Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1397
5080 Nyhetskanalen er altså Nrks nye nyhetssatiriske humorserie. De som ennå ikke har sett den, burde definitivt sjekke den ut nå. Anbefaler spesielt episode 2.

Har vært fan av nettsiden deres i et par år nå, og hadde store forventninger til serien. Den holdt absolutt mål. Helt klart det morsomste på norsk TV om dagen.

Hva synes man her?
Sist endret av Gamgee; 16. november 2012 kl. 21:50.
Det er jo morsomt, men det er ikke noe jeg sitter å ser på. Blir litt for mye.
Sist endret av Kristiano; 16. november 2012 kl. 21:51.
Det er selvsagt ingenting som er hysterisk morsomt flere timer i strekk, men ser ikke hvorfor det skal være noen kritikk.

"Joda, maten var god den, men jeg ville nok ikke orket flere kilo."
Sist endret av Gamgee; 16. november 2012 kl. 22:06.
Det var morsomt i små doser med nettsiden, men jeg synes det blir altfor mye å se hele programmet. Synes selv at satiren deres fungerer bedre i skriftlig format.
hadde de hatt flere saker, haddet det vært bedre. de kjører jo hovedsaklig samme "sak" hele sendinga, og det blir mye.
Savner bl.a. sport
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Kanskje jeg har mistet humoren min. Nei jeg har ikke det. Men 5080 Nyhetskanalen, Tkfn, Raskemenn og til dels Ylvis syns jeg virkelig lager ubrukelige programmer. Det finns ikke morro i mine øyne. Det er pute-tv, alt blir overdrevet og gjenntatt flere 100 ganger.

Gi meg tilbake Otto Gjespersen og torsdagsgjengen. Harald og Bård er de eneste igjen med Brille.