Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1938
Yo, har en kompis fra Polen som bruker noe som heter Thiocodin (https://www.doz.pl/apteka/p57312-Thi...l_syrop_100_ml) og lurte på om det er ight om han sender det til Norge? Inneholder kodein så er usikker på hva dette faller under... Regner med at det er luktfritt, men er også flytende? Hva gjør tollen med dette? Og om det blir stoppet uansett, hva kan de gjøre for å bevise at jeg har bestillt det?
Du klarte å lage en bruker her og skrive en post, men ikke å skrive på google innføre kodein til norge??????

Det første som kommer opp er en nyhetsartikkel fra nrk og en gammel tråd fra freak, hvor begge forteller du vil anmeldt for ulovlig innførsel av narkotika.
Trådstarter
3 0
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Du klarte å lage en bruker her og skrive en post, men ikke å skrive på google innføre kodein til norge??????

Det første som kommer opp er en nyhetsartikkel fra nrk og en gammel tråd fra freak, hvor begge forteller du vil anmeldt for ulovlig innførsel av narkotika.
Vis hele sitatet...
Skrev det, men alle snakker om piller. Forstår at dette telles som narkotika i Norge, men så gjør jo hasj? Lurer mer på hva tollen gjør, om de stopper hver pakke med flytende innehold eller lingende. Lurer også på hvordan de kan bevise at jeg har bestilt det? kan jeg ikke bare bestille hva som helst til noen andre sin adresse å få de arrestert da?
Sitat av petter54 Vis innlegg
Skrev det, men alle snakker om piller. Forstår at dette telles som narkotika i Norge, men så gjør jo hasj? Lurer mer på hva tollen gjør, om de stopper hver pakke med flytende innehold eller lingende. Lurer også på hvordan de kan bevise at jeg har bestilt det? kan jeg ikke bare bestille hva som helst til noen andre sin adresse å få de arrestert da?
Vis hele sitatet...
Jo, mer eller mindre. Derfor om du ikke knytter det til deg gjennom andre elektroniske bevis, ikke har rulleblad, ikke inroemmer noe som naermer seg an anytydning til noe erfaring med rusmidler eller ikke A4-liv, og pakken blir stoppet paa vei inn i tollen (i motsetning til en kontrolert rassia 3 dager etterpaa hvor du allerede har appnet pakken og sitter i sofaen og kloer deg, eller en kontrolert levering) saa har de vnaskelig for doemme deg.
Anonym bruker
"Arg Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan han ikke kjøpe en MED kodein og en UTEN kodein, bytte innholdet så det ikke er noe ulovlig oppi flasken (for alt tollen vet) så sende den? Tviler på at tollerne sjekker etter kodein i en flaske hostesaft eller går de så langt for en flaske?
Anonym bruker
"Tom Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan han ikke kjøpe en MED kodein og en UTEN kodein, bytte innholdet så det ikke er noe ulovlig oppi flasken (for alt tollen vet) så sende den? Tviler på at tollerne sjekker etter kodein i en flaske hostesaft eller går de så langt for en flaske?
Vis hele sitatet...
Om jeg var toller ville jeg vært smått skeptisk til noen som sender en flaske hostesaft i posten fra polen. Vertfall om jeg vet at den aktuelle typen kommer i kodein variant også.

Beste er vell å bytte over men ta det med seg på flyet og gjennom tollen i Norge. Reiser ekstremt mye men aldri blitt stoppet noen gang. Pakker med vanlig te har dog blitt stoppet i posten.
Trådstarter
3 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg var toller ville jeg vært smått skeptisk til noen som sender en flaske hostesaft i posten fra polen. Vertfall om jeg vet at den aktuelle typen kommer i kodein variant også.

Beste er vell å bytte over men ta det med seg på flyet og gjennom tollen i Norge. Reiser ekstremt mye men aldri blitt stoppet noen gang. Pakker med vanlig te har dog blitt stoppet i posten.
Vis hele sitatet...
1 flaske er på 100ml... tviler, men vet jo aldri