Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1013
Hei!
Noen som vet vilken størrelse jeg må ha på en vifte til montering i en Xbox 360 slim?
Evt. om man må ha spesielle vifter?

Jeg vil få en mer stillegående vifte til xboxen fordi den som er nå bråker som F, og tar etter litt gaming oppi dekselet/noe annet som lager ulyder.
Installer spillene på xbox'n din. Det funker hvertfall for meg, da bråker den nesten ingenting lenger
gjorde det faktisk, har ikke prøvd å spille siden
men det hadde vert kult å ha grønne lys på viften uansett
prøver senere i dag, så sier jeg om det virker
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Hei!
Noen som vet vilken størrelse jeg må ha på en vifte til montering i en Xbox 360 slim?
Evt. om man må ha spesielle vifter?

Jeg vil få en mer stillegående vifte til xboxen fordi den som er nå bråker som F, og tar etter litt gaming oppi dekselet/noe annet som lager ulyder.
Vis hele sitatet...
Viften i Slim'en er som jeg har forstått 92 mm men hullet er 80 mm. Google it
den ble stillere, men viften tar enda borti noe, som gjør at det kommer en irriterende ulyd.
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
den ble stillere, men viften tar enda borti noe, som gjør at det kommer en irriterende ulyd.
Vis hele sitatet...
Hva med og åpne xboxen og se hva den tar borti?
jo jeg skal det
men vil ha ny vifte uansett, kult med grønnt lys i den
Sikker på at det er 360 slim du snakker om? Byttet nettopp ut min Xbox 360 Pro mot en Slim.
Slim er jo nesten helt stille!
Ja jeg er sikker, 250GB med gloss design og touch knapper
den tar borti noe som gjør at den bråker, så jeg skal fikse det, så når jeg først er igang bare bytter jeg vifte til en med grønt lys i.