da beklager jeg misforståelsen fra min side. Og ønsker dere alle en god tur

skjønner GODT at det er ennoying ja
Trådstarter
Fett fett. Jo, takk for det! Du også!
folk blir forskjelige når du røyker. noen blir tullinger, andre sier ikke en dritt. det opp til deg hvem du vil være med, men spørr du meg så er det alltid morsomt med folk som bare ler
Trådstarter
Tasmus: Enig, om de ler av noe som er morsomt
Første gang jeg blei stein rullet jeg rundt i et slukket bål og hadde lættis... var ganske teit :P
bittelitt off topic, men nå klarer jeg ikke å holde meg lengere.. Hva i alle dager betyr ordet "loke"?? det forekommer meget hyppig her, og jeg har likevel aldri klart å skjønne meningen ut fra sammenhengene
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
OT: "loke" betyr vel omtrent som å tulle/holder på med noe eller å beskrive en beruset tilstand. Vet ikke om det har med den norrøne mytologiske Loke.

Eksempelvis "Han loker med pc'n", "Jeg loka rundt i byen i dag", "jeg var så loka form i går"

Det har vel variasjoner i mening, men det her er ihvertfall slik det brukes her i området.
Jeg må bare si at jeg aldri har forstått meg på, eller likt, folk som absolutt skal "takle" rusen, enten det er cannabis eller alkohol. "Hardheads" som skal holde det stiveste steinansiktet uansett hvor far out de er. Keep the cool, for enhver pris, liksom!

Hvis denne jenta er høy og flåsete, så er det jo flott for henne! Finnes det noe værre enn sure, innrøyka stonere, som "sløser" rusen på gaming og surmuling? Jeg synes den typen du fremstår som, glance-, kan sammenliknes med de gutta jeg kjenner som drikker en kasse pils på fest, hele kvelden sitter de å drikker. De sitter. Og drikker. Enten er de stille, eller de svarer i enstavleser. Steinannsikt. De ser ut som Steven Segal! Etter den 34 pilsen reiser de seg, fjellstøtt, og pisser i en halvtime. Hvis en eller annen oppfører seg tullete (slik man SKAL gjøre i fylla), mumler de nedlatende noe om "jævla fjortiss...Barnslig ass..."

Hvem har det kulest? Hvem bidrar mest til festen?
Trådstarter
Felix: Hvis jeg fremstod som det du beskriver her, så skammer jeg meg. Veldig. Jeg er nok ikke av den typen, men jeg er av den typen som liker diskusjoner, løs prat, fakta, historier, loke folk på en humoristisk måte og gaming da. Og seff en god latter hører alltid med. Men en jente som sitter og fniser av at Kristian Valen sier "Hei, hvordan går det?" på dialekt er litt "barnslig" sånn jeg ser det.

Men jeg er enig i at jeg har framstått som en av den typen du beskriver. Og beklager dette!
herregud bare utforsrker rusen første gangene da.. etterhvert som man blir vandt til det er det jo vanlig så går seg nok til ;P
Trådstarter
Sitat av crizi Vis innlegg
herregud bare utforsrker rusen første gangene da.. etterhvert som man blir vandt til det er det jo vanlig så går seg nok til ;P
Vis hele sitatet...
Godt svar. Tusen takk
Jeg skjønner meget godt at du begynte å irritere deg over henne. Men grunnen til det er jo bare det at har mest erfaring av dere to.
Bare se på den enorme forskjellen på folk som drikker for første gang og de som har vært i gamet en stund.

Tror du at de litt mer erfarne irriterer seg over de som drikker for første gang? Det tror jeg!
Og jeg mener at det er helt naturlig.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Og jeg mener at det er helt naturlig.
Vis hele sitatet...
Og jeg mener det er helt idiotisk!

Jeg tror faktisk det ofte grunner i misunnelse. man savner the good old days, når man ble skikkleig strung out.