Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1511
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, freaks. Får Xanor 4 mg dagelig av fastlegen mot panikkangst.
Er veldig klar over hvordan medisin dette er så tar det kanskje en til max to ganger i uken. Da tar jeg 2 mg. Det kan avverge anfallet eller så lindrer det godt, men kun på angst. Har lest om folk som bruker det for kosen(rus) sin del å i og med at det er i annenhver låt som blir skrevet om dagen så tenkte jeg å prøve akkurat dette. Men jeg får det ikke til.. har et lager på flere hundre piller som bare ligger der da jeg får utskrevet alt for mye.

Jeg har vært oppe i 8 mg med grapefruktjuice uten noe god form. Blir bare trøtt og slapp. Hadde dere turt å ta mer hvis dere var i samme situasjon?

Vet jo at det kan blandes men det er jeg ikke ute etter.
Xanax rusen er veldig oppskrytt. De som skriver/sier de får magisk effekt er som oftest folk som slite med sterk angst og depresjon hvor xanax kan få dem til å føles normale/oppegående.

Det eneste jeg kan komme med som tips mtp rus er å bland inn cannabis. Alkohol vil jeg ikke anbefale da det kan være farlig i store doser kombinert med benzodiazeapiner.

Ellers må du bare godta at xanax ikke er et rusmiddel som andre narkotiske stoffer for folk flest.
8 mg..det er jo litt...jeg tar ca 2 ganger i uken, 4 mg holder for meg. Får sjelden noe godform lenger...blir bare trøtt og slapp jeg også. Noe jeg synes er greit nok, for å få et friminutt, og sove.
Det skulle ikke være noe problem å ta mer enn 8, det er nesten umulig å overdose benso hvis du ikke tar noe i tillegg. Uten at jeg vil anbefale dette selvfølgelig. Men noe mer godform tror jeg neppe du får...
Hvis du misbruker xanax så vil angsten bli mye verre når stoffet går ut av systemet. Dette kan føre til en ond sirkel hvor du tar oftere og oftere og får et problem og så vil legen kutte medisinene dine.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvis du misbruker xanax så vil angsten bli mye verre når stoffet går ut av systemet. Dette kan føre til en ond sirkel hvor du tar oftere og oftere og får et problem og så vil legen kutte medisinene dine.
Vis hele sitatet...
Fult klar over dette. Det å missbruke det er ikke interrisant. Også derfor jeg har et lager som kan brukes hvis legen avslutter behandlingen. Slik at jeg har trappe rolig ned når det nærmer seg slutten.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Så fort du kommer over honeymoon perioden så er det ikke så mye rus egentlig, selv med moderate mengder alkohol. Du merker liksom ikke hvor påvirka du er lengre. Bare at angsten minker. Som medisinen er ment for.
Tror de som skriver låter om det blander det med andre ting eller tar store mengder nå og da for å oppføre seg helt ape.
Eller hvis vi tar på oss tinnfolie hatten et sekund; kanskje de er fulle av dritt og overdriver.
Lil' Pump, Lil' Xan, 21 Savage, Boonkwhatever... disse er ikke troverdige kilder
Sist endret av Bothrops; 4. mars 2019 kl. 22:04.
Jeg ville hatt noe valium liggende(om det lar seg gjøre) da disse er bedre til bruk ved nedtrapping mtp halveringstid. Det er veldig vanskelig og for noen dødelig å gå av benzo, spesielt xanax om det ikke gjøres på riktig måte.

Om man har spist XX mengde over en lang periode trenger kroppen og hode tid til å komme seg tilbake til baseline.
Benzoer alene er ikke mye å skryte av rent rusmessig. I kombinasjon med andre midler fjerner det ofte uønskede bivirkninger og/eller øker noen positive aspekter av rusen de andre rusmidlene gir.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Xanax rusen er veldig oppskrytt. De som skriver/sier de får magisk effekt er som oftest folk som slite med sterk angst og depresjon hvor xanax kan få dem til å føles normale/oppegående.

Det eneste jeg kan komme med som tips mtp rus er å bland inn cannabis. Alkohol vil jeg ikke anbefale da det kan være farlig i store doser kombinert med benzodiazeapiner.

Ellers må du bare godta at xanax ikke er et rusmiddel som andre narkotiske stoffer for folk flest.
Vis hele sitatet...
Oi, trodde det var vanlig å få en slik magisk effekt. Føler meg alltid veldig glad og normal når jeg tar xanax. Må nesten ta en prat med en psykiater nå.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med benzodiazepiner så skal det ekstremt store doser til for å bli rusa av noe man først har brukt fast medisinsk. Det er også ekstremt dumt hvis du føler de allerede fungerer som tiltenkt av legen. Du blir bare på bærtur og kan fint spise 10x daglig dose uten å føle noen positiv ruseffekt. Om det skal virke burde du først trappe helt ned og ta en lengre pause før du tar en større dose enn tidligere.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tokk 4 hundebein med litt vodka og blacka helt ut. Ikke til å anbefale i det hele tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tokk 4 hundebein med litt vodka og blacka helt ut. Ikke til å anbefale i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Haha, no shit! Kan jeg spørre hva du forventet?
bra du slapp glattcella da :P